PIATOK, 19.5., -Píšem v dlhej rade na obed-
Dnešok bol, myslím, zaujímavý. Ráno som sa objavila v triede ako prvá, takže som to využila, a Mikovej priateľke - Adriane Mudrane som napísala list: "Si sprostá, Mike si ťa nezaslúži, Anonym,".
To má za to, že s ním chodí! Písala som naschvál iným písmom ako mám slávne písať, aby ma z listu nepodozrievali. Bola som na seba z toho pyšná. Už sa na ne začínam podobať. Toto nie som ja. Adriana Mudraňa prišla do triedy ako druhá. Nenápadne som sedela v lavici a kreslila som si rôzne obrázky. "Čo si tu robila, kým som prišla ja?" pýtala sa, akoby ma z niečoho naozaj podozrievala. "Nič zaujímavé," odvetila som. "Neboj sa, ja viem, čo si robila," preplietla si ruky v bok a zvraštila obočie. Ako sa to dozvedela? "Tak povedz, čo!" nervózne som povedala. "Počúvala si si svoju najblbšiu MP3 na svete!" víťazoslávne sa usmiala. Ona o tom nevie! Mám sa priznať - klamať, že som ju počúvala? Lebo som fakt vyzerala, že niečo skrývam... "Dostala si ma," naozaj som amatérska herečka. "Ja viem všetko, Žemľa, " dodala. 'Tým by som si nebola tak istá,' pomyslela som si.
Na hodine Geografii nám učka povedala, že sa koná CELO-SLOVENSKÁ SÚŤAŽ, kde traja šťastlivci dostanú pre ich celú rodinu lístky na 2-týždňový pobyt v 4-hviezdičkovom hoteli Elarno **** v Paríži + s letom tam i späť zdarma. Je to nepovinná súťaž. Za úlohu máte poslať žiadosť do hotela poštou - drahé - pretože je to až v Paríži & poslať SMS na dáke telefónne číslo v hodnote 2,00€ a zaradíš sa do žrebovania. Veľa spolužiakov to okomentovali ako: "Aký blbec sa tam prihlási-maximálne tak Emla - Žemľa, aj tak tam je 0,001% šanca, že vyhráš. Proste B-L-B-O-S-Ť. " Váham, či sa tam mám prihlásiť.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE - Už som na rade a dostávam obed, počkaj chvíľu, denník, kým si sadnem... Už sedím. Asi sa ozvem poobede.
VEČER
Bola som potom na pošte a poslala žiadosť. Bolo to také drahé, že radšej ani nebudem hovoriť, čo to stálo. Nezabudla som na SMS. Doma otec vkuse kritizoval tú súťaž, takže som im nepovedala, že som sa tam prihlásila. Nika sa mi potom priznala, že sa tam prihlásila. I ja som sa priznala. Mama stále odmieta to povedať otcovi.
Ako zareaguje Adriana-Mudraňa na dopis? Povie to mama KONEČNE tatinovi ? To sa dozviete v piatej kapitole + prosíím ak sa vám páčil príbeh followujte ma, dajte mi like, napíšte mi koment, budem vám vďačná!
P.S. Mám vlastnú stránku: www.emma-web.webnode.com
Tak ahoooooooooooj v piatej kapitole! : )
YOU ARE READING
Denník Zamilovanej...
RomanceEmily Bradson je 15 ročné dievča. V škole nie je obľúbená a hrozné ešte je, že sa jej vysmieva jej idol & rodičia ju nepodporujú v jej talente. No zájazd do Paríža všetko zmení. Hlavne, keď zistí, kto sa skrýva za maskou COOL chalana... Prosím, č...