BE- 2.Bölüm

2.1K 67 31
                                    

ARKADAŞLAR UMARIM HİKAYEYİ BEĞENMİŞSİNİZ. VOTE VE YORUM BEKLERİM.

Birinin bana dokunmasıyla gözlerimi açtım. Zack bana gülümseyerek bakıyordu.

''Günaydın. Geldikte belki uyanmak istersin dedim''

''Ne! ne çabuk''

''Uçağa bindiğinden beri uyuyorsun''

''Bir dk. senin gözlerin mavi değilmiydi ve neden gözlük takıyorsuni''

''Onlar lenstii. Ve ben gözlüklüyüm evet'' dedi  ve kahkaha attı.

Gülümsedim ve yukarıdan bavulumu alıp dışarı indim. Etrafa bakındım ve babamı gözlerimle aramaya başladım. Zack'e baktım ve sadece bavuluyla ilgilendiğini gördüm.

''Annen seni almayacakmı''

''Hayır yürüyerek gideceğim zaten yakın''

''İstersen babamın arabasıyla seni bırakırız. Şuan onu göremiyorum ama..''

''Yoo yoo ben giderim''

''Israr etmeyi çok sevmem ne diyimki'' dedim ve sırıttı.

Şu babammıydı? Ah evet onu tanırdım ben. Çokda yakışıklı olmuş, değişmiş. Elimi havaya kaldırdım ve salladım ''Baba! Baba!'' diye bağırıyordum. Siyah güneş gözlüklerinin arasından beni görmüştü sanırım yanıma doğru geliyordu.

''Rebecca! Tatlım bu senmisin yahu!''

''Evet baba ama ben ne kadar değiştiysem sende o kadar değişmişsinn'' dedim ve sarıldım.

Zack orada bana bakıyordu.

''Ah, Zack kararında hala eminmisin''

''Evet evet ben sadece bir hoşçakal demek için..''

Ona kollarımı açtım ve sarıldı. Ne diyim ben uçağın yarısında uyudum ama çok iyi sohbet etmiştik. Onu bir daha göremeyeceğime üzüldüm yanii. Hoşçakal dedikten sonra o kendi tarafına bende babamın elini tutup arabaya gittim.

Kırmızı arabamızın yanına geldim ve adeta gözüm parlamıştı. Babam işi yürütmüş lan. Ellerimi arabanın üstünde gezdirdim ve sonra içine bindim.

''Vay bee. Bu ne böyle''

''Buna alışmalısın birde evi gör''

''Hadi canıım!''

''Hıhıı''

Sırıttım ve ben hala inanamıyordum. Bir bizim Londra'daki eve bak birde babamın yanındaki evime. Neden annemin yanında kalmayı seçtim şimdi ben. Şaka şaka yaa.

                                                                                ****

Kapıdan içeri gelir gelmez koltuğun üstüne koşarak atladım. Önümdeki LCD televizyonu açıp çeşit çeşit uygulamalarını karıştırdım.

''Rebecca. Odana çıkta bavulunu yerleştir. Sonra sana evi gezdireceğim tatlım'''

''Odammı var benim!''

''Yukarıya çık ve soldan 2.kapı''

Hemen koşup tarif ettiği kapıyı açtım. Küçük yatağım şimdi 2 kişilik yataktı. Bir ıPad'im bile vardı. Babamın süpriziydi sanırım ama duvarlarda bütün sevdiğim ünlülerin boy boy posterleri vardı. Bavulumu yere koyup odayı gezmeye başladım. Görsüsüzmüydüm abi ben! 

Kafamı iki yana salladım ve yüzümü ovaladım.

''Tamam şimdi işe başlayalım'' dedim.

Bavulumdaki bütün eşyaları yere atıp dolabımın kapağını açtım. Pantalonlarımı ayrı yere, şortlarımı ayrı yere t-shirt ayrı yere koydum. Çok düzenliydii. Iıığ bu hiç hoşuma gitmedi.Ama neyse böyle güzel bir oda kirliliği hak etmez zaten.

Benim Erkeğim (Bölüm Yayınlanmamaktadır.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin