Hazırlıkk

36 8 7
                                    

Merhaba arkadaşlar nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir ben iyi değilim her gün daha çok yazmak istiyorum ama hiç okuyucu sayım artmıyor :( çok üzgünüm kitabımı önerseniz çok sewinirim şimdiden teşekür ederim canlarım iyiki warım ama demi kendini beyenmiş arkadaşınız. Benim umudum olan Bayri461 ' e itafen yazıyorum teşekür ederim canım :* size iyi okumlar *-*

" Aşık olmayı istedim ama gerçek ölümsüz bi aşk sen ne diledin " dedim ona baktım ne ara bu kadar yakınlaştık bilmiyorum ama nefeslerimiz birbirine girecek derecede yakınız işte " Bende gerçek aşkı diledim bakarsın gerçekleştiriz " dedi. Bende ne demek istediğini anlamadan gülümsedim.

İyi okumalar canlarım :* &_&

Sabah çok güzel uyandım ama sonradan bu fikrim deyişti o benden önce uyanıp ayrıyeten banyoya girip duş alıyor we şarkımı söylüyor Allah' tan sesi güzel yoksa ölmüştüm kalkıp üstüne giyeceğim şeyleri çıkardım çünkü o çıkınca kahwaltıya inecektik büyük bi ihtimalle. Kendime bi siyah şort bi pembe askılı üst siyah sandeletlerimi çıkardım üzerime tek tek geçirdikten sonra saçlarımı tarayıp bıraktım kahwaltı yapacaktık özenmenin bir manası yoktur diye düşündüm ben tarağı indirdim we bizim Tarık ergenide banyodan çıktı yine hawluyla çıktı tiz bi çığlık atım we ellerimle yüzümü kapatım oda kahkaha atı ya deli midir nedir ya " Bak bi daha sakın sadece hawluyla çıkma " dedim karalı sesimle oda kahkahsını zor bella dur durup " Neden kalbine bi şey mi oluyor benim kaslarımı görünce " dedi cidi bir şekilde " Ya kalbime ne olacak be deli misin seni görünce anca göz zewkim bozulur " dedim ama çarpılmasam iyidir neden mi adamda bi kas war bide böyle banyodan çıkıyo ben delirmiyim kimler delirsin. Ya ama haklıyım ama ha bak ergenciğim sen böyle dolaşırsan bende insanım ama demi " Hah göz zewkine ha benim bu halimi görmek için neler yapan insanlar war biliyor musun sen ? " ay hawaya bak hawaya o kızlara da sanada aman banane ki demi sanane kızım sanane iç sesim haklı " Hah güleyim bari o insanlarla aynı sewiyede olduğumu düşünmüyorum " dedim bilmiş bilmiş " Aynı sewiyede değilsin zaten " dedi gülümseyerek tam bende gülümseyecektim ki aklıma geldi " Ha unutmadan kural sırası bendeydi demi " nefesini sıkıntıyla üfledi olumlu yönde kafasını saladı pis pis sırıtım " O halde kuralımı söylüyorum .... " derken bana odaklandı " Bi daha sakın ama sakın hawluyla çıkmak yok " dedim bi hah? Sesi çıkardı güldüm zaten sonra ben odadan çıkacaktım ki bileğimi tutup beni kendisiyle kapının arasına aldı kalbim küt küt ağzımda atmaya başladı gözlerimi gözlerine kenetledim wucut ısımın artığını hisedebiliyordum. Ağzını açtı nefesini üfleyerek konuştu nefeslerimiz birbiribe girdi we nefesi yüzümde gıdıklanma etkisi bırakarak " Kuralı unutun mu nereye gidersek beraber gidicez " dedi bende nefesimi düzene sokarak konuştum " Be-ben sen giyin diye çıktım ki " dedim kekelediğim için sesime lanet etim ama kim olsa öyle olur diye iç sesim beni sakinleştirdi " Ben senin yanında bile soyunurum sıkıntı yok bekle " deyip kolarını çekti yok artık yuh yanımda benim yanımda hayır ya izin wermem sapık mıyım tamam biraz ama mal da deyilim hani " Ben kapıdayım sen giyin gel " diyip çıktım arkamdan homurdandığını duydum ama ne dediğini ama çok da önemli değil sonuçta yanımda giyinmesinden iyidir.

Bir dakka geçmeden çıktı bi süziyim dedim siyah ayakabı siyah bi pantolan beyaz gömlek ama düğmeleri açık kapatıyodu ben gitmiyim diye hemen gelmiş sanki nereye gidicem ha manyak ergen işte napıcan saçları dağınık ama yinede nefes kesici ya sabır " Ben sana bekle demedim mi " dedi ya sen soyun bende kalıyım oldu canım başka aslında fena fikir değil ama olamaz yani salak değilim demi kendime sapık dedirtmem bu beni müdürlüğünü bitirene kadar delirtir " Beni süzzmen bittiyse aşağı inip yemek yiyelim " ağzımdan bi hah çıktı sonra elini belime koyup asansörlere doğru yönelti gözümüde aklımı da belimdeki elinden çekip konuşmaya başladım " Ben seni süzmedim daldım " durdu bana baktı " Bana bakarak neye daldın " dedi sinirli sinirli gözleri siyahlaştı tırsmadım desem yalan olur " Hiç öylesine " tekrar yürümeye başladım oda arkamdan geldi asansörün düğmesine basıp yaslandı bende yaslanıp kolarımı bağladım o bana bende ona baktım sonra ' ne war' der gibi baktım " Bana bakarken başka birini mi düşündün ? " ergen çoçuğum sen kendini ne zanediyon ben anlamadım ki " Hayır " dedim oda kaşlarını indirip müzipçe sırıtıp dudağını yalayıp başaladı kendini öwmeye başladı " Ya demek bana daldın " dedi ukelaca " Sana dalmadım kendimi nasıl üç günde sakinleştirim diye düşündüm sen beni sinirlendirdiğin için yani " dedim o sırada asansör geldi bindik ikimizde " Ya ne yaptımda sinirlendirdim ya allasen " dedi malımız " Daha be yapacan yarı çıplak çıkıyon banyodan ergencik " dedim pis pis sırıtırken " Bu lafı söyleme bi daha özeliklede miletin içinde " dedi sinirli sinirli hı hı deyip geçtim tabi ki söyliycem hemde herkesin içinde. Sinsi sırtış.

BuluşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin