Capitolul 3

111 34 3
                                    

E ora 7 ,mai vreau sa dorm dar razele soarelui nu mă lasă, așa ca îmi fac rutina de dimineață și cobor la masă.

- Mamă, tată, bunico, bunicule, Bella, unde sunteți?

Nu după mult timp de căutare,am găsit un bilețel lângă micul de jun.
Pe bilețel scria asa:

Dragă Kyra,

Eu și bunicul am plecat cu Bella la veterinar și ne vom întoarce pe la ora 16 : 00 ,iar mama și tatăl tău au plecat la lucru , se întorc la ora 21 : 00.
Până atunci poți sa faci ce vrei. Așa că distreaza-te.

Cu drag , Bunica

Am aruncat bilețelul la gunoi și mi-am mâncat micul dejun , după care am urcat la mine în camera sa mă schimb.

M-am îmbrăcat într-o pereche de jeansi scurți ,un tricou cu model înflorat și conversii mei roz, dupa care am ieșit din casa și am plecat la o plimbare si dupa poate la cinema . Dar tu nu stii unde este un cinema ! Gasesc eu o solutie !

Admirand peisajele acestui oras minunat , vad ca vine o bicicleta cu foarte mare viteza ... Spre mine... Atunci dute de acolo , dar nici nu apuc sa ma feresc caci ma trezesc în brațele unui băiat superb cu ochii caprui ciocolatii si cu gropite în obraji .

-Bună! Spuse el .

- B-b-buna ! De ce te balbai... Toanto ...Mersi ca m-ai prins ...

-Cuplacere!

- Daca tot esti aici ai putea sa imi spui unde este un cinema ?

Băiatul P.O.V

- Desigur ,dar te voi conduce eu , nu vreau sa dea vreo bicicleta peste tine !

Doamne ce impiedicata , dar noroc ca am tras-o din calea bicicletei , n-aș vrea să o văd in spital cu tot corpul în ghips , nu i-as mai vedea corpul ăla frumos si... Stai usor ... Parca erai dupa fete populare ,ea e tocilara nu o vezi cum arata ...
Of de ce te bagi tu iar , ea nu pare tocilara ,pare chiar draguta , si nici nu imi mai plac curvele alea .

Kyra P.O.V

Kyra nu te mai balbai, idioato, o sa creada ca esti o tocilara frustrata ce se taie pe vene ..
Taci dracu si nu te mai baga.

- Mersi inca odata!

- Cuplacere! Acum haide sa mergem .

- Ok .

Pe drum am inceput sa vorbim , in sfarsit ca doi oameni normali:

- Apropo ma cheama Jack , pe tine ?

- Kyra .

- Frumos nume !

- Mersi si al tau .

- Mersi , si nu prea te-am vazut pe-aici .

- Pai m-am mutat ieri , si nu prea cunosc imprejurimile .

- Daca vrei intr-o zi iti voi arata orasul , desigur daca vrei si tu .

- De ce nu !

- Ok, am ajuns.

- Multumesc ca m-ai adus !

- Cuplacere ! Si daca m-ai ai nevoie de ceva sa ma suni.

Dupa ce facem schimb de numere de telefon , plecam fiecare in directia lui .

Dupa ce filmul s-a terminat am plecat acasa .
Ajunsa acasa vad ca inca nu e nimeni deci mai am timp sa ma relaxez . Asa ca am urcat in camera mea si am inceput sa scriu in jurnal:

Draga jurnalule,

Nu o sa iti vina sa crezi ce mi s-a intamplat astazi.
Am intalnit un baiat super dragut.
Avea ochii caprui ciocolatii si niste gropite dulci .
Cred ca este cel mai dulce baiat care l-am vazut pana acum .
Nu cred ca voi renunta asa usor la el , mai ales ca s-a oferit sa imi arate si orasul .

Cu drag, Kyra

Acestea fiind spuse am inchis jurnalul si am decis cat timp sunt singura sa dorm putin caci eram extrem de obosita .

Dragă jurnalule... | În curs de editare | Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum