OSTAVITE VOTE I KOMENTAR!
Vrisnula sam tiho njegovo ime.
Samo se nasmejao.Sklopio je svoje meke usne sa mojima.
Polako sam mu gricnula donju usnu.'Volim kada to radiš.' tiho mi je šapnuo na uvo.
'Ahahah....' prošla sam mu prstima kroz kosu kako bih je raščupala.
Polako je krenuo da mi ljubi vrat. Samo sam zatvorila oči i uživala u njegovim poljupcima.
'Kada bih ti rekla da me baš pališ trenutno, šta bi rekao?' zatvorenih očiju sam rekla.
'Ništa ne bih rekao, samo bih polako krenuo da te skidam....' zavodljivo je rekao.
'Pališ me.' iskušavala sam ga
Samo je ćutao i krenuo da mi skida njegovu majicu.
Bacio ju je u stranu i krenuo da ljubi predeo izmedju mojih grudi.
Ljubio je celo moje telo.
Posle nekog vremena je legao pored mene a ja sam glavu naslonila na njegove gole grudi.
Polako me je mazio rukom po kosi.'Šta mi to radimo,Harry?' tiho sam mu se obratila.
Podigla sam glavu i pogledala ga pravo u oči.
'Harry...' svoje ruke sam stavila na njegove meke obraze 'Zašto me mučiš?'
Samo me je čudno gledao.
'Harry... zaveo si moje srce i igraš se samnom. Želim da znam na čemu smo...'
Uspravio se i pogledao me.
'Da li vidiš šta mi radiš?' uzeo je moju ruku i stavio ju na njegovo srce.
Kucalo je nemogućom brzinom.
Pocrvenela sam u licu i čvrsto ga zagrlila. Nije me puštao iz njegovog zagrljaja.Kratko me je poljubio.
---------------
'Niki...!' dozivao je moje ime.
'Evo me.' rekla sam i došla sam u kuhinju.
Harry je sedeo za stolom i čekao me da dodjem.
Ugledala sam pun sto.... svega...
'Hvala ti....' raznežila sam se i poljubila ga.
'Pa prijatno!' navalio je da jede.
'Hahahaha, prijatno.'
Navalili smo na hranu.
Uz jelo smo bilo crno vino, popili smo celu bocu.Kada smo završili sa večerom, otišli smo u krevet.
Pokušavala sam da zaspim ali onda me je Harry probudio.'Jesi li raspoložena za...?' Približio mi se...
Samo sam ga strastveno poljubila umesto odgovora.
Skinuo je svu odeću sa mene i bacio je na pod.Sad je bio red na mene da ja njega skinem.
Sela sam na njega i počela polako i zavodljivo da ga skidam.Svu odeću sam bazila na pod.
Idalje sam sedela na njemu.Nagnula sam se prema njemu i počela da ga ljubim, dok je on svoje ruke držao na mom dupetu.
Okrenuo me je tako da je on sada bio na meni.Ubacio ga je u mene i krenuo da ga pomera. Moje ruke su se našle u njegovoj neurednoj kovrdžavoj kosi.
'Jebote...' opsovao je i nastavio da ga gura i trpa u mene.
'Boli me, Harry..' rekla sam dok su moji nokti bili zariveni u njegova ledja od bola.
'Dobro...' tiho je odgovorio i poljubio me.
Nikada nisam videla Harrya ovako finog i nežnog. Valjda je to ljubav, tako kažu. Ona čini čuda ljudima...
Išao je sporo i nežno dok je ostavljao sitne poljupce po mojim grudima.
Stenjali smo glasno.
Naši teški uzdisi su ispunili sobu.
Kada je napokon završio i svršio, spustio se dole i krenuo da liže moju intimu.
Svojim hrapavim jezikom je prelazio preko nje i čak ga ubacio u nju.
Duboko sam uzdahnula kada sam osetila nešto vlažno izmedju.
Kada se zadovoljio, legao je pored mene.
Ostali smo budni do kasno u noć, mazili smo se i ljubili.Sutradan ujutru sam osetila ogroman bol u stomaku.
'Harry...' probudila sam se.
'A?' pitao je dok je idalje bio u svetu snova.
'Harry...' prodrmala sam ga.
'Da?' probudio se.
'Harry, trebaš mi da odeš da kupiš test za trudnoću...Plašim se da sam ostala trudna..'
'Opusti se, svaki put kad smo spavali pazio sam.'
'Harry, molim te! Želim da budem sigurna! Užasno me boli stomak!' drala sam se.
'Okej...' Protiv svoje volje je ustao i krenuo da se oblači.
Još jedan nastavak u danu!
Jeejj!
Šta mislite o svemu? Napišite malo duže komentare :)