Sanane

20 7 0
                                    

Merhaba arkadaşlar nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir ben iyi değilim her gün daha çok yazmak istiyorum ama hiç okuyucu sayım artmıyor :( çok üzgünüm kitabımı önerseniz çok sewinirim şimdiden teşekür ederim canlarım iyiki warım ama demi kendini beyenmiş arkadaşınız neyse size iyi okumlar ^-^

Hediyeme baktım aklıma bi şey geldi Sırıta sırıta uykunun kolarına atım kendimi.

Sabah mutlu mutlu uyandım nedeni mi bilmiyorum ki anladınız demi ama siz yabancı deyilsiniz sıkıntı tıneee soğuk suyla yüzüm buluştuğunda ayıldım şaçımı doğal bırakıp hiç bir şey yapmadım dizimin hemen alt kısmında kalan siyah kalem etek we bordo rengindeki gömleğimi içine koyarak giydim ceketimi elime aldım siyah topuklu ayakabılarımı giyerek aşağı indim annem mutfakta çalışıyordu gidip sulu bi öpücük kondurdum " Günaydın Selda hatunnn " dedim oda gülüp " Günaydın kızım " dedi benle annem kahwaltımızı yaptık Welat beyin sabah dersi warmış gitmiş hangi dağda kurt ölmüş anladım gene ne karıştırıyo diye düşündüm sonrada zaten ewden çıktım.
Tabi ki kalpli kutumu alarak.

" Oooooo hanım efendi bu ne resmiyet " arkamdan gelen tanıdık ses döndüm hemen koşup sarıldım oda bana sımsıkı sarıldı ya kıyamam özlemiş " Bu resmi hanım efendi seni öldürsün mü şimdi nerdesin Caner beyciğimmmmm " benden ayrıldı we arabasını gösterdi " Babannem wefat eti eeee bende öldükten sonra dönemedim işleri toparladım hemen kaçtım yanına geldim " " Bende bunu yiyim mi " " Yemene gerek yok çünkü gerçek " yanağını öpüp " Tamam tamam yerim ama beni işe bırakırsan " inanmayan gözlerle baktı " Hadi bin yolda konuşuruz " dedi kapımı açtı tebesüm etim " Çok naziksiniz Caner bey " şöfer koltuğuna geçti " Bana staj görürken sıkıldığını çalışmayacağından bahsetmiştin ! " sert konuşup beni şok eti " Neden kızıyorsun ki annem we Welat bakmak zorundayım o adamın yardımına ihtiyacım yok " yola odaklanmıştı ben zaten şirketin adresini söylemiştim bana baktı homurdandı ama anlamadım. " Ben kızmıyorum senin yorulmanı istemiyorum sadece " gülümsedim " Caner bey çalışıp yorulucam ki annemle Welat mutlu olsun anlıyorsun demi " kafasını saladı " Eee halâ sap mıyız Mirna " üzgün bi bakış atım " Ewet ya Caner halâ aşık olamadım " gülümsedi " Aşk haber werip gelmez damdar düşer gibi olur belki çok yakındır belki de çok uzak bilemezsin " " Aşk doktoru gibi konuştun " dedim kahkaha atım oda gülümsedi " Gülüşünü özlemişim " dedi. Sonra konuşmadık zaten şirketede yetiştik arabadan inip benim tarafa gelip kapımı açtı elini uzatı elini tutarken yüzüne baktım çok deyişmiş bi karizmatik olmuş çoçukluk arkadaşım " Teşekür ederim centirmen Caner " deyip kıkırdadım oda yanağıma bi buse kondurdu ben daha ne olduğunu anlamadan " Akşam seni alırım " bana göre hawa hoş " Olur " bay bay diye el saladım kafasını eyip sırıta sırıta giti.

Yukarıya çıktım sakin miydi tabiki hayır ben yürürken bi el kolumdan tutup beni çekiştirdi kim olduğunu anladığımda önce kısa çaplı bi şok geçirdi " Noluyo bee " sesini çıkarmadan yürüdü bende kolumu çekiştiriyodum yüzüne baktım gözleri ateş püskürtüyodu sanki " Noluyo ya sen ne yaptığını sanıyorsu " durdu beni odaya koyup kapıyı kilitledi kolum halen diğer elindeyken beni duwarla kendi arasına alıp kolumu bırakıp bu anda korktuğum için mi wucudumda böcekler gezdiğini hisetim yoksa başka bi şey için mi anlamadım ama bu yakınlık hayra alamet deyil bu kesin elerini yumruk yapıp gözlerime bakarken " O seni öpen it kimdi " diye tısladı kim Caner' e mi it dedi bu bide onane kim beni öperse öpsün onane yani o kim ki ? " Sanane be seni ne ilgikendiriyor " gözlerime baktı ama az önceki kızgınlık yoktu ne wardı kırgınlık wardı bana bir kaç saniye bakıp çıkıp giti bende nefesimi düzene sokmaya çalıştım sonrada bende çıktım gördüğüm manzarayla şok oldum Tarık bi adamın üstünde yumruk sow yapıyor etraftaki kızlarda ' çok sexsi ' ' kawga ederken bile çekici ' gibi gibi sözler ya sizene ne oluyo ki baktım gerçekten de kawga ederken bile etkileyici noluyo ya gidip kolunu tutup " Çok ağırsın kalk kaldıramıyorum seni " bana bakıp kalktı kolunu elimden kurtardı çok kolay yaptı bu işi ee az önce adamı nasıl yumrukladı bu çok normal dimi hey hey nereye gidiyorsun " Nereye gidiyon be " bana bakıp " SANANE ? " dedi ben şok benim lafımı bana söyledi sen görürsün boş bulundu kolunu tutup hemen içeriye yani odamıza fesatlaşmasak şirket odasına çektim. Kapıyı kilitledim bu sefer ben onun gibi onu duwar yaslandırdım sinirli sinirli bakış atım " Ne demek SANANE ? " bana bakıp yüzünü yüzüme yakınlaştırdı " Önce sen o piç kimdi ? " kalbim neden böyle atıyo ya ya fesatlaşma çoçuk seni öpmez heralde " Bi kere o piç değil çoçukluk arkadaşım " sinirlendi " O nasıl bi çoçukluk arkadaşı ki seni öpüyo lan " lan mı bu tipten bi orangutan çıkmasını beklemiyordum ama neyse " Üç yıldır görüşmedik ondan beni öptü " sinirlendi sankimsi ama çok kötü bi şekilde yakınız burunumuz çarpışacak bi cm war we wucudum çok kötü bi şekilde kan ponpalıyo we şuan çok etkileyici görünüyo noluyo len bana " Sende izin werdin " niye hesap soruyu biz neyiz ki " Ya biz neyiz ki trip atıyon kızıyon " kızgınlık mı yoksa hüzün mü anlamadım ama kapıya yöneldi elini tutum bi bana bi koluma baktı " Müdürün olarak gitmene izin wermiyorum " gülümsedi " Müdürüm olarak mı elimi tutun " pis pis sırıtışı bana niye böyle etki yapıyo salaklaşmayı kesip elini bıraktım yüzümün yandığına yemin dahi edebilirim.

BuluşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin