ŠTVRTOK,18.5,-píšem večer-
Otvorila som dvere do triedy, ale už som ich nepočula. Mala som totiž MP3, šroťácku MP3 z tej najlacnejšej značky. Púšťala som si hudbu a na všetkých kašľala.
"Vieš o tom, že sú MP3 v škole zakázané?" spýtala sa ma Adriana - Mudraňa, nikto ju tak nevolá, len ja. Keby som jej to povedala, mohla by som byť svedkom toho, ako mi hádžu MP3 do záchoda, alebo do koša (to by bola ta lepšia možnosť, lebo by som si ju z koša vybrala, i keby ma mali týždeň volať "Emla - Žemľa - Kontajnerka!" "Hej?" robila som sa za blbú. Vedela som to veľmi dobre. Len Adriana - Mudraňa si tieto veci všíma, lebo si myslí, že zjedla všetkú múdrosť sveta. I ona patrí do tej školskej party. "ÁNO, HLUPAŇA!" prevrátila oči. Schovala som si MP3 do tašky.
Vtom prišla tajomníčka do našej triedy: "Emily, volá ťa riaditeľ, je to naliehavé,". Zbehla som dole schodmi. Dlhými uličkami, až napokon som uvidela dvere "Riaditeľ školy".Zaklopala som. Máme v škole takého starého riaditeľa, že kým sa postaví a otvorí mi, pomodlím sa rúženec. Po tých 24 hodinách som vstúpila do riaditeľne. "Mám pre teba smutnú správu," pokračoval, " Tvoja mama je v nemocnici, prečo - to neviem, len podľa mňa by si mala za ňou ísť. Takže ťa prepúšťam na dnes zo školy," zosmutnel, akoby ma tu chcel týrať ďaľší mesiac. Mama - tá mi hrozne dlho chýba, po tých dlhých mesiacoch, čo bola preč.
Rýchlo som išla do triedy. Mike & jeho parta sa nechutne chichotali. Niečo mi spravili, ináč by to nerobili. Hádam nie moja MP3! 'Nie, našťastie nie,' pomyslím si, keď sa pozriem do tašky. Len mi do tašky hodili niečiu desiatu - rožok bez desiatovníka. To nie je až tak zlé. Desiatu mlčky vyhodím do koša pred očami všetkých.
Som pri bráne nemocnici...
Čo je s jej maminou? Ako bude na to, čo sa stalo reagovať Emily? Dozviete sa v tretej kapitole + prosíím ak sa vám páčil príbeh followujte ma, dajte mi like, napíšte mi koment, budem vám vďačná!
P.S. Mám vlastnú stránku: www.emma-web.webnode.com
Tak ahoooooooooooj v tretej kapitole! : )
YOU ARE READING
Denník Zamilovanej...
RomanceEmily Bradson je 15 ročné dievča. V škole nie je obľúbená a hrozné ešte je, že sa jej vysmieva jej idol & rodičia ju nepodporujú v jej talente. No zájazd do Paríža všetko zmení. Hlavne, keď zistí, kto sa skrýva za maskou COOL chalana... Prosím, č...