20. 'To je sjajna ideja!'

6.9K 258 18
                                    

Čula sam kako Harry razgovara preko telefona pa sam ustala iz kreveta i krenula ka kuhinji.

Čula sam njegov glas kako dopire iz kuhinje. Tačno kada sam se nalazila nekoliko metara dalje od kuhinje, osetila sam divan miris. Palačinke.

Ubrzala sam korak i zakoračila u kuhinju. Harry je bio u boxericama sa sve keceljom dok je okretao palačinke koje su se nalazile u tiganju.

'Pa, dobro jutro!' progovorila sam i zagrlila od ledja i poljubila.

'Neko nam je raspoložen danas...' nasmejao se.

'Moglo bi se reći.' nakezila sam se.

Uhvatila sam ga za dupe na šta je on poskočio.

Nasmejao se.

'To čuvaj za večeras, malena.'

'Šta to radimo večeras?' pravila sam se luda.

'Nemoj da se praviš kao da ne znaš...' prišao mi je i poljubio me.

'Harry...' prošaputala sam i okrznula ivicu njegovih usana.

'Tu napaljenost čuvaj za večeras, a sad jedi.' pružio mi je tanjir pun palačinki a ja sam se kratko nasmejala i navalila da jedem.

---------
Kada smo završili sa doručkom, ja sam pospremila svo posudje a on je bio u dnevnoj sobi i gledao utakmicu.

Ostavila sam svo posudje na mesto, a onda otišla u dnevnu sobu i sela do njega.

'Harry...' promrmljala sam.

'Da?' upitao me je.

'Šta misliš da odemo na neki piknik jednom, bilo bi zabavno...' tiho sam rekla.

'Baš o tome sam i hteo da pričam sa tobom...'

'Stvarno?' začudila sam se.

'Da... Hteo sam da te pitam, da se preselimo u vikendicu. Nije toliko daleko odavde. A biće nam tamo mnogo lepše...' promrmljao je.

'Harry!' poljubila sam ga. 'To je sjajna ideja! Što mi nisi rekao ranije?!'

'Mislio sam da ti se neće svideti...'

'Hahaha, epa pogrešio si ! Jedva čekam!'

'Tu ćemo bar na miru moći da živimo...'

Prekinula sam ga.

'Sa 12-oro dece i 2 psa.' dovršila sam njegovu rečenicu.

'Upravo tako.' namignuo mi je.

'Večeras bi mogli da poradimo na ovom prvom detetu, znaš?' legla sam preko njega.

'Kako vi kažete, moje veličanstvo.'

'Harry, volim te...' Promrmljala sam.

'I ja tebe, Niki, i ja tebe.' snažno me je poljubio a onda pomilovao po kosi.

Ležali smo i mazili se neko vreme i gledali razne emisije i sapunice...

Harry me je podigao a onda polako krenuo da skida.

Skinuo mi je majicu i bacio je u stranu. Sagnuo se i krenula da ostavlja poljupce po mom stomaku i grudima.

'Ahhh.' prostenjala sam.

Nastavio je dalje a onda polako otkopčao moj brus i pustio ga da padne.

Uzeo je moje grudi u ruke i krenuo da ih mesi.

Od sveg užitka noge su krenule da mi klecaju. Svoje usne je oslonio na moju bradavici i polako krenuo da je sisa.

'Umm.' ispustio je kratko.

Pomerio je svoje ruke pa je polako krenuo da ih spušta ka mojoj trenerci.
Polako ju je spustio. A onda je došao do mog intimnog dela.

Skinuo je i moje crne čipkaste gaćice sa mene a onda krenuo jezikom da prelazi preko mog intimnog dela.

Kada je njegova predigra bila gotova. Naglo me je povukao i odneo do kreveta.

Naglo me je stavio na krevet a onda seo preko mene.

'Jesi sigurna?' upitao je.

Klimnula sam glavom a onda zatvorila oči.

OSTAVITE GLAS i KOMENTAR!!!

Kidnapovana [ h.s. ff ]Место, где живут истории. Откройте их для себя