'Dobrodošla u svoj novi dom!' viknuo je Harry i otvorio vrata.
'Vauuu' zaprepastila sam.
Ušla sam unutra i krenula da razgledam.
Bila je to velika vikendica. Imala je veliko dvorište. Imalo je dosta soba i sve su uglavnom bile opremljene nameštajom.
'Kako ti se svidja, Niki?' upitao me je.
'Prelepo je.' skočila sam mu u zagrljaj a on me je podigao.
'Niki... želim samo da ti kažem koliko te volim..' pogledao me je.
'Volim i ja tebe, Harry!' nekoliko suza mi je skliznulo niz obraze.
'Nemoj da plačeš...'pomerio mi je pramen kose i nežno otisnuo svoje usne od moje.
'Ne plačem..' obrisala sam suze.
'Hajde sad, imamo puno stvari da raspakujemo.' promenila sam temu.
'A ne.Ja ću to odraditi.' namignuo mi je.
'Hvala ti.' još jednom sam ga zagrlila a onda otišla na drugi sprat da razgledam kuću.------------
Uskoro smo sve raspakovali i bila sam presrecna sto napokon mogu da zivim lep zivot pored coveka kojeg volim.'Niki?' Harry je prekinuo moje misli otvaranjem vrata.
'Da?'
'Upravo sad počinje novi film na Tvu, hoćeš da ga gledamo? Napravio sam kokice.' nasmejao se.
'Naravno' otišli smo u dnevnu sobu i seli na kauč. Pokrili smo se ćebetom, gledali smo film i jeli kokice.
---------------
'Šta misliš koje su šanse da te sad oplodim?' polako mi je skinuo majicu.'Ne znam, gospodine. Jedino ako budete na visini zadatka.' Našalila sam se.
'A prošlih noći nisam bio na visini zadatka?' rekao je.
'Umm, ne baš...' zakikotala sam se.
'Sad ćeš ti da vidiš.' krenuo je da me ljubi i svlači odeću sa mene.
Ubrzo je on smo se našli goli. Seo je preko mene tako da se njegov friend našao u meni. A onda je krenuo sedećida ga pomera u meni. I to veoma jako.
'Ahhh!Ahh!' jaukala sam i stenjala veoma glasno.
Uzdisala sam na svaki njegov pokret.
Telo bi mi se zgrčilo a jauci bi napuštali moja usta.Zaista se potrudio ovu noć. Ali sada je bio moj red. Podigla sam se tako da sam se ja sad nalazila na njemu.
Stavila sam moje ruke na njegova ramena a onda krenula da ga jašem.
'Ahhh!' Izustila sam.
'Maca se umorila?' upitao je umiljato
Klimnula sam glavom dok sam jedva uspevala da dodjem do daha.
Legla sam preko njega i naslonila svoju glavu na njegova prsa.
'Laku noć, princezo.' šapnuo mi je zavodnički.
'Laku noć, prinče.' ušuškala sam se pored njega a onda zatvorila oči. 'laku noć...'