85. Saby-chan

109 9 5
                                    

,,Kate a înviat din morţi
Cu moartea pre moa-''.... ok gata :))))

Tlebuie să pricepeţi că a început fucking școala și sunt fucking a 8-a și am un fucking examen la finalul anului și trabă să fucking învăț, deci voi avea din ce în ce mai puţin fucking timp să postez....


Inner pervert:That ending though.....Vreau continuarea!
Inner smart:*face palms*
Inner evil:Nu-mi vine sa cred ca Vincent a recurs la sabotaj... .-.
Inner smart:In momentul de fata se petrec lucruri mult mai importante si incarcate de tensiune,iar tie de asta iti pasa?!
Inner evil:Pai scuza-ma,crezi ca eu pot sa fiu la curent cu tot ce se petrece pe aici?!Plus ca am de lucrat la emisiune si toate cele!
Inner smart:*facepalms*
Inner optimist:Eu ma intreb cum va reactiona Vincent daca afla ce face Mike acum...
Inner evil:Daca vrea,putem sa-i dam sutienul castigat la concursul cu dozele de cola ca sa-l mai imbunam...
Inner pervert:Puteti sa taceti naibii odata?!Incerc sa vad ce fac aia doi acolo...*cu popcornul pregatit*De data asta nu mai las pe nimeni sa intrerupa!
Inner optimist:Ceva imi zice ca va trebui sa bagam limite de varsta pentru emisiune...
Inner smart:Sau putem recurge la cenzura...*Inner pervert se uita urat la ea*Bine,lasam limitele de varsta...Geez... -.-
Inner pervert:*ranjind*Acum...ACTIUNE!:D
~Intre timp...~

Vincent o cauta pe Saby,nefiind inca constient de ceea ce facea Mike cu ea in momentul de fata...

Vincent's POV (gata, mă fac scriitoare de fanfic XD)

Trebuie să fie pe undeva...Nu putea să dispară pur și simplu. Sper că nu fuge iar după Mike pentru că altfel voi fi nevoit să decurg la niște metode mai drastice (da, mult mai drastice...)

~In camera lui Sabs~

Eu povestesc lume! Ok? :333

Deci (fără deci) Saby și Mike nu au ajuns atââât de departe pe cât vă imaginaţi voi :)))) (regulile concursului....vedeţi? sunt fată cuminte :3 ) ...Just pasional kisses and hugs and touches... (bineînţeles Mike era skirtless și super hot XD...) bla bla bla... (șiii, limita de vârsă .-.) ...

Oricum, Vincent încă o caută pe Sabs...

Inner evil:Ceva imi spune ca Vincent inca nu si-a dat seama de ce se intampla,dar va iesi urat de tot daca afla...
Inner smart:Nici nu vreau sa-mi imaginez ce s-ar intampla daca ar afla...
Inner pervert:*mananca popcorn si se holbeaza la ecran*Oh...Lucrurile s-au incins acolo!*awesome face*
Inner smart:*ofteaza*In fine,sa mai lasam si niste provocari si intrebari...
1.Freddy,incuie-l pe Toy Freddy in frigider.

C: Presimt că va ieși interesant :))))

F: *îl încuie pe Tf in ză frigider*

2.Dupa ce Toy Freddy este inchis,trece ceva timp si Baloon Boy vine cu un buchet de trandafiri.
Baloon Boy:Elizabeth (frigiderul) sper ca ai reflectat asupra lucrurilor pe care ti le-am spus si nu vei rupe logodna noastra....Il iubesc pe Jill si pe copiii lui,dar...Pur si simplu nu se poate compara cu ce simt eu fata de tine!Simt ca nu pot trai fara tine si mirosul tau de pizza expirata,intelegi?!

BB: Te iubesc :'( Trebuie să ne căsătorim mâine...

Tf aka frigiderul: Eu... Nu... nu știu... nu pot renunţa la Foxy și Freduţ...

~ Ask & dare FNaF ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum