STREDA, 17.5., RÁNO
Zvoní budík.
Ďalší deň v škole.
Spolužiaci mi zase budú vravieť - "Bože, ty si trapná", alebo "Takú sponku mám ja, ty ju nemôžeš mať, Mike, zober jej ju a spláchni do záchoda!" Snažím sa to nevšímať. ALE NEJDE to. Hlavne, keď sa to opakuje každý deň.
Vybehnem hore po schodoch a nasypem si tonu cerálii Nestlé. "Nie je to trocha málo?" uštipačne sa uškrnie sestra - Valéria. Ignorujem ju. Dnes na to FAKT nemám náladu. "Už je čas, baby, mali by ste si pohnúť," ozve sa otec z kúpelky. Obe opúšťame dom. Teda, ak sa to dom vôbec dá nazvať. Ja a moja strašia sestra Nika spíme v pivnici. Ďalší súrodenci spia na poschodí v malej miestnosti. Máme taký starý dom, že sa bojím, že sa každú chvíľu zrúti. Má 40 rokov a samé pukliny v stenách. Však i preto bol dom lacný. Naša rodina je v priemere skôr jedna z tých chudobnejších. Prichádza školský autobus. Nepríjemná šoférka všetkých poháňa dovnútra a kričí na ostatných, čo chcú do autobusu nastúpiť. "Je plno!" kričí ako o život.
Vojdem do triedy. "Pozri sa, kto sem prišiel, malá krpatá Emla - Žemľa," zasmial sa Mike s jeho partou. Prečo mi to robia? Hlavne Mike, je taký pekný, krásny..ale nemožný. Hlavný dôvod toho, že sa mi vysmievajú je podľa mňa to, že som jediné dievča z triedy, ktorej práve začali rásť prsia. Cez deň potom prebiehali urážky ako "Bifľoška Brandová sa bifľuje," a to som dostala koment k písomke, kde som získala 3, lebo všetci vlastnili 4, 5.
Pokračovanie v druhej kapitole - sľubujem, že druhá kapitola bude konečne napínavá : ) + prosíím ak sa vám páčil príbeh followujte ma, dajte mi like, napíšte mi koment, budem vám veeeeeeeľmi vďačná!
P.S. Mám vlastnú stránku: www.emma-web.webnode.com
Tak ahoooooooooooj v druhej kapitole! : )
YOU ARE READING
Denník Zamilovanej...
RomanceEmily Bradson je 15 ročné dievča. V škole nie je obľúbená a hrozné ešte je, že sa jej vysmieva jej idol & rodičia ju nepodporujú v jej talente. No zájazd do Paríža všetko zmení. Hlavne, keď zistí, kto sa skrýva za maskou COOL chalana... Prosím, č...