48. Saby-chan (part 4)

92 11 5
                                    

• media: Jeremy (tot de mine creeat) •

10.Toy Bonnie,fa un cover la melodia ta preferata!

Tb: Toate melodiile pe care le știu sunt de la Uan Dărecșăn...

Eu: Alo, da? Andre, am nevoie de ajutorul tău... din nou...

Tb: Fuck, abia mă reparasem...

11.Saby:*putin speriata si emotionata*Oh Doamne...Prima mea zi ca security guard la Freddy Fazbears Pizzeria!Pana la urma cine imi va fi mentor?

Vincent: Păi -...

Mike: *îl împinge pe Vincent* Bineînţeles că eu voi fi :)) Știu cam totul pe aici...

Scott: *îi fute una păstă ceafă* Dacă nu-ți spuneam eu ce să faci acum erai mort!

Mike: Și ce, aștepți mulțumiri -_-'

Vincent: Tăceţi drequ amândoi, eu sunt asistentul menegerului deci eu o ajut pe Saby (insigna asta nu o primește oarecine XD)

Inner smart:Vincent,sa dea Dracu sa indraznesti sa-i furi virginitatea lui Saby,ca te fac covor de pus in baie!
Inner pervert:Iar daca chiar o violezi,esti descalificat pe data din concurs!Nimeni inafara de castigatorul concursului care ii va deveni iubit lui Saby nu are voie sa se atinga de virginitatea ei,si nici chiar castigatorul n-are voie daca Saby nu vrea!

Vincent: Gata man...

12.Revenind la episodul doi din Burlacita FNAF!Ca si data trecuta,concurentii ramasi pe bara vor primi cate o intrebare la care sa raspunda.Intrebarea 1:Asa baieti,va simtiti intimidati de Jeremy?Il considerati o amenintare?Aveti ceva sa-i transmiteti?

Fritz: Dacă s-au dus la restaurant să-mi aducă și mie ceva la pachet :)))

Mike: Nevă evă...să-și ia adio de la Saby

Vincent: Eu îs cel mai bun B)

Scott: Vă distrugeţi prietenia pentru o fată (realizaţi că și Jeremy va vedea ce îi transmiteți)

Vincent: Dar nu e orice fată :3

P: Um, guys? Kate cred că plânge :(

Scott: Dar tu ce faci, o spionezi? -_-'

M: Mai bine o lăsăm singură...

13.Intrebarea numarul 2 (la care poate raspunde si Jeremy daca doreste):Daca ar fi sa-i dedici lui Saby o melodie,care ar fi aceea?Si care ar fi melodia voastra de cuplu?

Mike: Next to you - Chris Brown ft Justin Bieber

Vincent: I know you - Skylar Gray

Scott: Chasing cars - Snow Patrol (iniţial voiam să pun Call me maybe dar na... XD)

Jeremy: Count on me - Bruno mars

Fritz: I'm yours - Jason Mraz

14.Intrebarea numarul 4:Cum iti imaginezi nunta ta cu Saby?

Mike: O nuntă mare să știe tăt neamu (adică să le fac în ciudă la fraierii ăștia)

Scott: N-nuntă? O_O'

Vincent: Nush, oricum ceva de neuitat ^^

Jeremy: Ceva restrâns și intim (ca să fie mai romantic)

Fritz: Cu muuultă mâncare :3

15.Inner pervert:Credeati ca scapati de intrebarile perverse?V-ati inselat!Intr-o relatie tre sa existe si putina "intimitate de cuplu",nu?In fine,intrebarea asta v-o pun eu:Ce anume te excita la Sabs?Cat de mult vrei sa faci amor cu ea?

Mike: Cred că privirea ei ^w^ Și 100%

Vincent: 200% >:(

Scott: *roșește* Eu nu răspund ._.,

Fritz: Vocea ei și... cred că în jur de 69% (XD)

16.Inner optimist:*rosind putin*A-A-Am sa pun si eu o intrebare....Cati copii vrei sa ai?

Mike: Fără număr =)))

Vincent: C-c-copii? o_o'

Scott: Dacă ar fi să am vreodată copii aș prefera 2 sau 3 :3

Jeremy: Depinde, m-aș consulta și cu Saby

Fritz: 1 cred...

17.Si pentru final,aveti sa-i transmiteti ceva lui Saby asa cum ati facut in episodul anterior?

Mike: Să-i dea foc lui Jeremy la întâlnire :)))

Vincent: Pentru prima oară sunt de acord cu tine...

Inner evil:Bun!Acum sa revenim cu adevarat la show!Haideti sa vedem ce fac Jeremy si Saby!
*Intre timp la intalnirea lui Jeremy cu Saby...*

Întâlnirea consta într-o cină romantică la un restaurant cu specific (din nou, Jeremy e mai timid, dar știe să impresioneze o fată)

Saby: Uuuu...Restaurant fiţos o.o

Jeremy: Speram să îți placă :)

Saby: Sper că au mâncare bună :))

Înâlnirea decurgea normal...(plm nu mai am idei)

Inner pervert:Iar acum rezultatele intalnirii!

Jeremy: Saby e o fată minunată :3 ador totul la ea...

Saby: Jeremy e un tip de treabă. Îmi place că știe să asculte și îmi acordă atenție. A fost o întâlnire romantică reușită, deși am pretenții mai mari...

Inner evil:Si asta a fost tot pentru episodul de azi!

C: Foain

Tc: Pe mine de ce nu se bat băieţii? :'(

Scott: Um, guys? Kate nu a mai ieșit din cameră...

St: O fi deprimată sau ceva...

P: Bine dar de ce?

Tb: Cui îi pasă :')))

~ Ask & dare FNaF ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum