"Ertesi Gece"

56 2 0
                                    

Dönüp kimin kolumu tuttuğunu baktım korkmustum. Konuşamıyordum. Kolumu tutan gördüğüm de içime bir rahatlık girdi. Kolumu tutan annemdi. Olduğu yerden hiç kalkmadan fısıldayarak bişiler okudu. Okumasıyla dışarıdan içeriye bi aydınlık oluştu.  Kapıya bakamiyordum o kadar parlaktı ki dışarısı, sanki güneş tam kapının önündeydi. Sonra aklıma babam geldi ve babama baktığım da babam hala uyuyordu. Annem ise hala bişiler okuyor ve beni yavaşça yatağa yat ve uyu dedi. Korkuyor ve elim ayağım resmen titriyordu. Yatağa yavaşça yattım ve annem kulağımın dibinde bi kaç sure okumaya başladı ve uyandığımda çok'tan sabah olmuş ama yanım da ne annem var ne de babam vardı . Ve saat'de baya bi geç olmuştu bizim bu saatlerde tarlada olmamız gerekirken babam ve annem yok olupta benim evde tek olmam açıkçası korkutmuştu beni. Yaşımın da ufak olmasından hızlı ve acele bir şekilde yataktan kalktım ve dışarıya çıktığımda annem ateş yakmış ve kocaman bi kazanın için de su kaynatıyordu. Anneme babam nerde diye sorduğumda pamuğa gitti oğlum. Peki biz niye burdayız dediğimde artık köyümüze gidiyoruz. Kirli eşyalar var onları yıkayıp içeri toparlayalim bi kaç gün için de yol'a çıkıcaz dedi. Tamam dedim ve elimi yüzümü yıkamaya dereye indim. Sonra aklıma birden gece olanlar geldi ve annemin yanına gidip. Anne diye seslendim annem noldu gene diye bana bağırdı.  Ben de dün gece ne okudun diye sordum ama annemin hiç birseyden haberi yoktu ben de daha fazla soru sormadım. Bi kaç gün için de eşyaları toplayıp köyümüze döndük ve o gece gelen siyah varlık o geceden sonra hiç gelmedi.....

Arkadaşlar inşallah yazdıklarımı begenmissinizdir. Bu yazdıklarım tamamen gerçek yaşadıklarım.  Ve diğer sayfamda köyümüzün önde gelen ebe kadın ve annem le gördüğümüz Cin'lerin  düğününü yazacağım.  İyi okumalar.!

GECENİN GÜRÜLTÜSÜ #WATTYS2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin