Ne oluyordu anlamadım. Tişörtümü çıkardı yavaşça. Ne kadar debelensemde yaptı. Korkuyordum. Annem bir de bu adama güven diyordu. Buna nasıl güvenim. Poşetten çıkardı geceliği ve çamaşırları. Tam eli südyenimin kopçasına gittiği sırada durdurdum.
-Tamam dur ben yaparım.
Hayvan gibi sırıtarak yanımda durdu. İlla izlemek mi zorundaydı? Offf anne bana neler yapıyorsun sen her şekilde beni zorluyorsun. Anneme son sözlerim nefret ettiğimdi. Bu aklıma gelince gözlerim doldu.
Gözlerimi kapattım kendimi toparladım duygusal anlamda. Arkamı döndüm. Siyah südyeni elime aldım. Kopcasını hızlıca açtım ve hemen diğerini taktım.
Arasa yüzümü döndüm. Hala sırıtıyordu. Yanaklarımın kızardığını hissediyorum. Geceliği de üzerime geçirdim. Geceliğin altından iç çamaşırını giydim böylece beni daha fazla göremicekti. Gözleri beni baştan aşağı süzdü. Hemen yatağa geçtim yorganı kafama kadar çektim ve uyumuş numarasın yaptım.
Neden böyle olmak zorunda sanki. Daha bi kaç gün öncesinde normal bir hayat yaşıyordum. Sevdiğim biri vardı Alp... Arkadaşlarım Güneş, Yağmur, Tarık... Onlar nolacak. Meraktan ölmüşlerdir. Onlara ne dicektim.
Sorulara boğacaklardı. Annem onlardan uzak durmamı istemişti. Bu olanlar kadar saçmaydı. Bu çok zor olacaktı benim için. Onlardan uzak durmak çoook zordu. Hep beraberdik. Şimdi ise Arasın yatağında yatan fahişesi gibiydim. Kendimi kötü hissetmeme sebep oluyordu. Annem başıma neler bela ettiğinin umarım farkındadır.
Aras beni dürtünce düşüncelerden sıyrıldım. Kafamı ona doğru çevirdim.
-Hı....
-Bu telefon sana mı ait?
Uzattığı telefona baktım.
-Yok o başkasına ait!
-Asya espri yapma. Al bir sürü mesajın var.
-Aras lütfen okumadığını söyle.
-Peki söylemem.
-Ya inanamıyorum aferim. Bu ne samimiyet artık yeter. Seninle bunu yapacak kadar yakın değiliz. Aradaki sınırları fark et!
-Asya! Bana sakin bağırma!!!
-Sen ne hakla mesajlarımı okursun?!!
-ha, büyük aşkın Alpi öğrendim diye mi böyle yapıyorsun?
-Bu seni ilgilendirmez!
-Asya biz evlenecez!
-Ama oyun olarak!
-kes artık!
-Aras ben senin oyuncağın değilim.
-Ama oyun oynuyoruz dedin az önce. O halde ikimizde bu oyunda oyuncağız.
-Ben arkadaşlarımı görmek istiyorum
-Hayır.
Beni dinlemedi bile kapıya doğru gitti. Kapıyı kilitledi. İkimizde odadaydık. Bu salak napıyordu böyle? Ağlamaya başladım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum banyoya girdim kapıyı kilitledim. Aynaya baktım. Sinirliydim. Üzgündüm. Kırgındım....
Elimi aynaya vurdum. Çatırtı sesinden sonra elime bile bakmadım. Kanamanın çok olduğunu hissediyordum. Oturdum kapıya yaslandım. Dizlerimi bağdaş kurup kafamı dizlerime yasladım. Ağlamam şiddetlendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Aşk Dolu Gece
ChickLitSon bir bakış, son buluşma, son dokunuş ve son hediye. Gece'nin beklemediği biranda annesinin ölümünün ardından eline geçen mektup, geçmişini silip yeni bir sayfa açmaya çalışan genç kızın yanında olan tek kişi ise Aras... Büyük aşkını ve yakın ar...