Üç Günde Noldu Ki

36 8 0
                                    

Ben ona daldım aferin demesiyle oda fark eti kafadını kaldırdı Allahım bu ne yaratmışsın sen ?



Mirna anlatım ;
Kafamı kadırdım göz göze geldik mal gibi niye bakıyo bu etkilenir bi insan bu koyu kahweringi gözlerden ama ben etkilenmem niye sen insan değil misin dedi iç sesim ama onu tınlamadım " Böyle giderse babana layık bi ewlat olursun " yüzünü önüne eğdi üzüldü sanki gözlerine hüzün çöktü " İstesemde olamam " anlamadım sanki " Neden öyle düşündün ki bence saçmalama " bana baktı kalbim niye acıdı ki şimdi " Senin yüzünden bi abin ölürse sende öyle düşünürsün ! " aman Allahım ben anlamadan gözlerim doldu " Özür dilerim hatırlatmak istemezdim " gözleri dolu b şekilde tebesüm eti " Sorun değil unutmuyorum ki " of ya malım ben mal hemde tescili " Sıkıldım ben bu günlük yeter zaten sende büyük bi hatayı önledin biraz takılalım olur mu ? " gülümsedi " Babamı nasıl ikna edicez " odadan çıktım. Oda arkamdan baka kaldı Elifi görür görmez " Canım Ahmet bey içeride mi " gülümsedi " Ewet canım " tamam anlamında kafamı saladım we odanın kapısını çaldım ' gel ' sesi geldi we içeri girdim oturmuştu " Efendim Mirna hanım bi sorun olmıyacaktı " kaşları çatıldı gülümsedim " Ahmet bey oglunuz bu gün üç dosyayı inceledi üçüncüsünde önemli we küçük bi hatayı fark eti we ben onun o dosyayı bitirmeden çıkabilir miyiz ? " adam şaşkın bir şekilde Mirnaya baka kaldı " Sen cidi misin Mirna hanım ? " " Ewet efendim we sizinle başka bi konu hakında konuşmayı istiyorum özel ama " adam tamam anlamında kafasını saladı we bende derin bi nefes alarak başladım " Efendim bu gün Tarık beye 'böyle giderseniz babanıza layık olacaksınız' dedim ama Tarık bey bana bunun asla olamayacağını söyledi lütfen ona biraz güwenin we arkasında olduğunuzu gosterin onun buna ihtiyacı war " " Onun bana da ihtiyacı olduğu kadar senin gibi birinede ihtiyacı war " ne demek senin gibi biribe ya ? " Anlamadım efendim benim gibi birine mi ? " bana mahçup bi gülümseme yolayarak " Lafın gelişi Mirna boşwer tabi ki çıkabilirsiniz o sana bağlı istediğiniz zaman çıkarsınız bana bi daha sorma " gülümsedim gülümsedim we çıktım. Odama geldiğimde Tarığın dosyalarla cebeleştiğini gördüm " Nereye gidicez ? " diye sordum anlamamış gibi bana bakıyor uyuzum noluyo ya nerden senin uyuzun oldu onun sewgilisi wardır " Diyorum ki çıksak artık beni nereye götürceksin diyorum " " Ha anladım nereye gidelim ki ? Seç gidelim " " Boğazda balık ekmeğe ne dersin ? " " Daha yeni yemedin mi Mirna ? " " Ya acıktım işte napim " kahkaha atı we başladı gene " Seni alan batı desene " ortamda sesizlik oldu we bizde aşağı inmeye başladık asansörde yanlızdık we sesizlik sıkıldım ki bennn arabayı görewli getirdi bindik kemerimizi bağladık sesizliği bozan Tarık oldu " Sewgilin ismi neydi ha şu Welat kızmasın benle balık yemeye geliyorsun diye ! " anladamadım wahat are you ? Kahkaha atım şaşkın şaşkın bana bakıyodu " Yo kızarda o benim sewgilim değil baş belam yani kardeşim " anladı sonunda mal gülümsedi " Ya herkes bizi düşman zanedr sen sewgili zanettin " gülümsedi " O kadar merak edince öyle oldu biraz " kafamı anladım manasında salladım camdan dışarıyı seyretmeye başladım herkes nasıl gülüyor eğleniyor ama aslında canlarından can kopuyor ama dışa wurmuyolar kimisinin annesi hasta kimisinin babası kimisi aldatılıyor kimisi kanıyor ama hepsi gülüyor şimdilik benden farklı değilller arba durınca düşüncelerimden sıyrıldım. Kapım açıldı " Çok kibarsınız efendim " deyip gülümsedim gülümsedi " Nerede oturalım " şurası geldiğimiz yer çok tatlı bir balıkçı arabasının önündeki tabureler karşıda güneşin batışı boğaz anltılmaz yaşanır derler ya o şekil " Burası iyi " tamam anlamında başını salladı sesizdik sanki herşeyden uzaklaşmak ister gibi bi halimiz wardı. Tarık gidip balık ekmekleri we ayranlarla geldi bi an bu durum hoşuma gitti ama hemen kendime gelmek istedim çünkü hayır ya napıyorum ben mallaşmanın sırası deyil " Biz geldikkkkkkk " dedi gülerek. Bende gülümsedim birini bana werdi enfes görünüyodu hemen bi ısırık aldım " Nereye yetişmeye çalışıyorsun ? " o mu mal ben mi nereye gidicem ki ben" Anlamadım " " Diyorum ki bu kadar acele yemenin sebebi ne ? " kahkaha atarak " Ya yok soğumasın diye bence sende öyle yap " yaptıda biti hemencecik doydum arkama yaslandım oda bu hareketime güldü we etkileyici bi bakış atıp " Gözlerinde bu denize benziyor " ben şok ben mahf ben ney ne dedi bu anlayan warsa baanada anlatsın anladı anlamadığımı pis pis sırıtıyo boğaza bakarak bi iç çektim " Ewet benziyo saddece rengi ama o çok güzel " dedim tebesüm ederek " Saçmalama sen hiç aynaya bakmıyon heralde " ne dion lan demek geldi içimden ama sustum bu gün yarasına tuz basmıştım susmalıydım " Ne kadar cimri çıktın bi çay getirmiyon " diyip konuyu değitirmeķ istedim çünkü daha fazla utanıp kıźarmak istemiyorum " Alla alla hemen Mira hanım " gülümsedi gülümsedim çay almaya giti gülüyoruz ama ikimizinde yarası farklı ikimizde çok farklı hayat ama yaşadıkça gösterecek doğruyuda yanlışıda acıyıda tatlıyıda şuan acımı yaşıyorum umarım illerde tatlı günlerimide yaşarım. " Al çayını bakalım " dedi we düşüncelerimden sıyırdı beni " Kaç şeker " gülümseyerek " 2 " dedim atı we bana werdi " Hayat ne garip demi " dedi gülümsedim " Ewet aynen öyle " buruk bi gülümsemeyle bana baktı we çayımızı içtik sesizdik uzaklaşzmıştık bu bana iyi geldi " Artık kalksak mı Welat ara şimdi " " Anladım haklı onunla tanışmak isterim " " Belki bir gün tanışırsınız " diye gülümsedim gülümsedi arabaya bindik sesizdik iyiydi böyle o yola odaklıydı bende camdan dışarıya ewi tarif etim ama erken bi yerde indim çünkü yanlış anlarlar " Teşekur getirdiğin için bu gün için " gülümsedi " Neden erken indin ki " " Yanlış anlaşılır mahelede ondan " gülümsedi " Anladım asıl ben teşekur ederim bu sesizlik iyi geldi " gülümsedim " İyi geceler " " Sanada " ben ewe gidene kadar bekledi. Ewe girmem ile Welat we annemin sorularıyla kasıldım. We odama kaçtım duşumu alıp ferahladım yatağımla buluşunca gülümsedim saatin dokuz olmasına rağmen uyudum.

BuluşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin