Legao je preko mene i krenuo svojim prstima da prelazi preko mog intimnog dela.
Polako je ubacio svoja dva prsta u mene i krenuo da ih pomera.
Zagrizla sam donju usnu kako bi sprecila uzdahe i stenjanje.
Svojim prstima je istraživao moju unutrašnjost.
Kada ih je izvadio, samo je polizao svoje prste.'Ukusna si...' promrmljao je.
Svoju glavu je zabio u moj vrat gde je ostavljao sitne poljupce i ugrize.
Ubacio ga je u mene i krenuo da ga trpa što je dublje mogao.'Boli li te?' pitao je napaljeno.
'N-ne.' prostenjala sam.
Onda je krenuo još grublje i brže da ga trpa.
'Harry...' vrisnula sam njegovo ime.
Moje ruke je stavio na njegova ramena i krenuo još više da ga gura u mene.
Polako je krenuo da gricka i oblizuje moje bradvice.
Uhvatio me je blago za dupe i krenuo sve više da ga stiska.
Njegovu ruku sa skolnila sa svog dupeta, a on ju je opet vratio.'Imaš odlično dupe. Pusti me da uživam.'
Blago je stiskao moje dupe.
Noge su mi klecale od bola koji je dopirao od medjunožja.
Sve me je bolelo.
Svoje tople ruke je stavio na moje grudi i krenuo strastveno da ih mesi. Vrteo ih je u krug.
Odjednom je stao i pogledao me pravo u oči.
Samo mi se polako približio, poljubio i ubacio jezik u moja usta.
Poljubac je bio veoma strastven i dug.
Kada sam napokon došla do daha, duboko sam uzdahnula.
On je nastavio da ga pomera u meni sve dok nije svršio u mene.
Onda je legao pored mene i nagnuo moju glavu ka njegovom dlakavom friendu.'Puši mi ga!' naredio mi je.
Moju glavu je držao rukama tako da nisam mogla da se opirem.
Nevoljno sam ga ubacila u usta, a on je krenuo glasno da stenje.
Posle nekog vremena mi je svršio u usta i zaspali smo.-------------
Sutra ujutru sam se rano probudila od bola kod medjunožja.
Obukla sam crni čipkasti brus, gaćice i šorc.
Mrzelo me je da oblačim majicu jer je bila ogromna vrućina.
Uskoro se i Harry probudio i bio je samo u boxericama.'Svidja mi se kad si tako bez majice.' započeo je razgovor.
Prevrnula sam očima.
'Harry, prekini.' drsko sam rekla. 'Oboje znamo da si ovo uradio protiv moje volje.'
'Istina...' krenuo je da kuva kafu 'ali si uživala, i nije ti smetalo.'
Pocrvenela sam.
'Ne razumem...Zašto spavaš sa mnom i onda je kao sve uredu. Epa nije uredu,Harry!' drsko sam rekla i unela mu se u facu.
'Nećeš ti mene da učiš šta je uredu, znaš?' svojim prstima je prelazio preko mojih golih grudi.
'Ugh.' zarežala sam i izašla iz kuhinje.
-----------------
'Harry, želim da popričamo.' rekla sam dok sam brisala prašinu oko televizora.
'Da?' prišao mi je sa ledja i uhvatio me obema rukama za dupe.
Ispravila sam se i okrenula se, a njegove ruke su idalje bile na mom dupetu.
'Zašto mi to radiš?' naslonila sam moje čelo na njegovo.
Naši dahovi su se mešali.'Šta to?' teško je disao.
'Zavukao si mi se pod kožu i onda korstiš moju dobrotu kako bi me iskoristio u krevetu. Zašto, Harry??Nemoj da izbegavaš moje pitanje...' prostenjala sam.
'Zato što te volim.' spojio je naše usne.
'Voliš me, a ujedno me i mrziš?'
'Nešto tako...' odgovorio je i još jednom me kratko poljubio.
2. nastavak u danu!
Šta mislite o svemu? Harry je baš iskorišćava...Ostavite vote i komentar!
Hvala