65. Saby-chan

99 13 3
                                    

• media: Bonnie anime (just random) •






Inner evil:Scuze Kate,dar deja mai avem programate o grama de activitati si chestii pentru si mai multe episoade!Burlacita FNAF pare sa aiba noroc la audienta si pur si simplu ador sa vad oameni facand lucruri stupide!
Inner pervert:Plus ca adoram declaratiile de dragoste si cadourile kawaii...N-am mai fost de mult in centrul atentiei ca acum!<:3
Inner smart:In fine,am refacut tabelul si scorul sta cam asa:Mike inca e pe primul loc (daca nu face vreo tampenie,o sa-si pastreze in continuare pozitia de fruntas),Jeremy ocupa locul 2 (daca te straduiesti sau Mike face vreo porcarie,avansezi),Vince e pe locul 3 (Saby s-a hotarat sa-ti mai dea o sansa...Nu o irosi!Si inca mai ai nevoie de mult efort ca sa recuperezi si sa-l intreci pe Mike.),Scott pe locul 4 (desi daca pana la urma se cupleaza cu Kate nus care mai e rostul sa mai ramana in concurs),si intr-un final,pe ultimul loc e Fritz (se explica de la sine...)
Saby:Vincent,pana la urma te iert.Inca te iubesc si nu pot sta suparata pe tine,strugurasul meu movuliu si adorabil!*il imbratiseaza si saruta pe obraz*

Inner pervert:Hehe,cred ca asta o sa-l faca pe Mike sa fiarba de gelozie...XD

Vince: *te sărută înapoi dar french, aje, direct... jtiu, e nebun*

Mike: *nu spune nimic....EXTRAORDINAR*

Inner evil:Ceva imi zice ca Vince o sa treaca la planul b,si anume,daca nu-i merge cu castigarea punctelor pe banda rulanta,trece la sabotaj...Deci,simt ca se apropie un val de comedie si audienta in crestere!
Inner smart:Apropo,pana la urma in excursie vin toti!Fritz a fost externat,de luxatia lui Jeremy s-a ocupat insasi Saby si l-a vindecat,Scott a convins-o pe Kate sa vina si vor sta in aceeasi camera,iar Mike si Vincent inca se afla in razboi!Cat timp toti sunt inca in autocar,hadeti sa lasam provocari pentru cei ramasi acasa! (adica pt animatroni.)
1.Toy Freddy,aplicai lui Foxy o operatie de extragere a pamatufului din curul lui pretios pentru tine...Stiu ca-ti va face palcere!

Tf: *îl trage pe Foxy în cameră*

Fo: O_O...(am belit-o... la propriu)

C: Prevăd că nu va fi doar o operaţie de ,,scoatere'' a pămătufului ăluia =)))

2.Puppet,ti-am mai trimis niste lucrusoare care sa-ti faca sederea in spital mai placuta!

P: Ms, dar am ieșit din spital :3 Tocmai am fost la mare cu Maggie ^^

St: Și nu mi-ai adus și mie o măcar scoică -_-...

3.*urmatoarele relatari s-au inamplat inainte ca toti sa plece in excursie* Saby:*cu o masca d-aia ca cele purtate de doctori pe fata*Bun,am descoperit ieri o infestatie ingrozitoa cu mucegai in camara cu mancare,deci pentru a evita imbolnavirea clientilor cu toate bolile,am dat cu substanta ce ucide mucegaiul peste tot prin pizzerie!Acum,putem plec linistiti.Va mai ramane putin din mirosul de mucegai ars,dar nu cred ca o sa muriti.
*inapoi in prezent* Bonnie:*verifica peste tot prin pizzerie*A avut dreptae,toti copiii lui Jill sunt morti!Inclusiv cei din interiorul lui BB.

BB: NUUUUU!!!!!! Jilly, Julieta, McJill, Jilloid, Jill Junior și Ralph nu întrebaţi) :'''(((((((((

4.*pe fundal se aude melodia "My Heart Will Go On!"*Baloon Boy,imi pare rau,insa sacrificiul a trebuit sa fie facut in scopuri nobile ca sa salvam vietile copiilor inocenti ce mananca pizza aici.Insa sunt sigura ca Jill va ramane in amintirile tale.

BB: *plânge cu capu' în WC*

5.Dragilor,am facut coliva in onoarea lui Jill!Serviti-va!*lasa coliva pe masa*

St: COLIVAAAA!!

Gf: Voi inventa kurtoș cu aromă de colivă :3

6.Springtrap,cine e baiat bun?Cine e baiat bun?Tu esti!Da,tu esti!*ii mai da briose*

~ Ask & dare FNaF ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum