Capitolul 4

100 31 3
                                    

- Kyra , vreau sa discutam ceva!

-Da mama , spune !

- Acum ca te-ai mutat de tot aici va trebui sa mergi la liceu, asa ca te-am inscris la unul dintre cele mai bune . Cum ti se pare?

- Mi se pare o idee geniala !

- Ok atunci hai sa iti cumparam rechizitele si haine noi , doar nu vrei sa te faci de ras? Spuse cu atat sarcasm...

- Ok !

Dupa ce m-am intors de la cumparaturi , am urcat sus la mine in camera ca sa imi pregatesc lucrurile , fiindca maine e ziua cea mare , voi merge in ultimul an de liceu , ceea ce inseamna ca am mult de invatat , si bacul , incarcat anul asta...

Pe la ora 21:00 m-am schimbat in pijamale si am inceput sa visez la unicorni si caluti si ponei .

Dimimeața

"Azi e ziua cea mare"

Ceasul suna . E ora 7:00 . Imi fac rutina de dimineata dupa care ma imbrac cu o pereche de jeansi lungi cu paiete pe langa buzunare , o camasa alba cu maneca lunga , peste o vesta de blugi cu maneca lunga care se asorteaza cu jeansii si o pereche de botine albe si sa nu uitam de minunatul meu ghiozdan roz .

- Kyra , esti gata ?

- Da mama , cobor acum.

Emotile ma cuprind . Vad grupul de elevi la careu si uite imi vad si diriginta . Este o doamna inalta si blonda cu ochelari . Ma apropii mai mult de ea ca sa pot vorbi cu dansa:

- Buna dimineata , eu sunt noua eleva , Kyra !

- Desigur , Kyra White ! Eu sunt doamna Schimmer , voi fi diriginta si profesoara ta de biologie .

- De abia astept sa inceapa orele ! Chiar vrei sa te cred...

- Ma bucur ca esti asa de dornica!

Dupa ce discut cu diriginta imi privesc fiecare coleg in parte . Vad un grup de 2-3 rockeri , grupul de fotbalisti , asa zisul grup de " populari " , vad si o fata care statea singura , cred ca era una din grupul "tocilarilor" .
Nu pot sa cred. E cine cred eu ca e?
Par brunet , ochi caprui , gropite dragute . E Jack . Si este cu mine in clasa. Nu imi vine sa cred!

Poate iubita lui e cu tine in clasa si a venit ca sa o incurajeze ... Esti obsedata fato...

Perfect tu lipseai...

Nici macar nu s-a terminat careul , iar jumatate din elevi si chiar si colegii mei au urcat in salile de clasa .

Am urcat si eu caci nu mai suportam sa stau in picioare si sa ii aud profesorii cum ne ureaza un an nou scolar fericit .

Clasa mea e la primul etaj deci nu am avut mult de urcat .
Ajunsa in clasa vad grupul de sportivi care se "jucau" , mai degraba se omorau si grupul popularilor care isi faceau selfie-uri, era si logic . Vad ca toti si-au rezervat deja locurile.

Dragă jurnalule... | În curs de editare | Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum