• media: a fucking amazing fanart with Mike ^^ •
Saby:Mike,asteapta!*fuge dupa el*
Inner evil:Whoa....Asta a fost doar...Whoa!In fine,continuam cu urmatorul episod,dar inainte,Smartass...
Inner smart:Nu-mi spune asa!*isi drege glasul*In fine,am stat si am dezbatut ceva si am ajuns la o concluzie:din moment ce Kate si Scott si-au marturisit si sentimentele,e clar ca ei doi s-au cuplat si deci,Scott ii apartine acum lui Kate.
Inner pervert:Hei!Inseamna ca emisiunea asta a ajutat macar pe cineva sa-si gaseasca jumatatea!:DEu: Ms... *roșesc* :3
Inner smart:Ehem!Acum,continuand,am stat de asemenea si am evaluat situatia si am stabilit ca-i vom scadea si mai multe puncte lui Vincent...Nu-l eliminam din concurs,dar nu poate scapa fara macar o penalizare.
Inner evil:Ceea ce inseamna ca tabelul cu scoruri a ramas acelasi.
Inner pervert:In fine,in continuare bagam iarasi provocari si intrebari,vom continua sa vedem ce mai fac concurentii FNAF si cuplul Scott X Kate dupa.Oricum,in seara asta vine partea cu scaldatul la baile termale mixte.
Inner evil:Ah,relaxare!
Inner smart:Si acum,provocarile si intrebarile...
1.Mangle,faci pana la urma concursul de baut impotriva lui Chika si Toy Chika?M: Ok *bea tot ce e lichid din pizzerie*
C: FUCK! Asta a Wăut și apa din WC
Tc: BLEAH!!!
Eu: Mie mi se pare că avem o câștigătoare :))))
2.Bonnie,cum merge cu spoinatul organizatiei Balooninati?Ce ai aflat?
B: Nu prea multe, BB e cam inactiv de la o vreme (mai exact de când a înjunghiat-o pe Ioana). Pare a fi într-un fel de depresie nervoasă din cauza lui Jill... E foarte agresiv (ca un Vincent dar mai mic XD)
3.Foxy,cum a fost operatia de extragere a pamatufului din fund?
Fo: *faţă traumatizată* N-nu vreau să v-vorbesc despre asta ._. *ținând un Foxy plush în mână*
4.Freddy,te provoc sa dansezi macarena imbracat intr-un hotdog urias.
F: Ok *face ce ai zis (sry dar mi-e prea lene să scriu -_-)*
Subconștientul meu (de acum prescurtat : Sbc) : Fă, în ritmul ăsta îți pierzi toţi cititorii -_-
Eu: Pe cine faci tu fă, fă!
Sbc: Sunt subconștientul tău, îți zic cum vreau :))
5.Golden Freddy,cum merge afacerea cu Kurtosh?Da-mi si mie unul cu ciocolata.
Gf: Mere bini! Mere Super! *îți dă un kurtos cu ciocolată*
6.Toy Chika,saruta-te cu animatronul din stanga ta.
Tc: Nevă! Am iubit!
7.Puppet,cum ai indraznit sa ii frangi inima lui Maggie?!Treci acolo si cere-ti scuze si impacati-va ca altfel te arunc pe geam si de data asta nu va mai fi masina lui Fritz acolo sa-ti atenueze caderea!
P: Dar în cartea asta nu am făcut nimic :'(
8.Toy Freddy,de unde provine frica ta pentru papusi Barbie?
Tf: Păi când Kate ne inventa fricile pentru carte a rămas fără idei când a ajuns la mine și asta a fost prima chestie care i-a venit în minte :))))
9.Baloon Boy,cum a fost inmormantarea lui Jill?
BB: NU A FOST NICI O ÎNMORMÂNTARE *voce demonică + ochi negrii cu pupile albe* JILL A TRĂIT, TRĂIEȘTE ȘI VA TRĂI VEȘNIC !!!!!!!!! *dispare în umbră*