Yatağa yatırdığını hissettim. Ama kaçamıyorum gözlerimi açtım ama karşımdakini net göremiyordum. Ne yapacağımı bile bilmeden duruyordum. Bana iyice yaklaştı üzerime doğru eğildi. Çığlık atmaya başladım.
-Bırak beni! İMDATTTT!
-Direnmenin bir faydası olmicak aksine daha çok zevk verecek...
-nolur bırak!
-Söz veriyorum fazla sert olmicam.
-İMDAT!
İyice eğildi dudaklarımı öpmek üzereyken tokat attım sinit olmuş olacak ki
-sen ne yaptığını zannediyorsun. SÜRTÜK!
Beni kolumdan tutup duvara attı beni. Canım acıdı ama başım hala dönüyordu. Kapıya yaklaştım kulpu tuttum o sırada koşarak yanıma yaklaştı ama kapıyı açtım bağırmaya devam ettim
-Yardım edinnn!
-Kimse seninle uğraşmaz SÜRTÜK.
Beni tekrar attı masaya çarpıp yere düştüm. Canım acıyordu. Ama kaçamıyordum. O aras yüzünden bu hale gelmiştim. Beni yalnız bırakmasaydı böyle olmicaktı.
Tekrar elimi tuttu yatağa attı. Eli kemerine gitti açtı gözlerimi kapattım iyice. Olamaz ya nolur. Tanrım bana bişey olmasına izin verme. Ya kurtulmam gerek. Tişörtünü çıkardı ve pantolonunu indirmeye başladığını hissediyordum. Gözlerim kapalı olduğu halde farkına varıyordum.
Kapı hızlıca açıldı. Kim girdiğini bilmiyordum gözlerim hala kapalıydı. Midem bulanmaya başladı. Yatağın yanına gittip kusmaya başladım. Midem gittikçe bulanıyordı. Kusmaya devam ederken bağırış sesleri geliyordu. Onlara bakmadan kapıya gittim. Merdivenlerden duvara tutunarak indim kendimi dışarı atıp köşeye hızlıca kusmaya devam ediyordum.
Belimden biri tuttu. Kim olduğuna bakamicak kadar kusuyordum. Saçlarımdan tuttu.
-iyi misin?
Bu sesi tanımıyordum fakat umrumda olduğunu düşünmüyorum. Eve nasıl gideceğimi de bilmiyordum zaten. Kafamı kaldırıp baktığımda o vardı. Uzun boylu yakışıklı kelimesinin üstünde kalan biri.
-Yardım edebilir miyim?
-şey Hayır..
Aras arkamdan bağırdı.
-Asya aşkım eve gidiyoruz.
Çocuğun cevap vermesine izin vermeden elimi tutup arabaya bindirdi. Hala midem bulanıyordu. Başım ağrımaya başladı.
-Aras?
-ne var?
-ne o? Bay emirci kızgın mı?
-Asya içme dedim o kadar.
-Yanımdan ayrılmasaydınız böyle olmicaktı ukala bay.!
-sarhoşken çekilmiyorsun.
-Sen hiç bi zaman çekilmiyorsun.
-Yarın bu dediklerinin hesabını vereceksin.
-Ne oldu o adamın yapamadığını sen mi yapacaksın?
-Asya iyi değilsin!
-çooook iyiyim.
İki dakika bile geçmeden bağırdım.
-kusacağım arabayı çek kenara!
Direk kapıyı açıp dışarı çıktım. Kusmaya devam ettim. Midem alt üst olmuştu. Aras yanıma gelip saçımı tuttu. Elime peçete verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Aşk Dolu Gece
ChickLitSon bir bakış, son buluşma, son dokunuş ve son hediye. Gece'nin beklemediği biranda annesinin ölümünün ardından eline geçen mektup, geçmişini silip yeni bir sayfa açmaya çalışan genç kızın yanında olan tek kişi ise Aras... Büyük aşkını ve yakın ar...