10-Hulk
Dr Bruce Banner, dünyanın en önemli bilim adamlarından birisidir. Aynı zamanda en güçlü kahramanlarından. Eğer Bruce Banner'ı herhangi bir sebepten kızdırırsanız içindeki yeşil dev Hulk'ı ortaya çıkarırsınız. Oldukça iri cüssesinin yanı kazandığı hız, dayanıklılık ve yaralandığında kendini hızlı bir biçimde yenileyebilmesi onun süper özellikleriden. En önemli özelliği ise Hulk'ın belirli bir gücünün bulunmaması. Hulk'ı ne kadar sinirlendirirseniz o kadar güçlü olur. Ancak bir dezavantajı vardır. Bruce Banner Hulk olduğu zaman kendi zihnini kaybeder ve sadece yok etme eğilimi ortaya çıkan Hulk'a dönüşür. Eğer kontrol altına alınmazsa ortaya kötü sonuçlar çıkabilir.
9-Flash
Biraz ilginç olabilir ancak Flash'ı bu listeye layık olarak görüyorum. Tabi öncelikle şundan bahsetmek istiyorum. Dc evreninde bilinen en hızlı karakterdir. Işık hızından bile hızlı hareket eder. Gücünü Speed Force denen bir kaynaktan alır ve bu güç sayesinde duvarlardan geçebilir, hız hallindeyken yaralanmaz, her şeyden hız çalabilir, bu özelliği sayesinde zamanda istediği gibi yolculuk edebilir ve en önemli özelliği olan Infinty Mass Punch'ını kullanabilir. O kadar hızlı bir yumruk atar ki Superman'i bile bu yumruk ile bayıltabilir.
8-Superman
Geldik listemizin olmazsa olması karakteri olan en süper adam Superman'e. Aslen Kriptonlu'dur. Kimliğini gizlemek için Clark Kent ismini kullanır. Uçmak, süper hız, gözlerinden lazer çıkarmak, dayanıklılık, hayvanımsı güç, yara almama, teleskobik görüş gibi özellikler Superman'in en bilindik özellikleri. Bu kadar çok özelliğinin olmasının ardından Kriptonit taşına karşı olan zaafı aslında o kadar da süper değilmiş dedirtebiliyor insana. En basit örneği ile eğer yeşil kriptonit (Superman'i en çok etkileyen taş) Superman'e yaklaştırılırsa Superman güçlerini kaybeder. Ancak bu taşları öyle hadi marketten 1 kilo alayım cinsinden taşlar değildir. Kripton gezegeninin parçalarıdır ve evrenin her yerine dağılmış nadir taşlardır.
7-Thor
Kendisi Marvel'ın Nors Mitolojisinden aldığı "Tanrı"dır. Kendisi bir tanrı olduğu için dayanıklılığı ile bir çok kahramanı tokatlar. Savaş çekici Mjolnir neredeyse parçalanamazdır. Mjolnir sayesinde Thor kasırgaları kontrol edebilir, mistik enerji yaratabilir, boyut kapısı açabilir, insan görünümüne bürünebilir ve uçabilir. Mjolnir'i Thor'un haricinde sadece buna layık canlılar tutabilir( Son seride elinden Mjollnir'i alıyorlar kadın Thor'a veriyorlar onu konu dışı yapalım)
6-Doctor Strange
Evrenin koruyucusu büyücüdür. Bir zamanlar başarılı bir cerrahken geçirdiği kaza sonucu ellerindeki tüm sinirleri kaybedince tek umudu olan Tibet'te yaşayan Anceint One adlı büyücünün öğrencisi olup büyü yapmayı öğrenmesiyle bir süper kahraman olur. Bir çok büyüyü yapabilir. İlizyon, telepati, boyutlar arası seyahat onun için çocuk oyuncağıdır. Ayrıca o kadar üstün bir büyü gücüne sahiptir ki zamanı bile durdurabilir. Pelerini sayesinde uçabilir. Yetenekleri sınırlıdır ancak hayal gücü ile bunun üstesinden gelebilir.
5-Nova
Richard Ridler bilinen adıyla Nova; galaksiler arası polis teşkilatının lideridir. Güçlerini daha genç yaşlardayken kazanmıştır. Süper insan gücüne, uçma yeteneğine ve inanılmaz bir dayanıklılığa sahiptir. Ayrıca gelen saldırıları emer ve kendi vücudundan enerji dalgaları olarak saldırır. Ayrıca kıyafeti de oldukça dayanıklıdır ve üstünde çeşitli silahlar vardır. Boşuna Galaksinin koruyucusu olmamıştır.
4-Captain Marvel
Asıl ismi Billy Batson olan bu ufaklık Shazam dediği zaman üstüne bir yıldırım düşer ve süper güçlere kavuşur. Captain Marvel The World's Mightiest Mortal(Dünyadaki en güçlü ölümlü) ünvanının sahibidir. Bu süper güçler büyücü Shazam tarafından 6 mitolojik karakterin güçlerini Billy'e vermesi için gönderilir. Güçleri ile Superman'e kafa tutabilir hatta pataklayabilir. Shazam dediği zaman geleceği görebilir, süper bir fiziksel güce kavuşabilir, nefes almaya, yemek yemeye ihtiyaç duymaz ve her türlü saldırıdan sağ çıkabilir. Ayrıca yakın gelecekte bir filmi de çıkacaktır.
3-Martin Manhunter
Gerçek adı J'onn J'onzz'dur. Aslen kendisi bir Marslıdır ve her marslı gibi onun da ateşe karşı zayıflığı vardır. Justice League'in en güçlü üyesidir. Superman kadar olmasa da oldukça dayanıklı bir karakterdir. Telepatik güçleri yoğunluktadır. Görünmez olabilir, görünmez odluğnda her şeyin içinden geçebilir ve hiçbir saldırıdan etkilenmez. Telepatik güçleri ile kendisini bir yaratığa çevirip çok daha güçlü olabilir. Ayrıca ellerini, ayaklarını ve bütün vücüdunu katı madddelerin içinden geçirebilir. Ellerini veya ayaklarını düşmanının içine sokabilir.
2-Dr. Manhattan
Dr. Jon Osterman başarılı bir fizikçidir. Bir hata sonucu yoğun bir manyetik alana kapılır ve parçalara ayrılır. Olaydan 2 gün sonra zekası üstün, madde ve enerjiye dilediğince hükmedebilen bir varlığa dönüşür. Watchmen'in en güçlü karakteridir. Kendisini istediği yere ışınlayabilir, kendi geleceği hariç istediği kişinin geçmişini ve geleceğini görebilir, bir şeyi patlatabilir,yok edebilir, atomlarına ayrıştırabilir ve düşündüğü şeyi etraftaki atomları kullanarak oluşturabilir. atomları birbirine dönüştürebilirAyrıca . Saf enerjiden oluştuğu için yaralanamaz. Saldırılar ona çarpmadan havada asılı kalır ya da içinden geçer. İnsanların zihinlerini okuyabilir ve cisimleri düşünce gücüyle istediği gibi hareket ettirebilir.
1-The Silver Surfer
Norrin Radd, Zenn-La isimli kendi gezegenini kurtarmak amacıyla kendini Galactus'un hizmetine sunan ve onun bitmek bilmeyen açlığını doyurmak için yaşam enerjisi dolu gezegenler bulan genç bir astronom ve süper kahramandır. Sörf tahtası üzerinde yıldızları dolaşır ve ışık hızından daha hızlı hareket eder. Kozmik güç ile evreni çevreleyen enerjileri özümseyip kullanabilmiştir. Yok edilemez bir yapıdadır. Sörf tahtası da kendisiyle aynı maddeden yapılmıştır ve o da yok edilemez. Aynı zamanda zihin yolu ile çağrılabilir. Enerji patlamalarını ateşleyebilir ve kendisi bir enerji oluşturabilir. Güçleri ile canlıları diriltebilir veya iyileştirebilir. Organik hayatın evrimini hızlandırabilir. Sezgileri, nesneleri ve ışık yıllarının ilerisindeki enerjileri belirlemesine imkan vermektedir.