• media: Vincent (am exagerat cu tăietura? ziceam să semene un pic cu Springtrap XD)
~ WARNING ~ :
...Ask lung... !!! =)))
Saby:A fost o intalnire kawaii!Mersi Jeremy!*il saruta pe frunte*Jeremy: Ms :3 *kawaii face*
Inner evil:Moama!Am ajuns deja la episodul 3!Nu credeam ca vom rezista atat,tinand cont de faptul ca Mike si Vincent aproape s-au omorat unul pe celalalt...In fine,ati primit si de data asta puncte.
Mike: Puncte? Eo nu văd nici un punct :/
C: Uite aci câteva ...................
Mike: o.o Ms :D *le ia și le pune într-un sac XD*
Inner pervert:OMG!Ador melodia I Know You de Skylar Grey!Esti genial Vince!Eu ti-as da puncte bonus!*derp face* Si tare faza cu 200%...Cred ca ti-e greu sa-ti tii sub control "amicul" cat timp esti mentorul lui Saby.*pervy face*
Vincent: O.... k, cum zici tu :))
Inner smart:*facepalms*Ati terminat cu comentariile sau trecem odata la episodul de azi?
Inner evil:*ignorand-o*Fara numar!Fara numar!Tare faza Mike,daca vrei copii fara numar,atunci zic sa va faceti propriul personal de pizzerie daca castigi.:))) Hmm,ziceai ceva smartass?Hmm,da,ar cam trebui sa incepem episodul 3 din Burlacita FNAF,deci sa-i dam bice oameni buni!Azi i-a venit randul lui Vincent sa iasa la intalnire cu Saby.
Inner pervert:Cred ca e in exctaz!XDVincent: *curcubeu în ochi (nush cum... XD) *
Inner evil:Orice e posibil,acum pauza publicitara cu provocari si intrebari!
B: De ce (și mai ales cum drq) are Vince curcubeu în ochi?
Fo: Ai auzit-o pe fată, orice e posibil :)))
1.Baloon Boy,da-i foc mucegaiului Jim (stiu ca-l iubesti din tot sufletul,dar....LET IT GO!).
BB: Nevă evă! Dacă Jill moare nu mai avem ,,creatorul mistic de poțiuni'' pentru ,,tărâmul magic"
Gf: Fata a zis să-i dai foc!
BB: Nope!
P: Acum ne-ar fi de ajutor Kate, numai ea ne obliga să facem provocările...
2.Springtrap,danseaza macarena!
Sf: *ţăgan accent* Să plouă cu talent!! *dansează macarena*
3.Toy Freddy,exista cineva in aceasta incapere pe care il iubesti in secret si vrei sa i-o tragi?
Tf: *uitându-se la Foxy* Look at that booty *~*
4.Freddy,mananca un bol plin cu viermi si frunze!
F: Nu o fac!
Tc: Unde dracu e Kate când e nevoie de ea...
5.Bonnie,chiar iti place 50SOG?!O___O Ma uimesti amice!Ma uimesti!In fine,daca ti-o placut filmul,atunci citeste si cartile si spune-ne cu voce tare care-i pasajul tau favorit!
B: Aia când Christian Grey a...
C: Ăsta n-a citit cartea bună o_o
6.One Direction,huh?Si mie imi plac unele melodii si nu stiu de ce,dar de fiecare data cand ascult I Would sau I Wish,mi-l imaginez pe Mike in rolul tipului deprimat care canta,iar Vincent iubitul persoanei pe care o iubeste Mike...In fine,poti canta cover-ul pe care voiai sa-l canti Toy Bonnie!