22.5.,PONDELOK-píšem i ráno, i cez obed, i večer-
Ráno
Okrem toho, že mama je na materskej a je pondelok, nie je u nás nič nové. Autobus nestíham, takže idem peši, čo znamená, že meškám do školy. Samozrejme - ďalšie výsmechy, najmä od Adriany.
Je 10 minút do konca hodiny. Je geografia. "No, pretože tu už je aj Emily, poviem vám, kto vyhral súťaž..."
Asi 5 minút to hľadala v svojom zápisníčku." Zhodou okolností to sú dvaja nielen z tej istej školy," stíchla a zdramatizovala .." ALE - AJ Z TEJ ISTEJ TRIEDY- K.B!"
ČO? Veď ja som sa ako jediná do súťaže z triedy prihlásila! " EMILY BRANDOVÁ A MIKE LEŠIM!"
...očividne nie- NEMÓÓÓÓÓÓÓÓŽEM TOMU UVERIŤ! O:-) :)
"WTH? Mike -ty si na úrovni Žemly? Tak som si o tebe nemyslela," vraveli nejaké baby.
Iný si robili srandu: " Schválne, EMILKA čokoláda, (Poznámka autora: práve ju jem - tak sa zrodila nová krásnô - ironická prezývka Emily:- )) čo znamená skratka WTH?" Naozaj neviem. Viem čo znamená : WTF, ale WTH? "Je to niečo podobné ako WTF," povedala som. Adriana - Mudraňa si to natočila. Všetci sa na tom rehcili horšie, ako Val. " Znamená to "WHAT THE HELL", Žemla", povedala opäť Mudraňa.
" Ale, dnes tu máme niečo iné na práci," Júlia, tiež obľúbené dievča ( volám ju Júlia-Pľúlia) žmurkla na Mudraňu. "To, že Žemla povedala dosť veľkú nadávku prvýkrát na svete je fajn, ale dnes sa sústredíme na pyšnejšieho človeka-dokonca ako Žemla, na sprostejšieho a na zradnejšieho - privítajme autora anonymného odkazu, čo dostala Adrianka - Mike Blešimám!" Pľúlia sa stále rehotala...chudák Mike - teraz vie, ako som sa cítila.
Po škole plnej nadávok nie na mňa, ale na Mike som išla domov. Videla som ho, ako ho každý z party po jednom opúšťa.
Pozriem sa na YouTube, či moja obľúbená youtuberka niečo nepridala, no tam JE MEDZI NAJsledovanejšimi slovenskými videami video s názvom: Sprostá žiačka nevie, čo je WTH - a nadáva!.
KLIKNEM NA TO. TAM SA..........ukážem ja! To nemôže byť pravda! Fakt nie........
Rozmyslím si to. vrátim sa za Mikom. "I ty sa cítiš, akoby ťa všetci nenávideli?" spýtam sa ho. Pokrúti hlavou. "Nie, cítim sa vpoho," rýchlo odpovie. "Nie, nie si. Minimálne nie v pohode. No tak, odpovedz mi," donútim ho. "Fajn, cítim sa tak. A prepáč za všetky urážky, čo som ti kedy povedal," plakal, ale snažil sa to predo mnou skryť. Kukla som sa na hodiny. Už sú dve."Už musím. Tak ahoj!" poviem ju a o chvíľu som doma. Doma zistím, že mi Adriana poslala SMS:
"Ahoj Žemla,
chcem nachystať pomstu Mikovi za dopis, takže sa priprav, hráš hlavnú úlohu - uvarím tortu plnú jedovatých látok a tú mu strčíš do huby. Ak tak spravíš, vymažem to video na YouTube , kde si bola, ako vždy neschopná. Ak nie, natočím ďaľšie, tentokrát o tom, ako robíš svoju potrebu na WC, na všetky WC v škole dám skryté kamery. Takže sa do zajtra rozhodni. S láskou.............................
Adrianka <3"
Doma Val za moje vyhratie žiarlila. Rodičia ma chválili a otcov prvý názor o súťaži ignoroval. Bratia sa radovali a sestra ma pochválila. Nevyhrala ona, ale ja. Nevadilo jej to.
Ako zareaguje na SMS Emily? Aká pomsta bude pre Mika pripravená? Ako reaguje Val na "nového" Mika?
To vo 8. kapče, ktorá tiež nemusí byť tak skoro, ale niekedy niečo bude - to sľubujem.
Tak ahoooooooooj!
YOU ARE READING
Denník Zamilovanej...
RomanceEmily Bradson je 15 ročné dievča. V škole nie je obľúbená a hrozné ešte je, že sa jej vysmieva jej idol & rodičia ju nepodporujú v jej talente. No zájazd do Paríža všetko zmení. Hlavne, keď zistí, kto sa skrýva za maskou COOL chalana... Prosím, č...