Capitolul 6

59 13 0
                                    

Nedumerita de cele auzite mi-am scos repede jurnalul din geanta si am inceput sa il analizez . Nu vad nimic in neregula . E doar un simplu jurnal din piele roz si cu foi albe inauntru cateva fiind scrise de mine . Poate sunt eu paranoica , dar nu imi pot explica de ce Jack a ales piesa asta .
Esti nebuna du-te la psihiatru...
Mersi de incurajari...
Cu placere

Orele au trecut ca prin minune , deci asta inseamna ca este momentul . Momentul interpretarii. Ma grabesc in sala de teatru si il vad pe Jack repetand . Stai cu el trebuie sa interpretez piesa?

- Buna , Kyra , ai ajuns ! Uite scenariul !

- Mersi ! Spun eu schitand un zambet .

- Pregateste-te publicul vine imediat !

- P-p-public ? Scapand si scenariul in timpul acesta .

- Da doar nu credeai ca este asa usor . Oricum nu ai e ce sa te temi, daca iti place tetrul nu are cum sa dai greși.

- Se- se-rios?

- Da , de aceea te-am si ales corect?

- Ok

- Bine,  hai sa repetam impreuna pana vin spectatorii.

-Prea tarziu au venit deja !

- Succes!

- La fel si tie , Romeo !

Ce tocmai ai zis acum????

- Romeo???

- Pai da , doar nu jucam piesa '' Romeo si Julieta'' ? Jack intra in personaj !!!

- Ok , Julieta , Romeo al tau pleaca sa pregateasca scena.

- Bye!!!

Ok, asta fost ciudat dar si foarte dragut, poate asta este un semn ca ma place. Vorbesc doar prostii.

Piesa a trecut ca prin minune . Nu am avut deloc emotii si toti ne-au aplaudat. Normal ca langa Jack nu am emotii ... Nuu, de aia tremurai de parca aveai Parkinson
Acum e pranzul deci catre dulap inainte!!!!

Abby POV.

- Buna , tu esti Kyra asai? Spun timida dar cred ca nu ma vede fiindca sunt in spatele ei

-Da eu sunt . Dar tu cine esti? Spune intorcandu-se si lovindu-ma direct in nas.

- Auchhiii. De ce ai facut asta? Spun eu. .. Cred ca imi curge sange !!!

- Scuze, Abby, nu stiam ca esti chiar in spatele meu.

- Oh ,stai, stii cum ma cheama ?

- Desigur, doar esti colega mea , de ce crezi asta?

- Pai dupa cum vad toate celelate fete se comporta ca niste regine . Mai degraba pitipoance.

- Si ce te face sa crezi ca si eu sunt ca ele?

- Nu stiu poate faptul ca esti foarte tare si foarte multi baieti se uita dupa tine , si deja esti '' vedeta " mai ales acum dupa sceneta !

-Oricum nu imi pasa ce spun . Defapt tu de ce ai venit aici?

- Pai ... Tu esti singura fata de treaba de pe aici..

- Nu trebuie sa ma intrebi . Suntem deja prietene.

- Serios ? Esti prima persoana care spune asta ... Bine de fapt nu am intrebat lucrul asta pe nimeni alcineva... Deci...

Kyra POV

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 06, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragă jurnalule... | În curs de editare | Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum