Den sedmý

2.5K 252 14
                                    

Absence tepla vedle Leviho v Erenově posteli vyvolala něco mezi panikou, překvapením, najistotou, zklamáním a strachem. Levi vlastně ani nevěděl, proč se má cítít vystrašeně, třeba si Eren odskočil.

Eren nechodí po nocích na záchod sakra, ale... Bože, nebudu řešit jeho problémy s chozením na záchod.

Levi se víc zamuchlal do deky.

A když už tu není...

Vlastní Levih ruce spočinuli na jeho krku a začali ho nemilosrdně škrtit. Slzy se začali lít z očí Leviho a němý křik vycházet z jeho úst, ale Eren tu nebyl.

Nezachrání tě!

Levi se s probuzením prudce v posteli posadil. Začal si zběsile ohmatávat krk, byl v pořádku, nic se nestalo, ale uvědomil si absenci tepla Erenova těla.

To není sen, v pořádku, vnímám realitu, tohle není sen.

Hehe a jak to můžeš vědět, hm?

Neumíš vytvářit iluzionistické sny. Vždycky vytahuješ jen mé vzpomínky.

Levi věděl, že je to pravda. Kenny neuměl vytvářet ani iluzie nebo ovládnout jeho hlasivky a dělat takové sny, to bylo nad jeho síly.

Kde je ale Eren by mě zajímalo víc.

Levi se zvedl z postele a čekal nějaké křeče, ale nic se nedělo.

Čekáš, že tě tu začnu mučit? Ts, ts, ts, že by ses mě začínal bát? Hehe

Nemel kraviny, mám tě v hlavě už... Jak je to ale dlouho?

Ach, drahý Levi, ty si tolik věcí nepamatuješ, hehe.

Levi už ho pro jistotu neposlouchal a dotkl se kliky dveří.

Jsou otevřené? Co to sakra...

Levi větu nedokončil, protože se už přesunul na chodbu. Kde se v tom večerním šeru sanžil postřehnout nějakou postavu, ale nikoho neviděl. Zamířil hlouběji do chodeb kriminálního asyla hledat svého přítele v neštěstí.

Jeho kroky mířili okolo pokojů, kabinetů, už prošel i okolo záchodu, ale Erena nemohl najít.

Mám o něj větší a větší starost...

Já ne! Hehe, bude skvělý najít jeho povalující se rozřezané tělo!

Levimu nepříjemně projel mráz po zádech. Co když je opravdu...?

Ozvali se kroky po chodbě, někde před Levim a on strnul. Nevěděl co může očekávat, že se vynoří ze tmy. Mohla to být Ilse nebo vrah Miny nebo ještě někdo. Kdo to může vědět? Jen samotná tma.

„Le..vi?" ozval se z temnoty známý udýchaný hlas.

,,Erene?! Co tu proboha děláš?!" vychrlil na něj Levi překvapeně a zároveň vystrašeně.

,,J-já ani nevím jak jsem se na chodbu dostal!" vyhrkl skoro hystericky a chytil se Leviho za ruku.

,,Teď ovšem není čas mlluvit, musíme do pokoje," A Levi se neptal proč nebo co se stalo. Po včerejší noci pochopil, že ve zdech asyla už není bezpečno a jen u sebe v pokoji ještě můžou být aspoň trošku v bezpečí.

Dveře se za nimi zavřeli a oba se svezli po dveřích na podlahu udýchaní.

,,A teď povídej co se k čertu stalo," nakázal Erenovi Levi, když se jeho dech už v celku zklidnil. Eren sledoval kachličky na zemi, nejspíš se snažil najít nějaká slova.

,,Nepamatuju si, jak jsem se dostal na chodbu, ale vím, že jsem nebyl náměsíčný. Vnímal jsem chlad chodby, měl jsem otevřené oči, ale nějak jsem zároveň i nevnímal, nemohl jsem kontrolovat svoje tělo. A pak mě napadla Mikasa," Levi strnul. Věděl, že dívka Erena sledovala už druhý den ne-li třetí.

,,Nejspíš byla ve stejném stavu jako já nebo spíš jako včera Ilse..." zamyšleně pronesl Eren.

Copak je debil? Sleduje ho už skoro dva dny a tebe nenapadne, že je stalker? Je to doprdele její nemoc, ty seš fakt idiot, Levi...

Takového tě neznám, Kenny.

Recituju slova ze hry, kterou jsi v mládí hrál: „You don't know your own mind!"

O čem to meleš? Já žádný hry sakra nehrál!

Když myslíš...

Kenny Levimu přišel opravdu divný. Až moc dokonce.

,,Kenny si myslí, že je něco jako stalker – " A Levi se zarazil.

J-já jí přece... znám!

Vzpomínky začali vzplouvat jedna za druhou.

Byla mojí sestrou, po smrti mé matky si mě Kenny vzal k sobě, ale jí dal do sirotčince, ale během roku jsem jí navštěvoval a už tehdy byla taková... Co se ale stalo s mojí matkou? A co otec? A co samotná Mikasa – pamatuje si mě? Asi ne, podle její reakce, spíš si víc všímá Erena... A co ta hra o které se Kenny zmiňoval?

Levi si uvědomil, kolik si toho vlastně nepamatuje. Nemohl si ani vzpomenout, kdy vlastně začal zapomínat, nějak si toho ani nevšiml.

,,Levi?" Erenův hlas ho vytrhl z přemýšlení a starší muž na něj pohlédl.

,,Mikasa je moje sestra," Eren strnul.

,,Myslíš to vážně?" Levi přikývl a převyprávěl mu na co si vzpomenul společně s otázkami. Eren se hned zamyslel a znovu se zadíval na kachličky, jakoby na nich mohl najít napsané odpovědi.

,,Takže vzhledem k jejímu chování zabíjela lidi, které stalkerovala," Levi přikývl. Moc dobře si pamatoval, že chtěla něco provést klučinovi, kterého po očku sledovala.

,,Spíš by mě víc zajímalo, jak se dostala ven a jak to, že se v posledních nocích prakticky každý pacient dokáže dostat ze svého pokoje. Je jen otázkou času, než toho všichni hromadně využijí k útěku nebo zabijačce," tahle myšlenka Levim lehce otřásla. Asylum plné nekontrolovatelných vraždácích maniaků...

,,A taky by mě zajímalo, proč jsem sakra šel na chodbu," dodal Eren s povzdechem.

,,Ilse taky včera byla na chodbě a nezdálo se, že by nevnímala..."

,,Určitě nevnímala. Zaslechl jsem jednou ve svém starém pokoji rozhovor sester. Mluvily o Ilse a mluvily o tom, že vraždila s šíleným křečovitým úsměvem, ale včea žádný úsměv neměla, sám jsi to viděl," na ujištění se Eren na Leviho podíval.

,,Mám v tom všem takový zmatek..." Levi sklopil hlavu a přitiskl nohy těsně k tělu.

,,Utečeme, než se z tohodle místa stane popraviště," a na podporu svých slov obejmul Leviho okolo ramen. Levimu se zadrhl dech a srdce se pustilo do svého tance. Dovolil si opřít se o Erena a těsněji se k němu přitiskl. Blaženě zavřel oči a dovolil té Erenově přirozené vůni proniknout do jeho nozder a po chvíli už sladce spal. Eren ho po té s letmým něžným úsměvem přenesl k sobě do postele a po několika minutách usnul i on. Jediné, co Levi mohl pocítit jedině ve snu, bylo jak se měkké teplé rty dotkly těch jeho.

Ráno je jako každé jiné probudila sestra a bez rozhovorů jim dala dvě modré pilulky a Levi na ně zíral. Nebyl třeba problém v nich?

A pro jistotu si je nevzal a Erena přemluvil taky.

,,Na uklidnění nervového systému máme jeden druhého," pronesl tlumeně, když mířili na snídani a tento argument na Erena zabral.

V koutu jednoho ze stolů spatřil levi známou černovlasou dívku a samozřejmě, že Erena bedlivě sledovala. A Levimu bylo Mikasy líto, protože jí Erena nehodlal přenechat, i kdyby si na něj pamatovala.

----------------------------------------------------------------

Pozn.autorky: Slova Kennyho, tedy "You don't know your own mind!" opravdu pocházejí ze hry a samosebou je to zase ta moje oblíbená hra Alice: Madness Returns. V té části Alice rozmlouvá s královnou srdcí, která tuto větu vyřkne. 

in/sane [Shingeki no Kyojin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat