YENİ BÖLÜM :)

7 0 0
                                    

Bugün yine uykudan kalkamadık. Mide bulantısından kalkmadık aslında. Yarın da zaten annem izinli herhalde beraber gideriz :) ağrılarımız çok bu aralar teyzeleri dayıları. Dedesi çok ilgili sağolsun. Evden çıkmıyorum diye ailem bugün gözleme yerine gidelim dedi. Yedi uyuyanlara gittik :) iyi yedim orda yine çıkaracaktım ama zor tuttum kendimi. Yorulduk bugün ama iyi geçti. Bu arada kapanmak bana göre değil. İnsan ruhunu kapatmalı ki zaten çok açık giyinen bi insan da değilim. İnsan gönlünü kapatmalı başından önce. Neyse benim tercihim ve böyle olacak. Kilomuz bugün 46 :) 300 gram almışız :) tansiyon yine düşük 8e 5.
Bizim minik iyice yerleşiyor herhalde gece 4-5 defa Uyandık sancıdan. Her uyanışımda kendimi duşta buldum vücudum yanıyor resmen. Zaten sıcağa sıkılmaya gelemiyoruz. Bir de kendi kokumdan, parfüm kokusundan, ne bileyim çok kokudan tiksiniyorum. Dua ediyorum şu mide bulantılarım yoluna girse de ben de kuaförlükle ilgili planlarımı devreye soksam.

Ayyyyy bugün yediuyuyanlardan babamla döndük, annemler motorla gittiler. El örmesi patikler gördük içim gitti. Kadın cinsiyeti ne deyince ses edemedim. Yok dedim ortada. Babama laf attım yapın da sevelim diye. Bizden geçti dedi. Bilmiyor babam dede olacağını henüz. Aslında biliyor da çaktırmıyor bence :). Bunu yazarken bile bebeğim keskin geçici bi ağrı sapladı sol tarafıma. Ahhh annecim çok yoruyorsun inşallah doğduğunda uslu çocuk olursun :)

Şimdi okuyanlar diyorlardır iyi ki hamilesin bu ne yahu. Evet hamileyim. Ama mucize bi hamilelik :) polikistik over sendromlu kadınlar genelde çok geç hamile kalırlar biz ilk denememizde tutturmuştuk. Bir de düşük tehlikem çok o yüzden diken üstündeyim. Normal bir gebelik değil yani.
Biz bebeğimle bir karar aldık. Kimseyi haklı çıkarmıcaz, birbirimiz için yaşıcaz. Ve kendimizi bildikten sonra milleti pek umursamıcaz. Egoist olucaz az. En iyisi çünkü. Herşeye Ben merkezli yaklaşınca kimseyi beğenmiyorsun herşeye kulp buluyorsun iyi oluyor :) yanıma insan yaklaştırmam. hayallerimin de peşinden gidicem, yeterince erteledim. Eminim ki bebeğim de destek olacak bu yolda. Şarkılarımı hep onun için söylicem.
Bebeğimi ve ne olursa olsun aramızda ne geçerse geçsin onu bana veren babasını çok seviyorum.

Babası demişken tesadüflere gerçekten inanmaya başladım. Tam dubsmash'i indirecektim arkada çalan şarkı "Murat Dalkılıç- Bi güzellik yapsana." gülümsedim sadece. Ulan burda da yakamı bırakmadın Eşek Sıpası dedim içimden. Biz ilk dubsmash'imizi (arkadaşken) bu şarkıya çekmiştik :) anlatmıştım itiraf bölümünde kafeye gidelim dediği gün. :) ahhh ahhh ne güzel günlerdi :)

Biz uyuyoruz artık. Yarın anneanne başımıza dikilecek. Hadi hadi diye eminim. Bu sefer doktora gitmemiz lazım artık. :/ Neyse iyi geceler ^^,

GENÇ KADININ GÜNLÜĞÜ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin