Demirkan'ın AğzındanMerakla beklediğim mesaj sonunda gelmişti. Neyden bahsediyordu? Ayrıca kimdi bu anonim?
"Okul çıkışı birlikte gittiğin kızdan bahsediyorum."
Gelen mesajla kahkaha atmaya başladım. Gaye'den bahsediyordu. Ne yani, Gaye'yi sevgilim zanneden birileri mi vardı?
Her ne kadar içten içe oyun oynamak istesem de yapmayacaktım. Gerek yoktu.
"O sevgilin dediğin kız, benim ikiz kardeşim."
Yazıp cevapladım ve bilgisayarı kapattım. Şaka mı bu?
--
Ertesi Gün
Okul bana göre her zaman sıkıcı bir yer olmuştu. Sadece etrafta dolaşır ve derslerime girerdim. Diğer insanları umursadığım söylenemezdi.
Duvara yaslandım, ellerimi pantolonumun cebine koydum ve okul bahçesindeki öğrencileri izlemeye başladım.
Hadi itiraf edin şuanda hepiniz sigara falan içmemi bekliyorsunuz.
Ama sigara içen biri olmadım hiçbir zaman. Bad boy tarzı takılan salaklar gibi değilim ve cool olmak gibi bir derdim de yok. Kendi halimde gayet iyiyim anlayacağınız.
Cebimden telefonumu çıkardım. Birkaç bir şeye baktım. İzmir'deki arkadaşlardan gelen bir iki mesaja baktıktan sonra telefonumu tekrar cebime tıktım ve okul binasına doğru yürümeye başladım.
Etrafta bana bakan kızların olması hoşuma gitmiyor değildi. Kızlar tarafından bu kadar ilgi görmek beni az çok şımartıyordu hatta. Piç bir gülümseme takındım ve geçerken kızlardan birine göz kırptım. Yanındaki kızlar, benim göz kırptığım kızı dürtüklemişlerdi. Kız ise hafiften kızarmıştı. Gözlerimi kırpıştırarak bakışlarımı başka yöne çevirdim. Etrafa bakınarak binadan içeri girdim.
Kantine girdim. Sağ tarafta duvar dibinde bir erkek topluluğu vardı. Böyle birikip abazalık yapmaya bayılıyorlar sanırım. Cidden bazen bunları görünce erkek olmamdan utanıyordum. Kantinciden bir su istedim. Suyun parasını uzatıp kantinden çıkmak için çıkışa yöneldim. Erkeklerden biri önümü kesince şaşırmadım diyemem. Yoksa bunlar gay miydi? O da güzelmiş be.
"İzmir'den gelen çocuk sen misin?"
"Sanırım evet?"
Çocuk pis pis gülerek elini uzattı.
"Berkcan ben. İsmimi çok duyacaksın, şimdiden tanışalım."
Çocuğun pis sırıtışı sinirlerimi bozmuştu. Ama umursamazca bir bakış atıp elimi uzattım.
"Demirkan."
--
Gözlerimi kırpıştırarak tahtaya baktım. Hiç bir bok anlamayan sadece ben miydim acaba?
Önüme düşen kağıdı görünce şaşırdım. Etrafa bir baktım. Sarışın bi kız bana bakıyordu. Muhtemelen o atmıştı kağıdı. Kağıdı açtım. İçinde telefon numarası yazıyordu. Altında da 'call me baybe'
Bu okul kafayı yemiş olmalı. Ufak sessiz bir kahkaha attım. Kağıdı buruşturup kıza bir bakış attım. Bakışlarımla konuşmasını iyi bilirdim. 'İzle beni sürtük' bakışımı atmıştım ona. Sınıfa göz gezdirdim ve hiçbir kızın konuşmaya tenezül bile etmediği çocuğu gözüme kestirdim. Çocuk demem yanlış olurdu. Herifte bildiğin tecavüzcü Coşkun tipi vardı. Kağıdı ona fırlattım. Dönüp bana bakınca kızı işaret ettim. Kız ise elinden geldiğince öfkeli bir şekilde bana bakıyordu. Umursamadım ve dikkatimi derse verdim.
Bu okulda ters giden bir şeyler vardı. Ya da bana karşı ters giden. Okuldan birilerinin beni sevmediği kesindi. Ama neler karıştırdıklarını anlayamamıştım henüz. Benle dertleri neyse Gaye'ye yansıtmamalarını isterdim.
--
Bu bölüm sadece devam edeceğimi ve yazmaya tekrar başladığımı gösteren kısa bir bölümdür.Sizi seviyorum.
-Gerizekalı yazarınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demirkan Aras
Teen FictionDEĞİŞİMİN DEVAM KİTABIDIR. Siyaha yakın renkte olan saçları ve yemyeşil gözleri, dayısına çok fazla benzeyen, kız kardeşini korumak için elinden geleni ardına koymayacak, sinirlendiğinde burun delikleri açılıp kapanan o çocuk... Demirkan Aras... 23...