Merhaba arkadaşlar şimdiden bayramınız kutlu olsun hayırlı bayramlar
İyi okumalar ^-^" Bütün çalışanlar sıcak' tan bunaldı sizde onları alıp Bodrum' daki otele götürüp üç günlük tatil yaptıracaksınız sorumluluk sizde tarihte size bağlı ama üç gün sonra hazır olun we gidin " biz ikimiz şaşkın şaşkın birbirimize baka kaldık.
Tarığ' ın anlatımı ;
Odamıza gidik halâ böyle bi görewi aldığıma inanamıyorum yirmi sekiz yılık babam bana ilk defa sorumluluk werdi. Bu harika ama şimdi napıcam ki ben daha doğrusu biz bana şaşkın şaşkın bakıyo bana öyle bakma güzelim daynanmam ki ben " Şimdi senle önce kim ne yapacak onu konuşalım sonrada haledelim şunları " seni warya noluyo lan ben kızlara sulanmam onlar bana sulanır ben asla sulanmam " Tamam görewimizi ayarla haledelim " lan warya öyle masum bakmasan ölürsün sanki demi ! Asıl bana noluyo lan sankinleş anladık düz duwara tırmanacan ama olmaz bu müdürün demi iç sesim haklı sakin sakin üç gündür bi kızla olmadın tamam anlıyorum kendimi ama sakin " Sen oteli ara kim nasıl istiyorsa öyle gelip giriş yapsınlar aynı odada kalmak isteyrn çiftler olabilir " yapma bunu ben ne yapim senle aynı odayı paylaşmak için " Arkadaşlarla aynı odada kalcaklar için ikili yatak olan odalarda ayarla yapa bilirsin demi " yok yapamam daha neler " Tamam yaparım önce gidip bi duyuru yapıyım kaç kişi tek çift balayı odası seçecek bakalım " olur anlamında kafasını salladı " Bende yolculuk için bi uçak firmasıyla anlaşayım o zaman " " Tamam ben kaçtım küçük bir partide ayarlıycam sorun olmaz demi " " Olmaz ama alkolsuz içeçekler de koydur menüye " tamam anlamında kafamı salladım telefonunu alamak için uzundı telefon düşerken oda eyildi aha düşücek lan koştum tutum belinden düşmedi ama bana öyle bakma dayanamam ki ben mawi gözlerinde boğuldum sanki boğazım kurudu " Şey te-teşekür senin sayende düşmedim " dedi we halâ kolarımda ama uzun sürmeden çıktı "Önemli değil görewim " ben öyle yılarca kalabilirim güzelim be. Odadan çıktım we bu görewi haletmek için işe koyuldum yarısı aynı oda tek yatak diğerleri ise aynı oda ayrı yatak sanki aynı olamayacak sonra töwbe töwbe bende Mirnay' la aynı oda ayrı yatak istedim. Ama ona farklı anlatıcam tabi. Partiyide sade bir hawuz başında we birde bi kafenin içinde olacak sadece içeçeklerde alkol war hainim demi biliyorum ama oda öyle bakıp beni tahrik etmeseydi demi ama. Kareokede yaptık tamam benim işim bitti.
" İşin bitti mi ? " dedim odaya girer girmez hayır anlamında kafasını saladı üzgündü bu gün beliydi onu güldürmem lazımdı. Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken aklıma bi şey geldi hemen aşağıya indim kafeterya ya yetişip kadına baktım " İki browni , iki benim o , iki al beni , iki maximus , iki eti karam , iki cin , iki metro , iki snikers " dedim kadın şaşırmış bi şekilde bana bakıyordu yani hadi be çabuk ol şimdi işi bitecek " Buyrun Tarık bey " sonunda birden gözüme kalpli pembe bi kutu onu gostererek " Onuda istiyorum " kadın şaşkın şaşkın bana bakarak kutuyuda bana werdi ücretini ödeyip çıktım. Masaya döktüm aldıklarım düzgün bir şekilde dizdim kutuya içine de bir not yazdım tabi ki ' Akşam odanda canın sıkılır bende yokum benden sonrada tatlı olarak bunlar geliyo yani onlarla idare edebilirsin baktın olmadı beni ara ' diye yazdım bakalım akşam napacak. İçeriye girdim " İşin bitti mi " " Ewet bitti " dedi üzgün ama neden ki " Bi şey sorsam " " Sor " dedi bi nefesimi alarak " Neden canın sıkın hüzünlüsün ? " şaşkın bi şekilde bana baktı " O kadar beli etiriyomuyum ? " ewet be güzelim o masum gözlerin niye doldu şimdi " Ewet " dedim ayakta toplanıyodu zaten aramızda yedi adım wardı kapatım onu kollarımın arasına aldı çıkmak için çabaladı ama nafile " Şşşş sakin ol kim üzdü söyle ortadan kaldırayım " " Babam ama konuşmak istemiyorum Tarık " sesi titredi sikerim babasını ha çıktı kolarımın arasından rahat bıraktım " Tamam ama anlatmak istersen seni her zaman beklerim " bana bakıp buruk bi tebesüm eti o ara bende babasına saydırıyordum " Sağol " konuyu deyiştirmem lazım " Benim numaram sende yok seninkide bende yok alıp wermeyi düşünürmüsün ? " gülümsedi gözleri düzeldi işte Tarık AY etkisi napıcan " Tabi ki wer telefonunu yazayım " telefonumun şifresini bilerek açmadan werdim " Şifreni yaz " ay canım sorsana ben sana tcmi yine weririm " Sen yaz " tamam anlamında başını saladı " Kızlar sakın telefonumu karıştırmayın şifrem " şok olmuş yaw işte ben ya " Af buyur ? " sen buyur güzelim ( fesatlaşmayın sayın okuyucularım ::) " Şifrem kızlar sakın telefonumu karıştırmayın " somurtarak " Bu be biçim şifre ah pardon Her gece bi kızla çıkarsan şifren normal olur " kıskandı mı bu bana mı öyle geldi noluyo la bana niye freni patlamış tır misali gümlüyo kalbim " İftira üç gündür hiç bi kızla çıkmadım " bi şey demedi telfonuna numaramı yazıp çaldırdı " Ne diye kaydedecen " hiç düşünmedim " Müdürün ötesi " dedim şaşkın şaşkın bana baktı " Anlamadım müdür ötesi derken " " Sen öyle yaz " dedim kararlı şekilde " Tamam " " Sen ne diye kaydedecen " sırıtı Allah' ım niye bana eziyet ediyo " ERGEN diye " af buyur " Af buyur " kahkaha atı " İlk senin müdürün olucağımı öğrendiğimde tam bi ergensindir diye düşündüm " aha ben playboy Tarık tı tı tı hiç olmadı " Peki o zaman görmemiştin ön yargındı o şimdi ne düşünüyorsun " dedim bekledi gözünü gözüme dikti Allah' ım sana geliyom " Öyle düşünmüyorum " aha ne düşünüyon be aramızdaki mesefa beş santim kaldı konuştum nefesimi düzene sokarak " Peki şuan ne düşünüyosun ? " bende uzaklaşıp çantasın alarak kapıyı açtı " Beni ewe bıraksana sonra ne düşündüğüme karar werip söylerim " utandı kaç sen kaç yanıma o paketin içinde bulunduğu torbayı alıp çıktık arabada arka kapıyı açıp poşeti koydum oda bindi sesiz şekilde o gün durduğum yerde durdum " İyi akşamlar " dedi gülümseyip ona poşeti werdim " Bu ne ? " " Küçük bi şey akşam odana çekildiğin zaman aç " gülümsedi " İyi akşamlarrr " diyip ewe sürdüm playbol Tarık bu saate ewe gidio Allah sonumu hayretsin.
Ewe girer girmez arabamı park edip neşeli neşeli şarkı söyleyerek içeriye girdim boynuma annemin atlaması bir oldu " Benim haylaz oğlum benim için mi erken gelmişşşş " dedi annem geleceği aklımdan çıkmış kolarım da sarıldım öptüm " Annem seni çok özlemişim " beni öpüp " Bende oğlum bende de senin hakında bi şeyler duydum " " Ne duydun anne ? " " Üç gündür düzenli bir şekilde işe gitmiş we kalmışsın aferin benim haylaz oğluma " ewet be anne o şirketen hiç çıkmak istemiyorum " Ewet anne biraz kendimi düzene sokayım ki ewleneyim demi " anneme inme indi şaştı kala kaldı " Anne iyi misin " " Yani Tarık öyle denir mi kadına " dedi babam " Oğlum cidi değilsin demi " " Cidiyim anne her şeyin bir zamanı war ama " ben bile kendime inanamazken
Mirna' nın anlatımı ;
Ewe girdim annem mis gibi karnı yarık yapmış üstümü deyişip hemen dalacam odama çıkıp paketi yatağıma indirdim üstümü deyişirken onada bakıyırdum açsam mı acaba dedim ama o demiştiki ' akşan odanda yanlız kalınca aç ' kendimi tutum aşağı indim aceleyle yemeyimi yedim hemen yukarı fırladım nedense duş almak istedim we aldım çıktığımda üstüme kısa siyah bi şort beyaz bir sporcu atleti giydim we kendimi yatağa atım gözümü kapadım paketi gördüm gözlerimi açtım paketi poşeten çıkardım jılatinini yırtım içinden kalpli bi paket gördüm amacın ne senin ya dedim iç sesim ama kalbim güm güm yaparak onu kowdu-yani kalbim mantığımı nakowt eti- kapağını açtım içinde çok tatlı bi kart gördüm okumaya başladım " Akşam odanda canın sıkılır bende yokum benden sonrada tatlı olarak bunlar geliyo yani onlarla idare edebilirsin baktın olmadı beni ara " yazısını okudum salak gibi niye gülümsüyorum ki ben ama hala gülüyom ki ben dayanamadım we mesaj yazdın
Kime=Ergen
" Sen kendini tatlı mı zanediyosun ?"
Çok geçmeden cewap geldiKimden=Ergen
" Beni boşwer sen ne düşünüyorsun "
Napıyoruz ya şapşal şapşal niye gülümsüyorum benKime=Ergen
" Bence ukelanın tekisin "Kimden=Ergen
" Bence öyle değil ama neyse. Fikrin deyişince bana haber wer tamam mı ?"Kime=Ergen
" Olur "
Cewap gelmeden hemen bir tane daha atım
" Teşekürler enfes görünüyorlar ^-^ "Kimden=Ergen
" Benim kadar olmasalarda idare et işte ;) "Kime=Ergen
" Ya ya ne demezsin "
" İyi uykular '-' "Kimden=Ergen
" Sanada :) "Hediyeme baktım aklıma bi şey geldi Sırıta sırıta uykunun kolarına atım kendimi
^^^^^^^^^^^^
Beyendiniz mi kolum koptu yaza yaza umarım iyi olmuştur beyendiysen yıldızlayın beni yorumuzuda eksik etmeyin görüşlerinize ihtiyacım war
Neyse çok konuştum galiba baysKucak dolusu öpücüklerle :*
Kendi hikayenizde mutlu olmanız dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buluşma
Roman d'amourİki hayatın birleşmesinde mücizeler we tesedafüler çoktur. En büyük buluşmalar o büyük engeleri aşar.