Ráno pro Erena a Leviho nastalo poměrně brzy. Levi si také všiml, jak sestra, která je přišla vzbudit vypadá nějak... povzbuzeně.
Vždycky takhle vypadala jen Christa... No, možná právě tahle sestra měla včera v noci tak živočišný sex.
Levi si následně uvědomil, jak dlouho neměl sex on.
Naposledy jsem... znásilnil Petru... Teda, byl to Kenny, ale znásilnil ji mým tělem. Tch, debilní hajzl.
Modrné pilulky znovu schovali pod polštář.
,,Erene, ty jsi ovládl vztek díky tomu, že tě před tím na samotce dopovali prášky?" zeptal se skoro šeptem Levi Erena, když mířili na snídani. Nechtěl, aby ho slyšela nějaká sestra nebo pacient. Bylo to tu i tak už dost nebezpečné.
,,Ne," zněla jeho odpověď jednoduše.
,,Zvládl jsi to sám?"
,,Ano," ujistil ho s jistotou v hlase. Jenže Levi nevěděl, jestli to opravdu nebyl účinnek prášků. Kennyho aktivita díky ním byla značně omezená a to, že Eren zvládl ovládnout svůj vzek... taky tomu mohli napomoct prášky. Každopádně, pokud se mu to podařilo, bylo to jen dobře.
V průběhu snídaně Levi cítil jak na sobě, tak na Erenovi pohled Mikasy. Bylo mu jakýmsi způsobem líto, že je Mikasa chce zabít a nechce běžet s nimi. Levi ale mírně zavrtil hlavou.
Je to stalker a zabíjí své oběti stalkerování. Měli bychom s tím problémy a nemohli bychom jí někde zavřít, ale proč to řešit?
Levimu bylo po snídani dovoleno navštívit společenskou místnost a zaslechl, že dneska tam má hlídat né nějaké sestra, ale přímo Hanji.
Nebude ve svém kabinetu a to je možnost najít nějaké důkazy.
Oznámil tuto zprávu Erenovi a na chodbě nakonec zamířil do třetího patra, ale byl opatrný, aby ho nikdo neviděl. Levimu se zdálo, že značně ubylo pracovníku této léčebnice.
Že by většina sester odešla? Nedivil bych se.
A co se zeptat Mikea, hehe.. Jsem si téměř jistý, že je tu něco krvavého a nemyslím měsíčky nádherných sestřiček, hehe
A jsi tu...
Samazřejmě! Myslíš, že bych tě opustil? Pff, to ani ve snu, drahý Levi.
Levi už ale jednoho poznámku ignoroval. Málem ho totiž uviděl Erwin a tak se rychle schoval za roh a sledoval ho. Viděl, jak se Erwin rozhlíží po chodbě a vchází do... kabinetu Hanji.
Levi zasyšel a vduchu zaklel.
Co tam kurva dělá? Krade morfin nebo co?
Kenny se jen tiše řehtal a Levi si byl jistý, že tohle potrvá ještě dlouho. Nevěděl, jestli se nemá vrátit do pokoje za Erenem nebo počkat až Erwin vyjde, ale nakonec se po deseti minutách rozhodl vrátit zpátky do pokoje.
Štěstí mě v tomhle směru opustilo.
Ono tě opustilo už dávno! Ahahaha!
Ano, ano, velice vtipné.
Levi šel mlčky do pokoje, beze strachu, že ho někdo chytí, stejně chodby nikdo nehlídal a měl výmluvu. Snažil se ignorovat stále hlasitější hlas Kennyho – prášky přestávaly účinkovat a to bylo i dobré i špatné.
Levi přišel do svého pokoje, když uviděl maldíka s rukama a hlavou opřeného o zeď.
,,Erene, jsi v pořádku?" chtěl k němu vejít přes mřížový vhchod, ale prudký hlas Erena ho zastavil.
,,STŮJ!" A Levi se zastavil a sledoval hnědovlasého mladíka jak se pomalu otáčí čelem k němu. Oči zářili zlatou barvou a Levi zalapal po dechu, protože se v ní tentokrát nezračil vztek, nýbrž zvířecí chtíč.
,,Nechoď sem, ani na to nemysli! Jsem jen vzrušený, přejde to," Zavrčel Eren a znovu se otočil čelem ke zdi. Levi přešel na svojí stranu pokoje, stále se pohybujíc u dveří.
,,Erene," pronesl jeho jméno a viděl jak sebou mladík nepatrně škubl.
,,Erene," zopakoval jeho jméno.
,,Ere – "
,,MŮŽETE PROSÍM MLČET?!" vykřikl Eren, ale Levi zůstal stát v klidu u mříží. ,,Váš hlas mě... vzrušuje, tak prosím mlčte," Leviho srdce poskočilo a cítil jak se mu krev nahrnula do tváří.
J-já ho vzrušuju..?
U všech démonů, jsi tak naivní Levi, já to z tebe chcípnu smíchy, fakt! Ahahaha!
Levi Kennyho ignoroval. Stále se mu v hlavě ozvěnou opakovala Erenova slova.
,,Erene, pojď ke mně," a Eren se otočil, aby si zlatámi zorničkami prohlédl staršího muže.
,,Nechci vás zranit," pokusil se o klidný hlas, ale nepatrné živočišné zavrčení se mu vydralo z hrdla.
,,Tak pojď k mřížím, můžu od tebe v případě nebezpečí poodejít," nabídl mu Levi a Eren s hlasitým polknutím poslechl. Levi si všiml, že je Eren vzrušený. Boule v býlích lakhotách byla nepřehlédnutelná.
Eren stál u mříží, přímo naproti Levimu, zorničky zlatě září a Levi viděl, jak se snaží být trpělivý, aby po něm neskočil. Levi po něm natáhl ruce a mezi mřížemi ho políbil, sladce přitiskl své rty na jeho a vyvolalo to v něm tak známý pocit.
Eren bez meškání polibek maximálně prohloubil. Natolik, nakolik se jen dalo. Mladkovi rty drtily rty Leviho, jazyk zběsile zkoumal nové prostory úst černovlasého muže. To byl moment, kdy Eren ztratil nad sebou kontrolu.
Odrhl se od jeho rtů a otočil Leviho zády k sobě. V další sekundě z něj stáhl bílé kalhoty i se spodím prádlem a než Levi stihl překvapeně zareagovat nějakým zvukem, cítil, jak jeho půlky byly od sebe horkýma rukama odstrčeny a teplý vlhký jazyk se dotkl jeho otvoru.
Levi se se zasténáním a mírným chvěním lehce předklonil, aby mohl víc vyšpulit svůj měkký zadeček, který Eren svýma rukama hnětl a živočišně ochutnával Leviho vrásčitý otvor. Levi natáhl ruce za sebe, aby se chytil za studené mříže, nechtěl v takový moment spadnout nebo něco jiného.
Horký jazyk do něj vnikl a Levi překvapeně vyhrkl a zároveň zasténal. Jeho nohy byly jako z rosolu – třásly se a hrozilo, že by se každou sekundu mohl svézt na kolena.
Po rychlém uvolnění slyšel zašustění látky a v zápětí u svého zpracovaného otovru pocítil vlhký a skoro pekelně horký žalud Erenovi erekce, která do něj v další sekundě byla nemilosrdně vražena. Staršímu muži po tvářích vytryskly slzy a cítil, jak se za ním chvěje i mladík, který se rychle vzpamatoval a začal nemilosrdně do Leviho přirážet, tak hluboko, ře se začínal dotýkat Leviho prostaty. Levimu se na pár sekund zastavil ve slastném pokušení dech, když pak s hlasitým zasténáním vyvrcholil. Evidentně si to začínal užívat a zároveň si zvykat na ten slastný pocit horkého mužství v něm.
Eren do něj neustále přirážel, jeho dech byl přerývavý a občas živočišně zavrčel nebo zasténal. Vlna rozkoše si nakonec našla i jej a on s leviho jménem na rtech do něj vyvrcholil.
Levi si v ten moment přál, aby spolu byli nadosmrti.
ČTEŠ
in/sane [Shingeki no Kyojin]
ФанфикAU EreRi psycho fanfikce Levi je už pět měsíců zavřený v psychiatrické léčebně pro kriminálníky, protože trpí nediferencovanou schizofrenií. Slyší hlas svého "vnitřního démona" Kennyho, který má na starost vraždy jak 6 blízkých lidí Levi...