Uzun bir aradan sonra tekrar yazıyorum bu seride kötü adamların güçlerini kim olduğunu bir filmde yer alıp almadıklarını falan konuşacağız en az 3 kişi konuşmayı planlıyorum her bölümde duruma göre daha fazla.DCEU da daha iyi kötü adamlar olduğunu düşündüğüm için ordan başlıyorum ve Superman kötülerini şeçtim alfaetik olarak başlıyoruz.
1-Atlas:
Bir Jack Kirby karakteri olan Atlas'a aslında Anti Hero diyebiliriz.Bir kristal kullanarak Superman ile savaşabilen Atlas ilk olarak Nisan 1975 te 1st Issue Special #1 de ortaya çıktı daha hiçbir filmde gözükmemiştir.Eğer bir filmde görünürse bence bu karakter için Vin Diesel yada benzeri birileri şeçilebilir.
2-Atomic Skull: Superman #303'de çıkmıştır.Albert Michales bir radyosyana maruz kaldı ve atom ışınları atma yeteneği kazandı.SKULL'un sonradan lideri olan Michaels radyasyon tedavisi gördü.
3-Anti Monitor:Sonsuz Kriz'in arkasındaki kötü adamdır.Kozmik güçleri vardır.DCEU daki en güçlü düşmanlardan biridir.Superman düşmanı dendiğine bakmayın bütün Justice League'ı alt edebilir.Şuana kadar hiçbir filme görünmedi ama görünürse bence Andy Serkis hoş bir şeçim olabilir.İlk olarak Crisis on Infinite Earths #2 de Mayıs 1985 te görülmüştür.
4-Bu kötü biraz daha tanıdık Bizarro'nun 4 hikayesi vardır.İlk hikaye de Superboy ray ışınına maruz kaldıktan sonra Bizarro ortaya çıkmıştır.Bu hikaye Superboy #68 Ekim 1958 de ortaya çıkmıştır.İkinci hikaye Lex Luthor Superman'in kanını alıp Bizarro'yu oluşturmuştur.Yani bildiğimiz hikaye.Bu hikaye Action Comics #254 Temmuz 1959'da yapılmıştır.Üçüncü hikayde Lex Luthor'un bilim adamları Bizarro'nun bir klonunu yaratır.Bu hikaye The Man of Stell #5 Aralık 1986'da olmuştur.Son hikayede The Joker ve Mr. Mxyzptlk güçlerini birleştirip hepsi Bizarro'nun gücünün %99 una sahip olan bir Bizarro World oluşturur.(Bizarro World karedir)Bizarro daha bir filmde görülmedi ama Henry Cavill'ın hem Superman hem Bizarro'yu oynadığını görmek isteriz.
Bugün birkaç bölüm daha yayınlayacağım.