1. Heeei! Ke faceți ? :3 (ai de româna mea :)))) )
Noi: Bine... și noi pe aci... existăm, că n-avem ce face altceva .-.
2. Scott, Kate, felicitări!!! ^^ Mă simt așa împlinită că vă văd în sfârșit împreună ^~^ De abia aștept să veniți înapoi să ieșim în 3 :3 ( având în vedere că eu sunt still alună -_-)
Eu: Of course! :3 Mereu mi-am dorit să ies cu sis a mea ^^
3. Mike, îmi pare așa de rău :'( *îl îmbrățișează * Pun pariu că te simți super nașpa... Dar, hei, dacă fata nu e în stare să te aprecieze nu merita să lupți pentru ea... Tu ai nevoie de cineva care să tina mult la tine, și invers,logic .Dacă ai nevoie de ceva, doar spune, te ajut cum pot, ok? :)
Subconștientul meu : Și tu ar trebui să...Tu să taci! *îi pune mâna la gură *
Mike: Îţi mulţumesc că îți pasă de mine, dar nu ai putea înţelege...O...o iubesc, nu pot să renunţ la ea pur și simplu... Voi lupta până la final pentru că merită să fac orice pentru ea...
4. Kate, nu ești singura care are un subconștient care vorbește în cele mai nepotrivite momente. Dar oricum, nu-l bagati în seamă.
Eu: Oricum nu-l bag :)))
5. Vince, cum ai putut să-i faci așa ceva lui Kate? Te urăsc mai tare decât te uram -_-
Vince: Cum? Nu ai cum să mă urăști...
Eu: Ba uite că poate -_-
5. Bon, și acum ,provocări :)))
Noi: Ai de veatza noastră...
6. Chitariștii, instrumentele la pământ.
B&Tb&Tf&F: *pun chitările și microfoanele jos*
7. Vince... nimic, încă te urăsc...
Vince: Meh -_-
8. Defapt, e ceva, mergi îmbrăcat în roz o săptămână întreagă. Și o să respecti provocarea,*scoate un ac * ăsta nu mi-e frică să-l folosesc, iar ăsta *atașează acul la o seringă * mai puțin. Și am curaj să le folosesc, având în vedere cât de nervoasă sunt...
Vince: O_O ... Gata șefa *face ce ai zis tu*
9. Provoc alunele să spună de cine le place :))))
M: Spring <3
C: Nobody...
Tf: Nu mă pot decide între Freddy și Foxy...
BB: Jill <3
B: Încă ţin la tine :'(
Tb: De mine *fabulous face*
Gf&St: Nush...
10. Oh, wow, ma opresc fix la 10 :))) Vă las, mai trec pe aici :3 Paaa ^^
Noi: Oke, ti pupăm :*