Playisting = Emrah KARADUMAN feat Murat DALKILIÇ Kırk Yılda Bir Gibisin
Uygun yerde açsanız süper olur canlarım :)Uyukudan uyanmak kadar kötüsü war mı ? Bence yok ya mis gibi yatağımdan kıwrana kıwrana kalktım. Bonyoda soğuk suyla kendime geldim. Gardalobıma koşarak giditim. Bi kaç parça elbisemi yatağa atım o ergen çoçuğu çok merak ediyorum. Ewet neyse beni tanımadığı için Elif öyle dedi bence. Ne giysem acaba aha buldum. Siyah kumaş bi pantolon kırmızı fişon bi gömlek bir saat bir küpe şaçlarımı maşa yaptım işte hazırım.
"Günaydın Sultanım" diyip anneme sulu bi öpücük bıraktım. " Günaydın deli danam " dedi dudağımı büzdüm " Ben çoçuk değilim ya " dedim. Kahwaltımı âllaa acele yapıp ewden çıktım we yine yine yine annemin süper üstü nasihatleri. İçimi ni merak we huzursuzluk sardı acaba çok mu illeri gider beni delirtmezse diye düşünürken durağa yetiştim we hemen otobusume koştum.
Şieket neden bu kadar hareketli ki anlamadım aha Elif orda sorayım bakayım " Elif niye bu heycan " " Ahmet bey gelir şimdi kimse yerinde durmuyo yalakalık işte " dedi gülümsedi bende tebesüm etim we üst kata çıktım.
Çıkar çıkmaz Ahmet Beyin odasının kapısında bekledim on dakika geçti geçmedi Ahmet bey hidetli bir şekilde geldi ben onu görünce ayağa kalktım beni gmrdü we durdu. " Bi şey mi istiyeceksin " dedi bende tırstım yani hafiften " Tarık bey geldi mi ? " diye sordum oda kafasını arkasına çewirdi çewirdiği yere baktım o koyu kahwerengi gözlü ukala çoçuğu gördüm aniden o gün aklıma geldi we sinirlendim." İşe yaramaz bu yeni müdürün eğer bi şey olursa bana hemen haber wer hakından gelirim " ne yani şimdi ben bu ukelaya mı ergen dedim yani ben bunlamı uğraşıcam en az 26 yaşındaki biri gibi duran birimi çok haylaz adam son sözlerini bana bakarak söyledi düşüncelerimden sıyrılarak ona döndüm " Peki efendim sorun olmayacağına eminim " dedim kendimden emin bir şekilde koyu kahwerengi gözlü ukela yani Tarık AY olur kendisi " O kadar emin olma bence yeni müdür yani müdüre! " Alla işte bindik bi alamete gidiyoz kıyamete hadi hayırlısı " Bence sende emin olma ! " dedim. O sırada Ahmet bey içeriye sırıtarak giridi bizde yanlız kaldık. Bende kendi odama yani Tarık beyle odamıza gitmeye yeltendik ben önden o arkadan yürümeye başladık şimdiye kadar iyidi hadi bakalım hep böyle mi olur diye kuşkuya düşmedim değil.
Ben masama dogru ilerledim oda masasına geçti we hemen telefonla oynamaya başladı tam bi ergen. " Tarık Bey " dedim ukela bi bakış atıp önüne döndü uyuz işte nolcak " Bu dosyayı düzenleyin " deyip kendi masama geçtim şimdi sıra bende " Şu dosya'yı inceleyip düzleyeceğimi rüyanda görürsün " dedi. " İlk olarak lütfen benimle konuşurken sizli bizli olun bu bir dediyim şeyleri yapmak zorundasınız buda iki " o kahkaha atarken bende telefonun aldım ama frk etmedi bile " Sizinle sizli bizli konuşmamı size asılmam için istiyorsanız yanılıyorsunuz bu hiç bi şeye yaramaz çünkü siz isteseniz bile size dönüp bakmam bu bir iki ne zorunluluğum war mış ? " ukela işte uyuz sanki sen bana baksan bile ben sana bakamamış istesem seni kapımda köle yaparım ben ne diyorum ya ergenle ergen mi olunur hiç ! " Bak Tarık AY istesem seni kapımda fener yaparım ama şunu atlamalayalım senin gibi bi ergenle gerçekten uğraşmak istemiyorum ! İki sen dediğimi yapmazsan telefonunu unut " dedim hafiften pis sırıtarak hemen hemen telefonuna baktı bulamadı ergen " Bilmem bu güne kadar kaç kişiyi kapınızda fener yaptınız ama benim olma ihtimali rüyanızda bille çok zor birde ergen mi ben mi etrafımdaki kızların hepsi olgun olduğumu ida eder we hemen o telefonu wer " " O biraz zor ayrıyeten o kızlar yani etrafındaki kızlar size mi paramıza mı olgun mu diyor oradı meçhul we hemen o dosyayı düzenleyin ilk günden çok sıkmıyacaz sizi bir bilemediniz iki saate bitirirsiniz we burdan çıkarsınız " " Of of of " işte bu süper.Tarığın anlatımı ;
Şirkete giri girmez bütün bayanları gözü bende biri hariç oda sırtı dönük ama tanıyamadım heralde beni görmedi görseydi bakardı bakılmayacak insan değilim yani herkeze selam were were yukarıya çıkabildik sonunda ben yeni müdür bozuntumu beklemey başlmak için durdum ama babam da durdu sonra " Bir şey mi istiyeceksiniz " rüzgar sesi gibi dinlendirici sesle bi kız konuşmaya başlayan kız adımı söyledi we ben ona kilitlendim " Tarık bey gelmedi mi ? " baktım kız ı deniz gözlü we nefes kesici görünüyo normalde böyle her yeri kapalı giyinen bi kız görsem bakamam bile niye buna nefes kesici dedimki kendine gel " İşe yaramaz bu yeni müdürün bir şey olursa haber wer hakından gelirim " ne yani bumu benim müdürüm başladık işte " Peki efendim sorun olmıyacağına emin " hala hala kendine bu kadar " O kadar emin olma yeni müdür yani müdüre " senin elimden çekeceğin war " Bence sende emin olma " way meydan okursun ha sen dur. Babam sırıta sırıta odasına giti bizde odaya yürüdük geldim adım yaxan masaya geçtim telefonumla bi kızla mesajlaşıyordum ki adımı duydum ama umursamadım sonra önüme atı we emir werdi bende dururmuyum werdim gazı bana resmen beni tawlayamazsın dedi bende bunu bi yere not etim sen görürsün benimle uğraşmak neymiş anla ama dediği şey hoşuma giti iki saat sonra kurtula bilirim.
Mirnanı anlatımı ;
İşte böyle yola gelirsin o dosyayı incelerken ben ayağı kalktım ona baktın we konuştum " Ben on dakaya gelirim kaytarmayın Tarık bey ! " kaasını kaldırıp sırıtı " Emredersiniz Mirna hanım ! " dedi sinir bozucu ergen. Elifin yanına gidip " Ahmet bey odasında mı Elif " dedim oda gülümseyerek " Ewet de şimididen pes mi etin ? " dedi hemen cewap werdin " Ewet ama ben pes etmedin bi şey diyeceğim sadace " oda güldü anladım manasında kafasını salladı .
Kapıyı çaldım we ' Gel sesiyle içeriye daldım'Ahmet bey hemen " Bi şey mi oldu " dedi tebesüm ederek " Hayır efendim sadece Tarık beye bi dosyayı inceleyip düzenlemesini istedim we eğer biterse çıkabilirsin dedim " oda bana şaşkın şaşkın bakarken " Erken çıkarsa ilk günden nadıl düzelecek " dedi haklı aslında " Efendim hakılısınız ama ilk günden çok sıkarsak sewmez we uzaklaşmaya çalışır yawaş yawaş herkes gibi olucaktır emin olabilirisiniz "
( Şarkıyı burda açabilirsiniz )Ahmet beyin ağzından ;
" Tamam sana güweniyorum onunla sen baş edecek we adam ediceksin " Bu kız benim işe yaramazı adam edecek emin oldum buna bu gün.
Bölüm biti nasıl beyendiniz mi ?
İki gündür yazıp yazıp siliyorum ama idare eder bence lütfen beyenip yorum yapın ki yazabileyimKenid hikayenizde mutlu olmanız dileğiyle iyi akşamlar :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buluşma
Romanceİki hayatın birleşmesinde mücizeler we tesedafüler çoktur. En büyük buluşmalar o büyük engeleri aşar.