İşte her şey böyle başlamıştı.
O gün orda o adamın hayatımı mahveden öküz olacağını nereden bilebilirdim ki belki de ironik hayatımda biraz sevgi istemişimdir ne dersiniz ?
Yanlış kişiden yanlış bir sevgi beklediğimin geç de olsa farkına varmıştı ama Semih öküzü hayatımı mahvetmişti zaten
O gün orda hayatıma ilk girişini yapmıştı işte sonrası zaten ......
*********************************
Aşk bir anda gelir ve bizi içine almak için elinden geleni yaptı.
Kaybetmek o zaman çok zor gelirdi .Şimdi ise düşünüyorum ve aslında çok basitmiş. Hem de anlamayacağımız kadar basit.
En güzel günleri geçirdiğimi düşünürken kendimi tamamıyla bırakmışken ona aslında onun umurunda bile olmayan basit biriymişim. Oysaki ben onun beni sevdiğini düşünmüştüm. Bana bakışı dokunuşu her şeyi farklıydı. Ben tüm güveni de güvensizliği de onda hissetmişim. Bazen küçük bir kız çocuğu gibi beni koruduğunu düşünmüştüm. Aslında bana en büyük kötülüğü o yapmış . Keşke diyorum keşke o gün bunların hiçbir yaşanmasaydı. O gün bana ilk kez aşık olduğunu söylediği gündü işte . Sakın bana hemen kendini neden bıraktın gibi yargılayıcı davranmayın. Bazen öyle bir an gelir ki karşınıza çıkan o adama güvenmek istersin öyle bir güven olur ki söylediği her şeyi koşulsuz kabul edersin. Ben anlamadığım bu şeyin adı aslında aşkmış . Kadınlar konusunda bildiği o kadar bilgi vardı ki hepsi dikkatimi çekmişti erkekler genelde kadınları anlamayan canlılar olurdu .O farklıydı işte .Ya da herkes gibiydi. Ben aşık olmasaydım keşke ama iş işten çoktan geçmişti. İlk bir ay o kadar güzeldi ki hiç unutmam bana ilk sarıldığı günü o gün ben sanki farklı bir an farklı bir yerdeydim. Kim olduğumu unutur oldum . Hem çok yakınımda hem sürekli karşımda ilk zamanlar ona yapmadığımı bırakmamıştım sonuçta erkeklere güvenmiyordum ama o beni kazanmak için her şeyi yaptı . Şimdi bakıyorum da arkama kocaman bir hiçi yaşamışım . Hiç bitmez sandığım her şey bitiyormuş. Ben atlatamıyorum bana ilk dokunuşunu ilk sevdiğini söylemesini ilk kavgamızı. Madem beni sevmeyecekti neden beni kıskandı diyorum neden o adama kıl oldu. Geçirdiğimiz tüm zaman gözümün önünden geçiyor ve hep neden demekden kendimi alamıyorum . Her şeyin bu kadar basit olduğu bir hayat. Şu an onun yüzünden işimi kaybettim. Hayatımın her anını etkiledi yarattığı enkaz çok büyüktü benim için belki zamanla atlattım ama o benim aklımda öyle biir kaldı ki . neden bıraktığını öğrendiğim zaman ölmek istedim sadece ölmek istedim sonrası malum burda hastanedeyim. Kayıp bir balık oldunuz mu hiç .Olmayın da ben oldum yani en azından beni anlatıcak en uykun ifade .
Kayıp bir balığım ben okyanusun en derinliklerine sürüklenmiş bir balık orda kaderime terk edilip gitmişim . biri çıksa beni fanusa koysa bile isyan edicek gücüm yok belki de kaybolduğum bu okyanusta yem olmak istedim. Yok olmak. Geriye dönemiyorum . Ayakta kalmaya cesaretim yok .Yoluma devam edecek gücüm hiç yok. Ben bana kalamıyorum bir şey bu kadar ağır olur mu .
Bazen o gülüşü öpüşü o anlar için kendime lanet ediyorum hayatım en önemli anının ona bırakmışım bir erkeğe onunla olucak kadar güvendiyseniz zaten her şey orda bitmiştir. Ben bunu şuan bir kez daha anladım . Aslında benim kaderimi belirlenirken benle beraber bir çok kaderi de beraberinde sürüklemiş. Başkasının kaderini değiştirebilicek güçte olmak değiştiren için onur verici ama kaderi değişen insan için çok aşağılayıcı bir şey. Kadınları bu kadar iyi tanıdığını söyleyen bir adamın bu kadını beni böyle büyük bir enkaza uğratması hiç unutmuyorum kadınlarla ilgili bir kitabı vardı . Biz kadınları her şekilde anlatmıştı son iki sayfası eksik bırakılmıştı sadece . Kadınlarla ilgili bu kadar şeyi nerden bildiğini sorduğum da beni geçiştirmişti . Zamanla bir şeyleri anlıyor insan ama her şey için geç kalmış oluyoruz . Sonra biz kadınların erkeklere neden güvenmediği sorusu geliyor size anlatsam siz de güvenmekten vazgeçersiniz ki ben iyi dayanmışım. Küçükken filmlerde izlediğim aşk sahnelerine imrenirdim ve hep dizlerde olduğunu bilirdim. Şuanda bu düşüncemin ne kadar doğru olduğunu bir kez daha anlamış oldum. Aşk bir yanık olsa mesela. Yandıktan sonra en çok acıyı o zaman çekersin. Ağlarsınız o acının geçmesi için yapmayacağınız şey yoktur. O an zaman az da olsa devreye girer. Yavaş yavaş acı geçmeye başlar. Sonra kocaman bir izi kalır. Orayı her gördüğünde o acıyı hatırlarsın sonrası tarifsiz bir sızı. Belki de hayatındaki en hassas yer orası olur bazen küçücük bir şeyde kanamaya niyetlidir.İşte aşkta tam olarak böyle bir şey. Hayatında teninde ruhunda en derin izi o bırakır. Korkmadan sevmek istemiştim. ilk defa koşulsuz şartsız güvenmiştim. Beni bırakmasın istemiştim gelecek hayallerin ilk kez kurmaya başlamıştım. Gitmesin den en çok korkarken şu olanlar içimde kalan izden daha fazlası . hem özlem hem nefret bazen diyorum sadece o akşam gelince aklıma her şey geçiyor sadece bir anlığına sonra. O akşama lanetler okuyorum o akşam benim tabularımı yıktığım zaman . Yıktığım o tabulara okuduğum lanetlerim var benim.
Bazen hayatımızda değerimizi bilmeyen çok insanlar vardır belki de bizim de değerini bilmediğimiz arkadaşlarımız en zor anımızda sığındığımız insanlar vardır belki de sadece bir telefonla bile bizi sakinleştirmeyi başaranlar.Sadece sesimiz kötü diye tüm her şeyi bırakıp bize sıkı sıkı sarılanlar işte bazen düşünüyorum da o akşam ben aslında kimsesizliğime sarılmışım. Keşkelerim var . En başta da o geceye ait keşkelerim. Ertesi gün pişman olmadığım ama bu olanlar olduktan sonra nefret ettiğim akşam......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİM BU ÖKÜZ ?
RomanceEğer bir kadın bir erkeğe öküz diyorsa seviyodur hatta aşık bile olabilir. Çünkü biz kadınlar öküzlerden hoşlanıyoruz. Öküz diyorum ama kusura bakmayın beyler çünkü öküzsünüz . Sevgili okurlarım okurken kendinize ait şeyler bulabilirsiniz çünkü hep...