Pozn.autorky: Jedna slečna mi napsala, že se jí tato kapitola neukázala, tak jsem jí smazala a teď jí znovu zveřejňuji. Jinak, dneska by měli vyjít dvě kapitoly, jelikož jsem včera žádnou nepublikovala.
------------------------------------------------------------------------------
Tu noc zase spali spolu. Tentokrát ale opravdu jen spali. Po incidentu v jídelně byl Levi s Erenem celou tu dobu, přitisklí k sobě, hlava Erena spočívala na hrudi Leviho a on ho, opřený o zeď konejšivě hladil po kaštanových vlasech.
Levi se uklidnil, ale Eren celou dobu mluvil o tom, jak si přeje Jeanovu smrt, že by ho nejradši zabil a Levi jen v klidu poslouchal, vískal ve vlasech. Věděl, že by Jeana stejně nezabil, jedině v přístupu agresivity, ale už se ovládal značně líp.
,,Levi..." ozval se povědomý ženský hlas a Levi se za ním otočil.
,,Kdo jsi?" zeptal se do prázdného černého prostou.
,,Levi..." zopakoval hlas jeho jméno a Levi se otočil.
,,Co chceš?" zeptal se na další otázku, ale odpovědí mu bylo jen tiché odkapávání nějaké tekutiny.
Pak se ozval prudký ženský křik a zabodl se Levimu přímo do učních bubínku. Bolestně k sobě přitiskl víčka a zavřel si dlaněma uši.
,,Levi! Levi, probuď se!" Levi si uvědomil, že jím někdo třese a otevřel oči. Nad nim se rozprostíral známý obličej jeho mladé lásky.
,,Křičel jsi," oznámil mu s ustaraným pohledem a Levi viděl, jak se Erenovi s polknutím pohnul ohryzek.
,,Promiň, že jsem tě vzbudil," pohladil ho Levi po tváři, ale Eren stále vypadal ustaraně.
,,Neomlouvej se za to, za co nemůžeš," Eren měl pravdu, Levi se neměl za co omlouvat a tak mu to pak došlo. Když se jejich rty začali přibližovat k sobě pro huboký polibek, ozvala se hlasitá siréna, ohlašující poplach.
Zkouška poplachu? Takhle pozdě?
Eren a Levi nečekali, až se ve dveřích objeví sestra, vyběhli prakticky ihned. Levi se rozhlédl po chodbě, nikdo na ní za tém nebyl, ale také ani Eren ani Levi necítili kouř.
,,Nejspíš je požár na druhé straně léčebnice," vyslovil svojí myšlenku Eren a díval se do temné chodby. Levi se nemohl rozhodnout, jestli se půjde podívat co se děje nebo jestli poběží do hlavní haly, kde se normální při poplachu schromažďují všichni pacienti.
,,Levi?" Eren si všiml nerozhodného výrazu v Leviho tváři. Pacienti se stále neobjevovali.. dokonce ani sestry nebo doktoři.
Něco tu je špatně.
,,Půjdu se podívat, co je špatně," Levi už zamířil na pravo do chodby, ale Eren ho chytil za zápěstí a donutiil Leviho se otočil.
,,Může to být nebezpečné. Nechoď nikam, prosím," Erenův hlas zněl velice starostlivě a tak po krátkém přehodnocení si Levi uvědomil, že má Eren pravdu.
,,Dobře," souhlasil nakonec s zamířili spolu do hlavní haly. Když tam dorazili, zjistili, že jsou první.
,,Co se tu kurva děje.." zaklel Levi skoro šeptem a stále mu to nedocházelo. Siréna nepříjemně byla do očí.
Eren se k němu prudce otočil a začal jím třást, jakoby po něm chtěl, aby se probral.
,,Ere – ne!" Levi chytil jeho ruce a snažil se je nějakým způsobem setřást ze svých ramen, ale Eren s nepřítomným výrazem pokračoval.
,,LEVI!" Levi otevřel oči a uvědomil si, že nad ním je Erenova hlava a zároveň hlava nějaké sestry.
,,Rychle, Levi! Vstávej!" pobízela mě sestra a než se stihl zeptat aspoň na to, co se děje, už ho Eren táhl za sebou.
Byl to nějak moc reálný sen...
Cítil se ještě zmatený, pořádně nemohl pochopit co je realita, ale když dorazili do hlavní haly, byla tu už víc jak polovilna pacientů, téměř všichni doktoři a nějak podezřele málo sester.
,,Co se stalo?" dotazovala se jedna zmatená sestřička své kolegyně, která přivedla Leviho a Erena.
,,Někdo zapl poplach ve společenské místnosti," Levi si promnul spánky, potřeboval se soustředit.
,,A kdo to byl? Někdo z doktorů nebo sester?"
,,Kolegyně, prosím o klid," začal je známý chladný hlas uklidňovat.
,,Doktore Smithe, co se děje?" dotázala se jedna ze sester a Levi si všiml, jak se doktor dívá střídavě z jedné na druhou.
,,Jeden z pacientů měl čichové hlaucinace, tak opustil svůj pokoj a přesunul se do nezamknuté společenské místnosti, kde zapl poplach,"
Jediný pacient s čichovými halucinacemi je Mike. Takže to byl on?
,,Takže můžeme pacietny zase uložit zpátky do postelí?" ozvala se sladkým hlasem Christa, která měla šílené kruhy pod očima, ale rty jí zdobil šťastný úsměv. Levi si také všiml, že je na několika místech pořezaná. Na prstech měla nespočet náplastí.
,,Ano, slečno Reiz," přikývl v klidu Erwin, jakoby si vůbec nevšiml toho, jak Christa vypadala.
Všichni pacienti byli odvedeni zpátky do pokojů a Levi měl znovu nad čím přemýšlet.
,,Všiml sis, jak Christa vypadala?" zeptal se Levi Erena, jestli si všiml toho samého co on a Eren přikývl.
,,Je to všechno vážně divný. V hale dokonce bylo míň sester než normálně," poznamenal a tentokrát přikývl Levi.
,,Myslím, že odsud musíme co nejdřív vypadnout," řekne a přitulí se k Erenově hrudi, aby se mohl ponořit do nějakého klidnějšího snu.
-
ČTEŠ
in/sane [Shingeki no Kyojin]
FanficAU EreRi psycho fanfikce Levi je už pět měsíců zavřený v psychiatrické léčebně pro kriminálníky, protože trpí nediferencovanou schizofrenií. Slyší hlas svého "vnitřního démona" Kennyho, který má na starost vraždy jak 6 blízkých lidí Levi...