Gasesc si eu in sfarsit un loc - in banca a doua de la geam- si ma asez singura .
Dupa sedinta foto a popularilor si meciul de rugby al sportivilor profesoara a intrat in clasa cu o fata populara si ...
E Jack... . Emotile ma cuprind cand il vad ca se aseaza exact langa mine , dar de ce sa se aseze un tip asa popular langa mine?
- Copii avem elevi noi si i-as ruga sa vina in fata sa se prezinte! Spuse doamna Schimmer.
Ma ridic si merg in fata clasei . Alaturi de mine vine si acea fata singuratica din grupul tocilarilor .
- Incep eu!
Buna eu sunt Kyra , am 17 si imi place muzica si dansul . Sper sa ne intelegem!
- Eu sunt Abby Monroe si am 17 ani .
- Ok , puteti merge la loc !
Si ma asez... langa Jack- Hey !
- Hey ! Spun cu putine emotii
- Deci mergem la acelasi liceu !
-Asa se pare !
- Deci va trebui sa iti arat si scoala ?
- Daca tu vrei !
- Da vreau , oricum trebuie sa iti spun ceva !
- Spune !
- Nu acum . La pranz la cantina , te voi astepta la masa 7 , sa nu intarzii , ok?
- Ok!
Vezi ... Esti idioata ... Normal ca nu vrea sa vorbeasca cu tine in public... Mai stii poate vrea sa ii faci temele.. Poate...
Orele au trecut repede si iata ca trebuie sa merg la cantina la pranz. Oare ce vrea sa imi spuna Jack ?
Ajung acolo si il vad alaturi de inca 2 baieti si doua fete . Nu par din grupul popularilor. Mirare...
- Kyra! Ai venit ! Sa ti prezint pe Kyle , Ben, Nicole si Sara.
- Ma bucur sa va cunosc.Deci Jack ce vroiai sa ma intrebi?
- A da! Ammm... Kyra cand ne-am intalnit ai spus ca iti plac piesele de teatru ... Ai vrea sa te inscrii in grupul nostru de teatru , caci da... sunt trei baieti si doua fete si ne-ai ajuta mult, adica nu pe mine , pe ei, eu sunt doar un fel de coordinator, dar mai si joc in piese, dar rar, Spuse Jack schitand un zambet!
- Ce gluma buna , spuse Ben .
- Taci ! Spune Jack si ii da un pumn in umar lui Ben.
- Mi-ar face placere !
Jack P.O.V.
Ba boule ... Ai zis ca o inviti la o intalnire , nu sa participe la teatru... Mie rusine cu tine spuse tampita mea constiinta.
Sa stii ca mai ajuta daca ai tacea ...
Kyra P.O.V.
Dupa ce s-au terminat orele , am plecat la dulcea mea casa si am tras un pui de somn de vreo ora jumate de ora...
- Kyraaa, unde esti ? Striga bunica , trezindu-ma .
- La mine in camera !
- Hai la masa !
- Ok, vin imediat!
Dupa ce am terminat de mancat am urcat la mine in camera ca sa scriu in jurnal .
Un moment ca acesta trebuie sa ramana inscriptionat.Draga jurnalule,
Astazi crush-ul meu m-a intrebat daca vreau sa ma inscriu la grupul de teatru.
Poate asta este un semn ca ma place .
Da cu siguranta Kyra , Jack un tip ca el sa te placa pe tine .
Super! Am ajuns sa vorbesc cu mine .
Oricum imi imaginez cum vom participa eu si Jack la o piesa . Cred ca "Romeo si Julietta" ar fi perfect . Si sa stam doar noi doi la repetitii . Doar vise ... Dar poate ne-ar apropiaCu drag ,
Kyra
Inchid jurnalul si observ ca e noapte . Ma uit la ceas si vad ca e ora 23:30 . Vaii... trebuie sa dorm maine merg la liceu.
Cat ai zice peste am adormit bustean cu gandul la jurnal si la Jack.Autor P.O.V.
Kyra dormea , dar jurnalul ei scotea niste sclipici ciudat si sinisru , roz.
Dintr-o data acesta se deschide, iar pagina scrisa astazi a inceput sa contureze fiecare cuvant cu auriu .
Fara sa te astepti foile au inceput sa se rasfoiasca una cate una si intr-un final toata lumina si sclipiciul dispare si jurnalul se inchide.
Oare ce s-a intamplat ? Asta ramane de vazut .A doua zi
Kyra P.O.V.
Razele soarelui imi mangaie fata si ma trezeste . Ma intreb de ce nu mi-a sunat ceasul. Imi scot telefonul de sub perna si observ ca este inchis . Dar cat e ceasul?
Ma duc in camera de zi si vad ca ceasul este 7:30 . Oh nu trebuie sa ajung la scoala in 30 de minute iar eu nici nu m-am spalat.Imi scot hainele din dulap. Le "arunc" pe mine si in 15 minute am fost gata.
Cand am intrat in clasa toate privirile erau indreptate spre mine . Ma asez in banca si toti colegii mei fac un cerc mare in jurul bancii mele si una din fetele populare se aseaza in fata bancii mele.
- Deci Kyra cred ca noi avem ceva de discutat. Regulile in scoala asta urmatoarele :
• Nu te dai la Jack . Un badboy ca el nu se va uita niciodata la tocilare ca tine, vierme.
• Balul se aproprie deci ma votezi pe mine .
• Sa nu ma saluti pe strada .Poate ca aici suntem colege dar in afara scolii esti inexistenta pentru mine.
• Daca incalci una din regulile astea o vei incurca
• Numele meu e Jade asa ca sa nu imi inventezi porecle.
Sa inteles?
- Auzi tu cine te crezi? Secretara ? Faci regulamentul scolii? Poate ca celelalte fete au frica fata de tine , dar eu nu ma voi lasa mai prejos si chiar nu imi pasa de tine daca te vad pe strada, si daca Jack ar fi al tau nu ar sta cu mine in banca , iar de bal nu imi pasa
- A deci nu vrei sa ma asculti lasa ca iti arat eu respect ! Spuse Jade gata pregatita sa imi dea un pumn cand cineva o prinde de mana.
- Jade, daca te mai prind vreodata ca incerci sau o lovesti pe Kyra sau vei avea de-aface cu mine
- O sa regreti ca nu mai ales pe mine ! spuse Jade sau mai bine "tarfulita" ... Uuu.. Imi place
- Mersi Jack !
-Nu ai pentru ce ! A si astazi tu si cu mine vom interpreta piesa "Romeo si Julieta" ca sa vedem cum te descurci ok ?
- Desigur !
Nu cred , tocmai asta am scris si in jurnalul meu . Cum ar fi posibil ? Adica de ce tocmai eu si Jack si de ce aceasta piesa ? Ceva este putred la mijloc . Nu ca nu ma bucur dar am niste suspiciuni in legatura cu acest jurnal. Poate nu el este de vina . Poate asa a fost sa se intample . Trebuie sa descopar.
CITEȘTI
Dragă jurnalule... | În curs de editare |
Novela JuvenilKyra o fata simpla de 17 ani , descopera ca viata ei in ultimul an de liceu nu e asa de roz precum credea ea ca este . Aceasta afla ca jurnalul ei este magic , sau poate nu ...