OSTAVITE VOTE I KOMENTAR!
Odjedanput sam se trznula i pogledala oko sebe.
Ležala sam pored Harrya u krevetu.
Samo sam duboko uzdahnula i prošla prstima kroz kosu.'To je samo san..' Laknulo mi je.
Izašla sam iz sobe tiho kako ne bih probudila Harrya i otišla u kuhinju da spremim kafu.
Dok sam spremala kafu bila je jeziva tišina i stanu.
Odjedanput neko je krenuo da kuca na vrata.
Uspaničila sam se i brzo otisla da vidim ko je.
Bila je to policija.
Uplašeno sam otisla do sobe i krenula tiho da budim Harrya.'Harry, budi se, hitno! Policija je na vratima!' odjedanput se probudio.
'Šta?' pospano je rekao.
'Policija je na vratima!' tiho sam viknula a on je ko iz topa ustao iz kreveta.
Otisao je na vrata i pogledao na spijunku.
'Sakri se!' tiho je rekao.
Nekoliko sekundi sam ga gledala.
'Ajde!'Sakrila sam se u sobu i prisluskivala, a on je otkljucavao vrata.
'Dobar dan! Vi ste gospodin Styles?' pitao je neko...
Prislonilasam uvo na vrata i slusala.
'Da?'
'Krenite sa nama, potrebni ste nam u stanici.' i to je bilo zadnje sto sam cula.
Odjedanput neko je otvorio vrata i bio je to Harry.
'Budi dobra, ostavicu te otkljucanu, ali nemoj da bezis.Vracam se uskoro...'
Pomilovao me je po glavi i otisao.
Kada sam bila sigurna da su otisli izasla sam iz sobe i uhvatila se za glavu i krenula da placem. Odveli su ga, ne znam da li ce se vratiti... Rekao je da hoce ali se plasim...
Sve me to plasi... Sama pomisao na to....Sedela sam i plakala. Satima...
-----------------
(2 dana kasnije )Vec dva dana nema ni glasa od Harrya i zaista se plašim.
Bilo je to veče kada je neko krenuo da udara na vrata.
Brzo sam dotrčala i pogledala kroz špijunku. Brzinom svetlosti sam otovorila vrata i bacila se Harry u zagrljaj.'Harry... gde si bio? Uplašila sam se da se nećeš vratiti...' poljubila sam ga nežno.
'Sve je uredu, ne brini se.'
Navalila sam da ga strestveno ljubim a on me je odveo do kreveta.
Nedostajao mi je Harry, zaista jeste. Shvatila sam za ova 2 dana da je moj nista bez njega.
Legla sam na njega i krenula da ga skidam isto kao i on mene.
Još jedan nastavak u danu, ali je isto kratak... Napisite misljenja u komentar