Beni Öper Misin?

831 10 3
                                    

Asya:

Alpin yaptığından sonra oraya gitmek istemedim. Gitmek için pek bir yerim de yok zaten. Kalbim Aras'ın yanına git derken beynim asla diyordu. Farkında olmadan sahilde saatlerce kalmıştım.

Ne yapacağımı düşünürken Aras aklıma geldi. Beni sevdiğini söylemişti. Beni değerli hissettiriyordu. Annemin ölümünden sonra onun yanında olması bana çok iyi gelmişti. Ondan etkilendiğimi söylemeliyim kendime artık.

Aşık olduğum Alp zaten yüzünü gösterdi. Ayağa kalkıp yürümeye başladım. Bir yandan hala yaşadıklarımı düşünüyorum.

Kafamı kaldırdığımda Arasın evinin önündeydim. İçeri girsem? Tükürdüğünü yalamak olurdu resmen. Evinin orda oturdum. Girsem mi girmesem mi onu düşünüyordum. Yağmur başlamıştı. Bardaktan boşalırcasına yağan yağmur. Sırılsıklam oldum. Ama inattan hala girmedim. Üşümeye başladım. Titriyordum. Yarım saat kadar belki daha fazla orda bekledim.

Ama daha fazla dayanamadım. Arasın kapısını çaldım. Kapı açıldığında bana tuhaf gözlerle bakan Arası gördüm. Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı. Neden bilmiyorum. Sımsıkı sarıldım ona.

Özlemişim resmen. İlk başta karşılık vermesede sonradan oda sarıldı. Kucaklayıp yatak odasına götürdü yatağa yatırdı. Dolaptan iç çamaşırı çıkardı. Kendi tişörtlerinden birini de. Çok üşüyordum hala. Karşı çıkmadım ona. Tsortümü kendisi çıkardı. O kadar rahat hareket ediyordu ki utancım yavaş yavaş gidiyordu.

Südyenimi çıkarttığında gözlerini kapattı. Ona doğru yaklaşıp dudaklarına bir buse kondurdum. Neden yaptım bilmiyorum. Sanırım teşekkür amaçlı. Benden bunu beklemiyordu sanırım. Dudakları yukarı kıvrıldı.

Gözlerini açtı. Sadece gözlerime bakıyordu. Bi anda üstüme çıktı. Dudaklarımız birleşti. Öpüyordu bende karşılık veriyordum. Nasıl buna izin verdiğimi bilmiyorum ama bende karşılık veriyordum. Öpüşmemiz arzusuyu belli ediyordu. Ya ben duracaktım yada o. Kendimi alamıyordum. Hala öpmek istiyordum. Heyecandan titriyor kalbim hızlı hızlı atıyordu. Bi anda Aras çekilde. Çekilsin istemiyordum ama çekildi.

-Asya seni istiyorum ama bunu yapamam.

-Neden?

-Evlenmedik ve seni incitmekten korkuyorum.

-Peki. Beraber uyuyayım mı?

-Tabiki. Her zaman.

Kocaman kollarıyla beni sardı. Bu şekilde uyurken Aras kıpırdanıp duruyordu. Nefes alış verişi düzenli olunca uyuduğunu anladım.

Bütün gece güzel rüyalar görmüştüm. Sabaha doğru Arasın kollarını bedenimde hissederek uyanmıştım. Uyurken onu incelemeye başladım. Kısa bi zaman geçmesine rağmen ona alışmıştım. Komik gelsede benim evlenmem gereken kişiyle evlenmek istiyordum. Güveniyordum. Yanında rahattım.

Gözlerim onu süzerken gözleri bi anda açıldı. Bana bakmaya başladı. İkimizde birden gülmeye başladık. Kollarını sıkıca sardı altına aldı gözlerime bakıyordu. Dudaklarını tekrar öpmek istiyordum. Beni ölmesini bekliyordum ama bana sadece bakıyordu.

Ne zaman evlenelim?

Bilmiyorum sana kalmış

Bana kalsa bugün evlenelim derim.

Gülmeye başladı. Gülerken gamzeleri belli oluyordu.

Benden tekrar kaçmanı istemiyorum. Sahibin hemen olmak istiyorum.

Tekrar kaçsam mı acaba? Elimi dudağımın kenarına koydum düşünüyor gibi.

Bir de düşünüyorsun

Tamam kaçmam bir daha.

Kaçma zaten.

Başımı salladım. Hala üstümde duruyordu. Öpmek istiyordum onu. Kokusunu içime çekiyordum. Biz ne ara bu kadar yakın olduğumuzu bilmesemde bu durumdan mutluydum. Dudakları kıvrıldı ve üstümden kalktı.

Üstündeki tşörtü çıkardı. Boxerı vardı

Ben duşa giriyorum. Kahvaltı yapıp işe gitmem gerekiyor prenses.

Cevap vermemi beklemeden banyoya girdi. İç çamaşırlarım ile yatmıştım. Garip ama utanmıyordum. Kendimi kötü hissetmeme sebep olsada utanmıyordum. Evlenme konusunda konuşmuştuk ama tarih atmamıştık. 19 yaşındaydım artık. Yatakta oturmuş bi şekilde düşünüyordum.

Aras banyodan belinde havlu ile çıkmıştı. Gözlerim kocaman açık bi halde ona bakıyordum.

Oha ama

Ne oldu

Aras çıplaksınnn

Asya sende benden kalır yanın yok.

Bişe demeden gözlerimi kapattım ve giyinmesini bekledim.

Asya saçmalama aç gözlerini. Evlenince göreceksin zaten.

Hayır görmicem

Bende seni görcem sende beni.

Hayırrr

Asya istersen şimdi evlenen kişilerin ne yaptığını anlatabilirim sana.

Aras saçmalama o kadarını da biliyorum.

O zaman sus ve gözlerini aç giyindim.

Gözlerimi açtım. Bu çocuk resmen tanrı. Şu hale bak ya. Benim kocam olacak bide bu.

Yarın nikah masasına oturuyoruz.

Peki.

Bugün annemle beraber zaman geçirin. Gelinlik işini ben hazırladım zaten. Birazdan gidecez bizimkilerin yanına.

Tamam hazırlanim ben.

Yataktan aniden çıktım. Unuttum tabi çamaşırla olduğumu. Aras gülmeye başladı. Ne bakışı attığımda üstüme gözleriyle işaret etti.

Sevgili karım bana erkenden süpriz yapmak istemiş.

Kahkahalar atıyordu. Ona doğru yaklaştım. Kokusu burnuma o kadar güzel geliyordu ki. Doyamıyordum ona. Aramızda 3 cm bile kalmamıştı. Kulağına eğildim.

Beni Öper Misin?

Son Aşk Dolu GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin