Yapamaz Demi

47 9 1
                                    

Merhaba arkadaşlar bazen duwarlar üstünüze gelir ya sewersiniz o sizi görmez işte öyle bir arkadaşımız war onun yaşadıkları gerçekten çok canımı yaktı ama onunkinin benim kinden daha fazla yandığı kesin size neden anlatım olurda karşılıksız olur üzülmeyin canınızı yakmayın elbet sizide sewen çıkar üzülmeyin hep :) gülün. Neyse iyi okumalar *-*
Playsting = Fatih Zengin Mutlu Ol Her Gününde

" Kalk sen bak benim kolum acıdı " dedi koluna bir tane daha geçirip homurdana homurdana kalkıp kapıyı açtım ki açmaz olaydım bu kadar da olmaz ki....

Kapıda sürtük Ecrini görünce şok oldum ama o bana bakmadan üstündeki yok denecek sırt , göğus dekolteli we kalçasında biten geceliğyle daldı resmen içeri benim odama hemen yanlarına gitim yatağa dizini koymuş yarım olan gecelik göbeğine kadar çıkmış " Hmmm bu gece beraber olsak ya bi şeyler yapsak ha ? " dedi işaret parmağını koluna sürterek Tarık şaşkın şaşkın bana bakarak sırıtı " Olurrr " dedi inadıma yapıyo yemin ederim ya " Biz de filim izliycektik gelsene yanıma " bende kan beyinime fırlamış bi şekilde kendi yatağıma atım kendimi onlarda Tarığ' ın yatağına oturdular başlığına yaslandım onlarda yaslandı kız pardon kızlara ayıp oldu kusura bakmayın sürtük de Tarığ' ın omzuna kafasını yasladı ama Tarık dokunmadı bile filimi açtık sesimi çıkarmadım tamam korkucam ama sakin kalabilirim demi " Korkmayın tamam mı uğraşamam sizinle " dedi bana sırıta sırıta bakarken bende sırıtım sonra dwdiyi açtı başladık aslında her şey normaldi kıskanmıyordum ama rahatsız oluyordum çünkü terbiye demi buda onlar resmen yiyişirken ( Yani sürtüğün ayağı Tarık beyin kasıkları arasında dudakları birleşik ) Tarık bana bakıyordu ama ne kadar umrumda değil desemde kalbim sıkıştığını hisediyordum onlar yiyişirken telefonumun sesi doldurdu odayı dwdinin sesini kısmıştım zaten korkmamak için onlar fark etmedi bile telefonum ısrarla çalınca kalkıp baktım arayan Caner yazıyodu yüzümde bi gülümseme oluştu hemen odanın camına çıkıp açtım nefes alıp açtım " Aloooo prenses " dedi keyifli sesiyle " Efendim prensss " dedim Tarığ' ın bana baktığına emindim ki bu kesin " Gel be özletin kendini " dedi hafif üzgün özlem dolu sesiyle bende özlemiştim onun kolarına ihtiyacım wardı hemde çok " Bende çok özledim kolarını o kocaman dünyamı özledim " dediğimde benim yanımda beliren Tarıkla kısa bi şok geçirdim kaşlarımı ne war manasında kaldırdım kim der gibi el işareti yaptı sanane der gibi baktım tekli koltuğa oturup sürtüğe sus işareti yaptı Caner de bi iki saniye sustuktan sonra konuştu " Ama geldiğim gibi gittin bu nasıl özlemek anlamadım " hafif alayla bende kaşlarımı çatarak " Bari ben üç günlük gidiyorum demi senin gibi üç yılık değil " dedim oda hemen yapıştırdı " Kaç kere anlatıcam ama prensesim " güldüm " Gelince beni gerçekten bi prenses yap ki sürekli prenses diyip yalancı durumuna düşme prens bey " dediyim anda anlamadan telefon elimden alınıp " Mirnayla işimiz war sonra hata hiç arama " diyip telefonu kapatı bende elerimi belime alarak " Ne yaptığını zanediyorsun sen " diyip bağırdım alew almış gözleriyle bana bakıp " Filim izliyoduk galiba " dedi alayla sinirle ayaklarımı yere wurup dolabıma yöneldim " Neee o arkadaşın yanlış mı anlar diye bu hal " dedi alay we sinirle ya sanane sanane " O bana çok güwenir aklından bille geçirmez sonuçta ben onun prensesiyim " dedim alayla sinirden gözü döndü sürtükte dayanamayıp çemkirmeye başladı " Tarık hadi ama bırak onla uğraşmayı " dedi bende geceliğimi yani pijama takımımı alıp banyoya yöneldim kapının çarpma sesini duydum zaten hemen sonra çıktım o kızla gitmiş olmalı aman bananeyse takmıycam onun umursamıycan sonra üzülmektense şimdi takmamak daha iyi diyip düşündüm yatağıma atladım kafamı rahtlatmak için yarını düşündüm onların aynı odada ne yaptıkları bile umrumda değil zorda olsa uykuya daldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BuluşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin