Allah'ım Ne Yaratmışsın Sen ?

44 10 6
                                    

Umarım beğenirsiniz arkadaşlar *-*


Uyuanmaktan nefret eden ben yine zil sesimle birbirimize girmiş şekildeyiz. Annemim tiz çığlıkları da cabası " Kızım daha bi hafta olmadan işe geç kalıcaksın olur mu hiç böyle " dır dır ediyo ama haklı üçüncü günde bıktım. We sonunda annem başardı kalktım yüzüme soğuk su wurarak kendime geldim. Babamla üç gündür hiç konuşmadık çokta umrumdaydı. " Sonunda ewimizin güneşide kalktı " anneme sarılıp sulu öpücükler bıraktım yanağına gıdıklamaya başladım benle Welat ewet Welat bey bü gün neden ewdeki acaba anlamadım " Günaydın Welat bey neden ewdesiniz " " Günaydın bismillah daha yeni uyandım hemen başlama " " Ne demek başlama o okul bitmek zorunda bunu biliyosun demi " ya bi
İnsan bu kadar okuldan nefret etmez ki " Abla bak bu gün çok yorgunum ondan gitmedim " köpek yawru bakışı atarak beni susturdu. " Öyle olsun " hemen beni öpmeye başladı " Sulama lan " trip atmaya başladık gene ne dedım ki ben ya sabır çekip başladım çene yapmaya napiyim konuşmayı sewiyorum hangi kız sewmez ki ? Dimi " Gel lan sen kime trip atarsın " " Sulama ya " " Yemeye başla Mirna iş saatine az kaldı " diyerek böldü ama böyle renkli bir kahwaltıdan  sonra hazırlanmaya başladım siyah bir pantolon pudra pembesi bi gömlek siyah ceket we saçlarımı hemen at kuyruğu yaptım pudra pembesi uçlu siyah platformlarımı giydim hiç makyaj yapmadım çünkü makyaj saçmalıktır insan neyse o olmalı yani doğal olmalı.

Ay çok sıcak ama soğuk olmasından iyidir ben yazı sewen bi insanım ewet otobüsü kaçırdım ama sorun olmaz diye düşündüm. On daka geç gelen otobüs tıklım tıklım zoraki olarak bindim. Şirket tam tamına yirmi iki dakika geç kaldım hızla Ahmet beylerle karşılaştım onlarda geç kalmış Ahmet beye bakarak " Bu gün biraz geç kaldım kusura bakmayın " dedim " Sorun değil umarım kötü bi şey yoktur " dedi tebesüm ederek " Yok hiç bir sorun yok " " Sorun olmadığı zaman geç kalmayın bi zahmet " Tarık ukelası konuştu " Size hesap wereceğimi düşünmüyorum Tarık BEY ! " sert bi bakış atım oda aynı şekilde bakıyordu " Ne demek size hesap wermek zorunda değilim Mirna HANIM ! " " Şu demek ben sizin üstünüzüm ona göre konuşun Tarık BEY ! " kahkaha atı we ben daha çok sinir oldum " Yanlız ben bu holdingin welihatıyım ! " Olabilir ama yetki sahibi değilsiniz " Ahmet bey gülümseyerek " Üstlerinle özelikle Mirna hanımla düzgün konuş zibidi yetki sahibi olursan nasıl konuşacağınıda öğrenmiş olursun " dedi we giti bizde ters ters baka baka odaya girdik derin bir iç çekerek dosyaları inceledim " Bana iş wermeyeceksen ben gidiyim " pis pis sırıtarak konuştu ego manyağı ergen bende sırıtım we üç tane dosyayı önüne indirdim " Bitirip istediğin yere def olup gidebilirsin " sırıtış yerini öfkeye bıraktı " Üç tane nedir ya bi tane wereydin üç çarpı iki ya altı saat tam tamına ALTI saat burda mı kalıcam ben " çoçuk gibi yalwarıyo ergen " Onu bana bağırırken düşünücektim " " Ne yani bi sitem etim diye mi üç katı çalışıcam " " Hayır zaten dört saat kalıcaktın exstra iki saat eklendi yanlız sen fazla değil herkesin çalıştığının iki kat azını çalışıyorsun " " Oha ya of tamam tamam bi daha olmaz " işte böyle yola gel ergen mal " Malesef söz ağızdan bir defa çıkar " sırtım pis pis o beni deli edicekti ben onu deli etim napalım buda Mirna KIZIL farkı napacan . Tam tamına üç saat oldu ögle yemeğine çıkıcaz. " Çok iyi çalışıyorsun hadi ögle yemeğine " " Emredersiniz tewecühünüz " gülümsedi gülümsedim " Hadi yemek haneye  " " Ben yemekhanede mi yiyecem " ya sabır ya kendini ne zanediyo bu çoçuk dewletin sahibi falan mı ne yani ne ? " Yok çırağın sarayında " diye dalga geçip  ateş  püsküren gözlerimi ona çewirdim " Yok be orda ewleniyolar " diye dalga geçiyo ya tam bi ergen yemin ederim ya " Düş önüme herkes gibi yemekhanede yiyeceksin " oflayarak " Senden kurtuluş yok demi " başımı salldım " Malesef " dedim we sırıtım sıraya girdik pilaw et karnıyarık en sewdigimden kola oturacak yer araken herkez şaşkın şaşkın bize bakıyor ya sabır çekerken " Şurası iyi " dedi başımla onaylayıp oturduk. " Neden herkez şaşkın şaşkın sana bakıyor " dedim kahkaha atı " Tabi bakacaklar AY holdingin welihatı yemekhanede şok " çok sinirlendim we yemeğimi yemeden kaktım oda peşimden geldi ama kimin umrundaki zengin züpesi ukela uyuz homurdandığını duydum " Haspin naptım şimdi ben yemek yiyecekti ! " " Aman tanrım AY HOLDİNGİNİN WELİHATI nasıl yemekhanede yer " diye dalga geçtim zıkım ye zupe " Tamam haksızdım kabul " pişman mı oldu şimdi ay kıyamam " İnsanları resmen aşağıladın " o sırada telefonum çaldı kim diye bakmadan açtım " Ne war be ne " sesim istem dışı yüksek çıktı " Ah pardon Canım bakmadan açtım " oda beni dinliyo amacı ne zupemizin " Tamam özür dilerim Welatcığım kimse sinirlendirmedi bir şeyi yanlış yaptım da " beni niye öyle sinirli sinirli dinliyo ki " Tamam bende akşam görüşürüz " kapatır kapatmaz " O kim !? " " Sanane ! " harbiden onane geçip odaya girdim. Hemen oturup dosyalara daldık arada birbirimize kötü kötü bakıyoduk tabi dayanır mı başladı konuşmaya " Özür dilemek için ne sipariş edip karnımızı doyuralım bak acıktım  " mal mıdır nedir ya pardon tabi ki MAL " bi şey istemiyorum " ofladı " Bak üzgünüm ama benden kurtulamazsın hemencecik hamburger uygun mu ? " ya sabır ama aslında bende acıktım kafamı olumlu yönde salladım we aramaya başladı sırıta sırıta " Alo iki hamburger yetişkin menusunden " adresei werip rahatladı. Tekrar işe döndük aradn yarım saat geçti  " Sanırım siparişler sizin " diyip içeri yakışıklı bir genç adam girdi baktım oda bana baktı gülümsedi gülümsedim Tarık uyuzu kalkıp ödedi we bahşişi werip çoçuğun yüzüne kapıyı kapatı  elindeki poşetlerle sehpayı yemek masasına çewirip yemeye başladık.

Tarığın anlatımı ;

Haklı ama aman işte haklı anladık yemek masası haline getirip siparişleri çıkardım masaya koydum kolaları açtım " Hadi yemek zamanı müdür " gülümesi için yaptım ama işe yaramadı karışıma geçip yemeğe koyulduk hamburger bu kibarlık yapamazsın sonuçta demi ama o diğer kadınlar gibi yapmıyor doğal yiyor we bu çok tatlı noluyo lan kendine gel iç sesim haklı yedik " Afiyet olsun sofrayı kuran kaldırsın " dedi we göz kırptı yani bana kaldı tamam sıkıntı yok kaldırdım kağıtları poşetleri felan yine iş yapıcam Allahım ben bu hale düşecek adam mıydım ? Öyleymişim ki düştü tamam yapabiliyorum ama burda takıldım " Mirna hanım size Mirna desem sorun olur mu zaten benden küçüksünüz hanım lafı saçma değil mi ?" " Olur " nasıl ya bu kadar kolay mı olucaktı inanmıyorum inatçı keçi nasıl hemen kabul eti " Peki Mirna ben burda takıldım ilerleyemiyorum bi sıkıntı war da " kalkıp yanıma geldi pencer açıktı bi rüzgar esti saçları gözüne geldi masum zarif parmaklarıyla çekti noluyo lan bana malaştım ben gene " Nersi Tarık " " Tarık ? " afaladım bey dememesine " İsterseniz Tarık Bey derim sıkıntı yok " " Yok yok saçmalama Mirna tabi ki diye bilirsin şaşırdım sadece " tebesüm eti çok aşırı masum ya " Nersi Tarık " hayal dünyamdan çıktım seslenmesiyele " Şurası yarı çapından dolayı inşaat etkilenmez mi ? " " Haklısın aferin bak bunu atlasaydın inşaat çökerdi " ben ona daldım aferin demesiyle fark eti kafasını kaldırdı burun buruna Allahım ne yaratmışsın sen !

^^^^^^^^^^^^

Biti nasıl beyendiniz mi kaçıncı yazışım bu umarım iyi olmuştur *-*
Beyenin yorum yapın buna çok ihtiyacım war gerçekten :))
Şimdiden teşekur ederim tatlıcıklarım .)

BuluşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin