Kyra P.O.V
- Trebuie să fie aici! Doar nu la inghitit Pamantul! Unde este?
Dacă vă întrebați ce caut , ei bine imi caut jurnalul primit de la mama când eram mică . La început credeam că este o prostie dar acum cred că e mai bine să împărtășesc secretele cu cineva ,dacă nu am cu cine măcar cu jurnalul.
Dar este ceva în care nu am căutat , dacă nici în această cutie veche nu îl găsesc atunci eu mă dau bătută.
Dar din fericire se pare că aici era.- Mulțumesc , Doamne!
Așa că următoarea mișcare a fost să deschid jurnalul din piele roz cu un lacăt în formă de gentuță si să scriu data.
29.08.2015
Draga jurnalule,
De când mama mi te-a dat,acum mult timp , nici macar nu am vrut sa te deschid ,dar acum simt ca trebuie sa impartasesc cateva secrete , pe care oricum tot eu o sa le citesc ,dar nu conteaza .
Si ca să ne cunoaștem mai bine mai jos am scris câteva lucruri despre mine:
Mă numesc Kyra , da stiu am un nume ciudat dar mama mea a vazut un seria la televizor și protagonista avea acest nume și i sa părut foarte frumos si iata că acesta este numele meu.
Am 17 ani, unii spun că la vârsta aceasta trebuie să fiu matură dar eu încă mă uit la desene și mă comport ca un copil ceea ce voi fi mereu.
- Am ochii de un albastru deschis , bunicii mei spun că este un albastru spre verde dar mama spune că e un albastru care da spre gri dar eu cred că am doar un simplu albastru
- Parul de culoarea saten închis, dar când voi împlini 18 ani am spus că voi vrea sa ma vopsesc blonda sau șaten deschis măcar
- Ador muzica : rock; trap; pop; kpop, orice gen de muzică îmi place dar sa fie de calitate.N-am putut să scriu mai mult căci bunica a intrat peste mine și striga la mine de parcă ar fi un incendiu sau ceva in casă.
- Kyra, hai la masă!
- Imediat buni, tocmai terminasem de scris.
- Ce scriai?
- În jurnal ! Dar acum am terminat.
- Ai scris în jurnalul de la mama ta?
- Da! M-am gândit că acum chiar am nevoie de un jurnal...
- Pot sa văd și eu ce ai scris?
- Nu bunico ! Doar nu degeaba se numește jurnal SECRET !
CITEȘTI
Dragă jurnalule... | În curs de editare |
Fiksi RemajaKyra o fata simpla de 17 ani , descopera ca viata ei in ultimul an de liceu nu e asa de roz precum credea ea ca este . Aceasta afla ca jurnalul ei este magic , sau poate nu ...