SOBOTA, 20.5.
Vstanem z postele. Pripravím sa na ďaľšie (m)učenie. POČKAJ! Veď dnes je....SOBOTA!!! Som zvedavá, čo budeme s rodinou robiť.
Pri raňajkách:
"Tati, čo si myslíš o tom, že mama chce bábo?" ja som blbá. Omylom som nahlas vykecala svoju myšlienku. "I ja by som chcel. I keď - 6-súrodenec nie je málo." usmial sa. Tak nakoniec to až taká zlá otázka nebola. "Ale mama povedala že ty by si práveže bábo nechcel," nechápavo som zvraštila obočie. "Hej? To s-...aháaa, asi už viem čo myslíš. Bol vtedy 1. Apríl. Robil som si srandu." Ale mama to nevie..Ockovi som pravdu nepovedala. Nemohla som. Ak si to mama neželá, jej želanie budem akceptovať.
Ku stolu prišla Valéria. "Dnes chcem ísť do butiku s kamoškami," ozvala sa a popritom vyzerala dosť smiešne, lebo pojedala papriku. " Ináč, i ty, Emil, by si potrebovala zmenu, ale so mnou nepújdeš,"zasmiala sa. "NEVOLAJ MA EMIL, už som ti 100-krát hovorila, že nie som chalan. Okrem toho, tati, nemohli by sme ísť dnes na zber čerešní?" napadlo ma. "Dobrý nápad, zlatko," prikývol.
Poobede sme išli na zber. Aj Nika, Maťo a Dávid išli. Keď sme došli na miesto, "privítala" nás stará babka-predavačka: "Čo chcete?". "Chceme si natrhať pár kíl čerešní," ozval sa odvážny ocko. "Nie som blbá, len som chcela vedieť, aké veľké vrece chcete," nepríjemne odpovedala.
Išli sme trhať čerešne. Nika so mnou išla do tej najvzdialenejšej oblasti, ocko s bratmi šli do najbližšej. "Skúsim, či nie sú červivé," zvedavo odtrhla čerešňu Nika. "Ochutnávanie je zakázané!" sledovala nás babka, "však - ako potom zarobím? Si myslíte, že som dáka milionárka? Tak to sa mýlite." Nika si to ale do pusy strčila a nakoniec povedala, že sú sladučké ako medík. Samo-zber pokračoval. S Nikou sme sa rozprávali:
Vysvetlivka: N-NIKA, E-EMILY
N: "Podľa teba to mama otcovi povie ešte do konca budúceho týždňa?"
E: "Neviem, ale otec tiež chce dieťa,"
N: "Hej? To bude dosť veľký problém...otec bude zúriť, že mu to mama povie tak neskoro,"
E: "Ja viem - ináč čo si myslíš o Val?"
N: " Podľa mňa je to "pubertiacky" tip,"
E: "Ako to myslíš? Veď každý je pubertiacky tip v puberte - i ty, i ja,"
N: "Nie, my dve nie sme také. Sú to tipy, čo v puberte sa správajú moc pubertiacky. Ako Val-je schopná i piť i fajčiť, ale našťastie si jej kamošky myslia, že je fajčenie trapné a neprospieva to zdravej pokožke... ale bavme sa o radšej niečom inom,"
Môj mobil zapípal. Došla mi SMS:
"Emla-Žemla, čauky, neviem, či vieš, ale včera na poslednej hodine som si v lavici našla nepríjemný odkaz so slovami "Si sprostá, Mike si ťa nezaslúži, Anonym" a netuším, kto to bol. Ak si to bola ty, tak sa PRIZNAJ, LEBO POTOM, KEĎ SA DOZVIEM, ŽE SI TO BOLA TY, TAK TI NIELEN SPLÁCHNEM CELÚ TAŠKU DO ZÁCHODA A MP3 ROZMAČKÁM NA MILIMETROVÉ KUSY, ALE AJ ŤA BUDE CELÁ PARTA NENÁVIDIEŤ EŠTE VIAC, TAK SA PRIZNAJ, A TREST DOSTANEŠ O 200x MENŠí .
Tak zatiaľ ahoj, Adriana,"
Trochu sa za ten odkaz cítim vinne a bolí ma brucho. Ja a Nika sme nazbierali spolu 5 kíl. Chalani 15 kíl. Spolu 20-ľahká matika. Babka nám nepríjemne podala účet: 10€. Večer sme si 1 kilo dali. Boli výborné. Mame som zavolala a oznámila, že otec by aj deti chcel a ona na to začala zúriť...
Ako sa Adrianina zlosť prejaví v škole? Obviní z toho práve Emily? To a fakt, že mama konečne povie otcovi správu! To sa dozviete v šiestej kapitole + prosíím ak sa vám páčil príbeh followujte ma, dajte mi like, napíšte mi koment, budem vám vďačná!
P.S. Mám vlastnú stránku: www.emma-web.webnode.com
Tak ahoooooooooooj v šiestej kapitole! : )
YOU ARE READING
Denník Zamilovanej...
RomanceEmily Bradson je 15 ročné dievča. V škole nie je obľúbená a hrozné ešte je, že sa jej vysmieva jej idol & rodičia ju nepodporujú v jej talente. No zájazd do Paríža všetko zmení. Hlavne, keď zistí, kto sa skrýva za maskou COOL chalana... Prosím, č...