Sotva vyjdu z pokoje, ucítím nádhernou vůni pečené ryby. Hlasitě mi zakručí v žaludku a já v rychlosti blesku sletím do kuchyně. Alex tam všem s hrdostí vypráví nějakou, pravděpodobně napínavou historku, soudě podle vyjevených výrazů mých ostatních sourozenců. Zasměju se a když jdu kolem něj rozcuchám mu jeho blonďaté vlasy, už tak pěkně střapaté. Překvapeně na mě vyvalí své velké modré oči, protože si mě v zápalu vypravování ani nevšiml. "Koukám žes byl zase na rybách" pronesu s úsměvem. V očích mu začnou tancovat malilinkaté jiskřičky. "Jasně! Zrovna jsem tady vyprávěl jak jsem dnes ulovil toho sumce co se peče v troubě."
"Tak vyprávěj" Pobídnu ho a sednu si vedle něj. Naslouchám jeho příběhu. Vyprávěl s takovým zapálením, až to bylo úsměvné.
"....a nakonec jsem ho chytl za hlavu a vší silou mu zlomil vaz!" odmlčel se. Pak se usmál." No. A tak jsem ho chytil. Chi chi." ukončil své vypravování zrovna ve chvíli, kdy máma donesla pekáč, s fakt velkým pečeným sumcem. Na stole je taky zelenina a čerstvě upečený chleba.Po jídle jdu mámě pomoct s nádobím. Myjeme a ani jedné z nás se moc nechce mluvit. V duchu přemýšlím nad tím, co má v plánu. Takhle se chová vždy když má nějaké tajemství nebo překvapení."mami...," začnu váhavě. "Že ty něco chystáš?" Ta se na mě s povytaženým obočím usměje. "Cože? Jasně že ne..." Zasměje se. Takže chystá. "Ale no taaaak...pověz mi to." začnu škemrat. "Jak už jsem řekla. Nic nechystám a neplánuju." snaží se mluvit vážně, ale moc jí to nejde. Položím utěrku a schovám poslední talíř. Podívu se na mámu a začnu dělat psí oči a kňourat jako malé štěně. Obrátí oči vsloup. "aaaaaah tak dobře no...sousedům se narodila 2 hříbata a jelikož už si další koně nemohou dovolit, jedno hříbě, klisničku, nám darují..." Překvapeně na ni,vyvalím oči. "To je tak super! Vždy jsem chtěla mít vlastního koně!" Je to prostě boží! Nevím jak jinak to mám popsat slovy. Koně miluju snad odjakživa a vždy jsem uměla dobře jezdit. Obejmu mámu a dám jí pusu na líčko. Začne se smát. "Jsem ráda že máš radost. Ale teď se běž umýt, nachystat do postele a učit se." Poslušně zakývu hlavou a odcupitám do koupelny kde si dám horkou sprchu. Poté si vemu učení a lehnu si do postele. Sice nejsem šprtka, že bych se učila pořád a nepřetržitě a měla jen ty nejlepší známky...ale učení mám ráda a škola mi celkem jde. Ještě se asi půl hodinky učím dějepis a pak jdu spát.
ČTEŠ
Stín smrti | Shadow of the death (13+)
FantasiaIgnissa je průměrná sedmnáctiletá dívka pocházející z chudé farmářské rodiny. Nic jí k životu nechybělo a peníze byly až na posledním místě. Jednoho dne se však stane něco hrozného. Ignissa zemře...ale ne tak úplně. Dostane druhou šanci a stane se p...