OSTAVITE VOTE I KOMENTAR!
Poljubio me je nežno u čelo.
'Igraš se sa mnom, Harry. Čemu to?Reci mi.' blago sam zastenjala dok su naše usne bile na nekoliko centimetara udaljene.
'Ja sam igrač, Niki. Nikad ne trebaš da se zaljubiš u igrača.' skrenuo je pogled u stranu i otišao.
Stajala sam nekoliko sekundi u mestu.
Ostavio me je u čudu sa svojom rečenicom.Nastavila sam da brišem prašinu dok su mi se po glavi ponavljale njegove rečenice.
'Šta je hteo time da kaže?' promrmljala sam sebi u bradu.
------------------
Popila sam gutljaj vode i odjedanput se onesvestila u kuhinji.
Sve je bilo crno. Sve.Zadnje što sam čula je bilo lomljenje stakla i Harryeve reči : Šta se to dodjavola dešava?
-----------------
Otovorila sam oči ali sve je bilo mutno. Kada se sve razbistrilo našla sam se kako spavam sa glavom na Harryevim prsima.Odjednom sam podigla glavu a on se probudio.
'Šta se desilo?' blago sam počešala glavu.
'Jesi li dobro?' nežno je pomerio pramen kose sa mog lica.
'Dobro sam.Šta mi se desilo?' sanjivo sam pitala.
'Onesvestila si se...' odgovorio je Harry dok me je intenzivno gledao svojim zelenim očima.
'Ugh, glava me užasno boli.' nadureno sam rekla.
Prišao mi je i stavio svoju ruku na moje čelo.
'Topla si.' rekao je zabrinuto 'lezi tu, a ja ću ti doneti čaj.'
'Neka, dobro sam.' ustala sam i zamalo se nisam prosula na pod ali me je Harry pridržao.
'Samo ti lezi.' smestio me je u krevet i otišao da mi spremi čaj.
Posle nekoliko minuta Harry se pojavio sa šoljom toplog čaja u rukama.
Stavio ga je na noćni ormarić i blago me pomilovao po licu.'Harry, želim da mi odgovoriš na moja pitanja.' uzela sam čaj u ruke i ispila jedan gutljaj.
'Da?' tiho je rekao.
'Zašto si fin prema meni u jednom trenutku,a u drugom trenutku nasilan... ??? Zašto?'
'Niki, prestani da me to pitaš. Jednostavno je tako!' povisio je ton malo.
'Dobro...' rekla sam.
'Sad, lezi i spavaj.' poljubio me je u čelo i taman kada je krenuo da se odvaja od mene ja sam ga povukla i strastveno poljubila.
Nisam htela da ga pustim ali smo morali da uzmemo vazduha.
Samo je zatvorio vrata sobe i otišao.Okrenula sam se na levi bok i razmišljala. O svemu.
Moje misli su bile u haosu.
Okrenula sam se na ledja i gledala u plafon. Uskoro sam zaspala.-----------------
Polako sam otvorila oči, a onda je Harry ušao u sobu.
'Kako se osećaš?'
'Bolje...' promrmljala sam.
Stao je iznad mene. Kao da je krenuo da legne na mene ali se čvrsto držao rukama. Ostavio je mali poljubac na mojim usna na šta su leptiri u mom stomaku totalno pobrljavili.
Samo smo se gledali neko vreme a onda sam ukrala još jedan kratak poljubac od njega.
Vratio se i legao pored mene.
Svoju je zabio u moj vrat gde je krenuo da ostavlja male poljubce.Meškoljila sam se u krevetu na svaki njegov dodir.
'Harry, ili ćeš da me voliš ili ćeš da me mrziš, izaberi.' gledala sam ga pravo u oči.
'Da te mrzim.' prišao mi je bliže i spojio naša čela.
Svojim krupnim zelenim očima gledao je moje usne. Još jednom me je strastveno poljubio.
Baš tada sam primetila da je bez majice. Svojom rukom sam prešla preko njegovih pločice.
Polako sam prelazila svojim prstima dok sam zamišljeno gledala u njegove tetovaže.
Bilo ih je mnogo.
'Hahah.' nasemejao se.
'Šta je?' pitala sam ga i približila mu se jos više.
'Ništa...' prasnuo je u smeh.
'Šta je Harry??!' legla sam na njega.
Moje telo je bilo pribijeno uz njegovo.
'Tako ti dobro stoji moja majica.' nasmejao se.
Pogledala sam dole i zaista jesam bila u njegovoj majici.
Bila mi je ogromna.'Ti si me presvukao?' pitala sam.
'Da...' polako je spustio ruku na moje dupe.
'Kladim se da si me pipkao.' šapnula sam mu na uvo.
'Možda malo.' podvukao je svoju ruku ispod moje majice.
Okrenuo nas je i sad je on bio na meni.
'Nevaljalče!' zezala sam ga.
'Hahah, svidja mi se kako ti stoji taj crveni brus.'
Njegova ruka je završila na mojoj sisi i polako je krenuo da je stiska.Evo ga nastavak! Ovaj je najduzi koji sam ikada napisala. Da li vam se svidja?
Sledeci ce biti jos duzi!