İLK GÜN

146 16 8
                                    

Of ya of bu yaşıma geldim halà ' yabancılarla konuşma ' yok efendim ' terli terli soğuk su içme ' ve bunun gibi sayamadığım bir sürü nasihat. Yani 24 yaşına gelmiş biri için çok fazla abartı değil mi ?
Ama olsun yinede onu çok sewiyorum bi insan nasıl annesini sewmez ki. Sonunda ewden çıktım bakalım sıkıcı ilk iş günüm nasıl olucak. Staj gördüğüm yerde çok iyi bir performans gösterdim we sonunda mewzun oldum. Ewet ben herkez kadar heycanlı değilim ama yinede birazcık war tabi bakalım müdürüm we ordaki çalışanlarla iletişimim nasıl olucak...


Ewet kıyafetim bana bile fazla resmi ama gerçekten resmi ne mi giydim kalem siyah bir etek içine girmiş beyaz bir gömlek siyah platformlar saçlarım deniz dalgası beyendim ama ben günlük hayatımda asla böyle giyinmem bu ne be derim. Ama annem işte böyle giynmemi istedi haklı da çıktı herkez böyle giyiniyo işte. Durakta beklemekten çok sıkıldım gök yüzü ne kadar etkileyici güneş parlıyo sıcak ama ben yazı çok sewerim. Ha siz benim adımı bilmiyorsunuz değil mi pardon unutum ben Mirna . Sonunda otobüsüm geldi gerçekten çok sıcak bi araba şart bana. Bir yaşlı teyze akbil istiyo we olanlar bille wermiyo ne kadar canice. Ben bastım yaşlı teyzeye tebesüm etim oda bana " çok teşekür ederim güzel kızım " dedi. Bence teyze çok yalan söylüyo neden mi çünkü ben aynalarla küs biriyim nedeniyse yüzüm bakınılacak gibi değil yani. Şirkete geldim we ewet etrafa bakınarak yürüyorum güzel bir yer hoş derken çarptığım şey ne Allahım yine mi çarptım ama bu sefer sert bi kaya galiba. Kafamı kaldırmamla o koyu kahwerengi gözlerle buluştum Allahım sen bunu nasıl yaratın ya. " Pardon çok özür dillerim " o güzel gözlüde bana bakmadan yürüdü giti ya ne kadar öküz ya diye düşünürken odamı bulmaya gitmem gerektiğini düşündüm we buldum ben o gözleri nerden tanıdım acaba diye de düşünüyordum.

Koyu kahwe gözlünün agzından ;

Allah Allah sen kimsin bana öyle dawranırsın bende bü gün tatil yapmazmıyım ewet ewet haklıyım bu gün kendime izin werdim. Ceketim aldım gidiyorum bay bay müdür bozuntusu. One be neydi bana çarpan baktım aman Allahım o nasıl göz be Allahım sen nasıl yaratın bunu " Pardon çok özür dillerim " bi şey demeden yürüdüm noldu be bana kendine gel.

Ewet ilk bölüm bence idare eder ama kendime inanamadım ben nasıl bu kadar yaza bildim helal olsun belki en fazla on kişi okur ama yinede yazıyorum işte. Okuyanlara çok teşekür ederim sağolun sizi çok sewicem eminim ..))

BuluşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin