9-Darkseid:Bu abimiz Apokolips dünyasının hükümdarı.Çok güçlüdür ama bu lanetini kaldırmaz bu adamın sonu oğlu Orion tarafından getirilecektir.Oğlunu sürgün etse bile işe yaramamıştır.Bu hikaye Superman's Pal Jimmy Olsen#134 de Kasım 1970'de ortaya çıkmıştır.Daha bir filmde gözükmedi ama gözükürse Ving Rhames'i bekliyoruz
10-Doomsday:Superman'i Kryptonit olmadan öldürmüştür.Ölümsüzdür öldüğünde daha güçlü bir şekilde yeniden doğar.Batman v Superman'da görülmüştür.
11-General Zod:Birçok hikayesi vardır.İlki savaş makineleri kullanrak Kryton'u ele geçirmeye çalışmıştır.Başarısız olduğunda 40 yıllığına uzay hapsine gider.Bu hikaye Adventure Comics #283 Nisan 1961 de ortaya çıkmıştır.İkinci hikaye Krypton ordusunun başı olan zod Braniac tarafından yaratılmıştır.Bu hikaye Adventures of Superman #444 Eylül 1988 de ortaya çıkmıştır.Bu hikayeler önemli olanlardı diğer hiikayeler önemsizdi o yüzden yazmadım.1980 Superman 2 de Terence Stamp oynamıştır ve fena olmayan bir performans sergilemişti.Man of Steel'de Michael Shannon tarafından canlandırılmıştır.İyi bir performans göstermiştir.
12-Lex Luthor:Bu kel abimizi tanıyosunuzdur.Zeki bir insan olan Lex Kriptonit atşı yapabilen bir zırhı bile vardır.1978 yapımı filmde Gene Hackman iyi bir şekilde canlandırmıştır.Ama Superman 2 de o kadar iyi bir performans sergileyememiştir.Superman 4'te ise kötü bir performans sergilemiştir.Superman Dönüyor'da Kevin Spacey fena olmayan bir performans sergilemiştir.Batman v Superman de Jesse Eisenberg de iyi bir performans sergilemiştir.