⭐️SURPRIZA!!!⭐
Acest capitol este dedicat unei prietene foarte dragi pe care nu am vrut sa o dezamagesc, asa ca
m-am gandit la o mica surpriza :3(poate e nevoie sa recitesti/recitiţi ultimul capitol cu Saby-chan ca acest capitol sa aiba sens)
.
Saby-chan:*reuseste sa ajunga la Mike*Mike...Esti bine?*printre lacrimi*I-I-Imi pare rau pentru ca ai fost ranit din cauza mea...*continua sa planga,dar din cauza ca pierduse mult sange de la taieturile lui Vincent,lesina*Inner evil:Uh...Oh...Drama...Inner pervert:Si eu care speram ca aia doi sa finalizeze ce incepusera...Inner smart:*ii da cu tigaia in cap*Sabs e pe moarte,iar tie asta iti pasa?!Inner evil:Revenim la intrebari si provocari!
1.Criticul culinar:Domnule Golden Freddy,as dori sa incerc si eu unul din kurtoshii dumneavoastra si sa le dau o nota.Golden Freddy:*entuziasmat*Imediat!
GF: Poftiti va rog! Avem o varietate de arome! Cea mai noua e cu carne de cadavru si suflete de copii...specialiatea casei! Animatronii de aici o adora!
2.~La BB si Elizabeth aka Toy Freddy~BB:Elizabeth,nu accept niciun refuz!daca nu vrei sa ne casatorim,atunci ma sinucid!Am suferit prea mult in ultimul timp ca sa mai trec prin inca un moment ingrozitor!
TF: Welp, inapoi in frigider I guess...
Eu: Nu fi trist, exista o solutie pentru toate... Una dintre ele e Balena Albastra :))
3.Chika,uite un cupon la Pizza Hut.Distractie placuta!
C: O doame! Multumesc! *da fuga la Pizza Hut*
4.Puppet,uite un cadou!*ii dau cadoul* (inauntru e o placinta care-l va lovi in fata cand deschide cutia.:) )
P: Kate, ce ziceai de balena albastra?
5.Freddy,fa-i o farsa la telefon primei persoane care-ti vine in minte!
F: Hm... *il suna pe Puppet care statea deprimat in cutia lui muzicala* Alo!
P: Alo?
F: Buna ziua stimabile domn! Am auzit ca va place Despacito...
P: *inchide telefonul*
Restu: *se sparg de ras*
6.Jucati 7 minute in Paradis!
F: Toy Freddy! Ia lama asta si du-te in cutie langa Puppet.
TF: Pai?
F: Jucam 7 minute in paradis.
TF: Si lama dc mi-o dai?
F: Iti arata Puppet cum sa te joci cu ea. Ca cica a gasit el un joc nou!
TF: Tare! :D
7.Acum nu mai e cuptor de microunde din cauza ca Foxy l-a distrus.Cine merge sa ia unul nou?
Fo:Eu nu distrug nimic!
F: Cacat ii ala??
Fo: Se numste "improvizare" desteptu-le! (baiscaly era automatul de cafea convertit intr-un cuptor cu microunde)
8.Am chef de un experiment.I-am incuiat pe Bonnie si Toy Bonnie singuri intr-o camera.Sa vedem ce vor face.
TB: *aer de diva* Eu nu impart oxigenul cu retardati ca tin-...
B: *il izbeste de perete*
TB: *urla si il implora sa se opreasca*
...