'Niki?' Harryev hrapavi glas me je probudio.
'Harry.' polako su suze krenule da mi se slivaju niz obraze.
Bacila sam mu se u topao zagrljaj.
'Gde si bila? Brinuo sam se.' pomilovao me je po kosi.
Samo sam plakala i jecala.
'Iako si prelepa čak i dok plačeš, nemoj. Idemo kući.' čvrsto me je stegnuo i krenuli smo ka kući.--------------
'Idi se istuširaj. A ja ću ti spremiti nešto za jelo. Sigurno ništa nisi jela.'
Samo sam klimnula glavom i pravac otišla u kupatilo na tuširanje.---------------
'Kako ti je sada?' pitao me je Harry kada sam izašla iz kupatila. 'Da li ti je bolje?'
Čvrsto sam ga zagrlila.
'Sad kad si ti tu, sve je bolje' naslonila sam moju glavu na njegove grudi.
Pomerio mi je glavu rukama i nežno poljubio.
'Hajde sad, idi pojedi nešto...' još jednom me je kratko poljubio i otišao na sprat dok sam ja krenula ka kuhinji.
Na stolu me je cekalo parce pizze i sveže cedjeni sok od narandže.
'Hvala ti.' prošaputala sam a onda navalila da jedem.
Kada sam završila sa jelom tanjir sam stavila u sudoperu a onda otišla u krevet.
Harry je već bio u krevetu. Ležao je na ledjima u boxericama.
Tek tada sam mogla da primetim te silne tetovaže koje su prekrivale njegovo zgodno telo.
Legla sam pored njega i krenula da razmišljam.
Zanimalo me je o čemu misli.
Skrenuo je pogled ka meni i polako se osmehnuo.
Legao je preko mene i krenuo polako da me ljubi.
Ostavljao je nežne poljupce po mom vratu i usnama.
Duboko bih zastenjala na svaki njegov nežan pokret.
Polako je krenuo da se pomera trljajući svoje medjunožje od moje. Na svaki takac pokret bih se blago naježila i stresla.
Toliko mi je prijao njegov nežan dodir da nisam mogla da ga se zasitim. Kao da sam bila gladna njegove pažnje koju mi je pružao.
'O čemu razmišljaš?' tiho me je upitao.
'O nama.' kratko sam odgovorila.
'Kako to o nama?' još jednom me je nežno poljubio a onda pustio da odgovorim.
'Pa znaš, šta će biti sa nama...' promrmljala sam.
'Pa živećemo u velikom dvorcu, sa 12-oro dece i 2 psa. I živećem srećno do kraja života..' nasmejao se.
'Hahah, nee!! Pitam stvarno...'
'Ja ti kazem stvarno...'
'Harry!' gadjala sam ga jastukom.
'To boli!' razdrao se
'Ne, ne boli, ludice.' prošla sam mu rukama kroz kosu.I sa tim rečima smo zaspali.
Ostavite glas i komentar!!!
Svi ste me pitali gde je nastavak i evo ga. Na brzinu sam ga napisala...!!
Valjda vam se svidja!!!