3.KAPITOLA - Mama ma štve...

41 6 4
                                    

Asi pol hodinu hľadám maminu izbu. Prechádzam stratenými chodbami a pokračujem v ceste. Keď som konečne na mieste, mama leží na nemocničnej posteli a v ruke drží bábätko. Tóóóóóóó nie! Mama je matkou štyroch dcér a dvoch bratov? Ďalšej dcéry? Takže mám ďalšiu sestru...neviem, čo si mám o tom myslieť. "Ako sa volá?" spýtala som sa neisto, nevedela som, či je to vhodný čas na opýtanie tej otázky. "Tea" povedala mama usmievavo. "Prečo si nikomu nepovedala, že si tehotná a bola si kvôli tomu odcestovaná?" začala som natvrdo. "Bála som sa, čo na to poviete, keďže to je 6 - súrodenec," mame zmizol úsmev z tváre. "Takže ty radšej zvolíš tu horšiu voľbu a povieš nám to neskôr - tak či tak sa to dozvieme," nechápala som.

Bola ticho. To robieva, ak nevie, čo povedať. "No, nič, vedia o tom i ostatní členovia rodiny?" zmenila som rýchlo tému. "Hej, Valéria sa to dozvedela ako prvá, lebo je najstaršia, hodí sa to k nej. A ešte Nika o tom vie - druhorodená. Ty vieš o tom ako tretia," bola spokojná mojou voľbou mama. " Vie o tom.......otec?" opýtala som sa...opäť neisto. "Bolí ma hlava," vymyslela si výhovorku mama. "Mala by si už odísť, je čerstvá mamička a potrebuje pokoj," vyženie ma sestrička.

Som doma. Obidvom bratom poviem novinu. 18.5. 18.5 mám novú sestričku Teu. Chalani sa tvárili dosť prekvapene. Ani sa im nečudujem. Zvoní mi mobil. Znova vravím - ten najlacnejší mobil v histórii mobilov. Zdvihnem so slovami: "Haló? Kto je pri telefóne?". "Tu je tvoja matka, Emily. Prosím, vypočuj si ma. NEPOVEDZ TO OCOVI, JASNÉ? AK SA DOZVIEM, ŽE SI MU TO POVEDALA, TAK.....UVIDÍŠ!" "Prečo, mami?" nenávidím takéto rodičovské - "Nepovedz to mame/ocovi/dedkovi/ atď." "Lebo...on nechcel mať dieťa, ale ja hej," odpovedala potichu.

To mi na dnes stačí. Zložím mobil, zjem večeru, oblečiem sa do pyžama, umyjem zuby, osprchujem sa a idem spať. Ničomu nechápem, ešte že zajtra je piatok a pozajtra víkend. Ani zajtra nemám chuť ísť do školy. Nikdy som nemala chuť ísť do školy...

Dozvie sa otec správu? To & ešte dôležitú čásť knihy (je to spoločné so zájazdom) sa dozviete v 4 kapitole + prosíím ak sa vám páčil príbeh followujte ma, dajte mi like, napíšte mi koment, budem vám vďačná!

P.S. Mám vlastnú stránku: www.emma-web.webnode.com

Tak ahoooooooooooj v štvrtej kapitole! : )


Denník Zamilovanej...Where stories live. Discover now