Bad boys zijn onbetrouwbare, arrogante, kinderachtige, respectloze players die niets geven om wetten, regels en richtlijnen of gevoelens van meisjes, volgens Nora Dusthaven.
Good girls zijn neerbuigende, zelf ingenomen, verwaande, ijdele b*****s die binnen de grenzen blijven en niet weten hoe ze hun leven moeten leven, volgens Harry Styles.
Dus wat gebeurt er als je Nora Dusthaven, een good girl, en Harry Styles, een bad boy, voor een jaar in hetzelfde huis zet?
Feesten, alcohol, geheimerelaties, verraad, ruzies, liefdesverdriet, break-ups, hook-ups,onenightstands, pijn, tranen, woede, wraak-zoekende-vijanden en dat is nog welalleen het begin.
* * *
Belangrijke informatie:
1) Troublemaker is de vertaalde versie van The Way He's Not. Dat verhaal is ook op Wattpad te vinden, alleen is het geen fanfictie en verschillen de namen van de personages van elkaar.
2) Dit verhaal zal in het Nederlands geschreven zijn, maar de dialogen zullen Engels blijven. Ik vond het Engelse beter passen en dit stond wel leuk. (Later zal ik dit waarschijnlijk wel aanpassen.)
3) Dit is een AU – One Direction bestaat niet. Al mijn karakters zijn fictief. De mannelijke protagonist mag dan wel Harry Styles' naam dragen, maar zijn persoonlijkheid heeft niets te maken met de werkelijkheid.
4) Zoals iedere andere schrijver/schrijfster hier, stop ik veel tijd in ieder hoofdstuk. Dit betekent dat ik per week maar één hoofdstuk online zet, tenzij ik het anders aangeef. En natuurlijk heb jij als lezer ook invloed op de snelheid waarop ik update (door te voten en/of een comment achter te laten).
5) Als je tips hebt of ergens grammatica- of spelfouten ontdekt hoor ik het graag! Feedback wordt erg gewaardeerd. Echter zit er wel een lijn tussen simpel kritiek geven en mijn werk afkraken. Haat-reacties verwijder ik dan ook.
* * *
veel leesplezier yall, stuur me eens een pm als je zin hebt :)
JE LEEST
Troublemaker [h.s.]
FanfictionBad boys zijn onbetrouwbare, arrogante, kinderachtige, respectloze players, die niets geven om wetten, regels en richtlijnen of gevoelens van meisjes, volgens Nora Dusthaven. Good girls zijn neerbuigende, zelf ingenomen, verwaande, ijdele b*****s...