<15> 2020 ye kadar çıkacak süperkahraman filmleri

190 3 0
                                    

2016

DEADPOOL

Gösterim Tarihi: 12 Şubat 2016

Yönetmen: Tim Miller

Cast: Ryan Reynolds

Konu: Deadpool/Wade Wilson adlı karakteri gene Reynolds'ın bedeninde "X-Men Origins: Wolverine"de izlemiştik. 2009'dan beri solo filmi hazırlanıyor. Bu sene 20th Century Fox, filmi onayladı. X-Men evreninden bir karakter. Hızlıdır, kılıcı çok iyi kullanır. Hızlı olmasını ise kanserini iyileştirmek için girdiği deneylere borçludur. Espriler yapıp durur. Filmle ilgili ayrıntılar açıklanmadı.

BATMAN V SUPERMAN: DAWN OF THE JUSTICE

Gösterim Tarihi: 25 Mart 2016

Yönetmen: Zack Snyder

Cast: Henry Cavill, Ben Affleck, Amy Adams, Diane Lane, Jesse Eisenberg, Jason Mamoa, Gal Gadot, Scott McNairy, Jeremy Irons

Konu: "Man of Steel" ile başlayan DC universe'ünün ikinci filmi. İçinde Batman'i barındırsa da bir Superman filmi. Yani "Man of Steel"in devamı. Filmin kötüsü Lex Luthor. Batman ile Superman, Luthor'la mücadele edecekler. İleride solo filmlerine kavuşacak bazı karakterleri (Aquaman, Wonder Woman) kısa bir süre burada görebileceğiz.

CAPTAIN AMERICA: CIVIL WAR

Gösterim Tarihi: 6 Mayıs 2016

Yönetmenler: Joe ve Anthony Russo

Cast: Chris Evans, Robert Downey Jr, Sebastian Stan, Frank Grillo ve -belki- Jeremy Renner

Konu: Adından da anlaşılacağı üzere Civil War'u işleyecek filmdir. Iron Man'in "Avengers" serisinden sonra ilk kez başka bir seride görüneceği de filmdir de. Hawkeye'nin de yer alacağı söyleniyor ama henüz resmi açıklama yapılmadı. Captain Marvel'ı da, Black Panther'i de ilk kez burada göreceğimizi belirtelim. Marvel önplanda olacakmış.

X-MEN: APOCALYPSE

Gösterim Tarihi: 27 Mayıs 2016

Yönetmen: Bryan Singer

Cast: Michael Fassbender, James McAvoy, Jennifer Lawrence, Nicholas Hoult, Hugh Jackman

Konu: Son filmin sonunda piramitler inşa edilirken insanların En Sabah Nur, diğer adıyla Kıyamet'e taptıklarını görmüştük. Birkaç saniye görünen bu karakter yeni filmin kötüsü olacak. Mutant kahramanlarımız film boyunca Nur'la mücadele edecekler. Tabii kendi içindeki kavgalara da (Magneto-X kavgası) devam edecekler. Dönem, 80'ler olacakmış ve bu film "prequel" serisini noktalayacakmış. Bu filmde Mystique ile Beast'in ilişkilerine daha çok odaklanılacak.

SUICIDE SQUAD

Gösterim Tarihi: 5 Ağustos 2016

Yönetmen: David Ayer

Cast: Bilinmiyor (Tom Hardy, Margot Robbie, Will Smith, Ryan Gosling'in adları anılıyor)

Konu: DC'nin anti-kahramanlardan oluşan aynı adlı çizgi-romandan uyarlanacak. Bu anti-kahramanlar tehlikeli bir görevi üstlenip bunu gerçekleştirmeye çalışacaklar. Tabii hangi anti-kahramanları burada göreceğimiz de açıklanmadı. Söylentilere göre Vixen, Blockbuster, Deadshot, Jaculi ve Mindblogger filmde yer alacaklar.

DOCTOR STRANGE

Gösterim Tarihi: 4 Kasım 2016

Yönetmen: Scott Derrickson

Cast: Bilinmiyor (Benedict Cumberbatch'le görüşülüyor)

Konu: Narsist Doktor Stephen Strange'in maceraları anlatılacak. Strange geçirdiği araba kazasından sonra sihirli güçlere sahip olduğunu görür, olaylar gelişir.

Kahramanlar hakkında bilinmeyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin